Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 11:38
snoopy
snoopy is offline
Heeee meissie! Wat fijn dat het allemaal goed is gekomen. Vooral dat zo duidelijk was dat het hem wél iets kan schelen allemaal, vind ik fijn voor je. En prettig dat hij nu ook door heeft dat jij over je heen laat lopen. Dat vind ik nl. echt, soms... Ik bedoel het helemaal niet gemeen ofzo, maar dan zeg je dat hij daar en daar n hekel aan heeft, dus zeg je maar niets ofzow... Dat moet je echt niet doen. Maar gelukkig heb je dat ook niet gedaan!
Nou, veel plezier verder met je liefie, en ik ga weer verder met je op msn praten
Oud 01-12-2003, 11:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-12-2003 @ 12:38:
Nou, veel plezier verder met je liefie, en ik ga weer verder met je op msn praten
Goed dat je dat even meldt, heel het forum vindt het echt bijzonder interessant dat jij haar in je MSN hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 12:56:
Goed dat je dat even meldt, heel het forum vindt het echt bijzonder interessant dat jij haar in je MSN hebt.
gromt.. is lief meisje en was toch niet voor jou bedoeld *steekt tong uit*
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 12:56:
chagrijnige bui ofzow?
wat maakt dat nou uit? jeez...
Oud 01-12-2003, 12:04
Scatterheart
Scatterheart is offline
Jullie zijn zo dom he.
Oud 01-12-2003, 12:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-12-2003 @ 13:01:
chagrijnige bui ofzow?
Nee hoor, m'n overtuiging aangaande dergelijke statements is niet aan buien onderhevig.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 13:04:
Nee hoor, m'n overtuiging aangaande dergelijke statements is niet aan buien onderhevig.

Ik vind het persoonlijk ook wel een loze opmerking. Dit topic gaat over Loontjuh, en als Snoopy toch al met haar op msn aan het praten is, kan ze haar daar toch wel vertellen dat ze blij is voor dr enzo? Wat heeft het dan in hemelsnaam voor nut om hier dat vervolgens nog neer te zetten? Zodat de rest van het forum weet dat je het goed vindt? Dan streef je toch het doel van dit topic voorbij?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:34
juno
juno is offline
Misschien bedoelde Snoopy gewoon met deze opmerking dat Loontjuh even op MSN moest komen, zodat ze daar verder konden praten?

Dat gebeurt toch wel eens vaker hier?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 01-12-2003 @ 13:34:
Misschien bedoelde Snoopy gewoon met deze opmerking dat Loontjuh even op MSN moest komen, zodat ze daar verder konden praten?
"en ik ga weer verder met je op msn praten"

Begrijpend lezen is ook een kunst op zich natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:47
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 13:40:
"en ik ga weer verder met je op msn praten"

Begrijpend lezen is ook een kunst op zich natuurlijk
Zucht...

Ik weet wat er letterlijk staat, maar technisch correct schrijven is een kunst die evenmin iedereen gegeven is, en daarom interpreteer ik bij voorkeur ten faveure van de schrijver. Ik gun iedereen zeg maar het voordeel van de twijfel.

Als ik dat niet van nature deed, was ik nog veel meer teleurgesteld in de mensheid dan nu helaas al het geval is.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:50
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 13:04:
Jouw overtuiging aangaande dergelijke statements is in deze minstens even onbelangrijk als de mededeling dat snoopy en loontjuh elkaar op MSN hebben. Niemand heeft er behoefte aan te weten dat jij je aan bepaalde off-topic dingen stoort. Als het je werkelijk teveel wordt en je vindt dat dergelijke dingen niet in de voetsporen van de policy blijven hebben ze daar een heel mooi forum voor. Beleidszaken heet dat en ik geloof dat je daar al minstens meerdere malen bent geweest (en dat is een eufemisme).
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:55
Verwijderd
Ach laat t toch. Ik stoor mij er niet aan. Als hij dat zo wilt zeggen. Ik heb er gewoon (mijns inziens) luchtig op gereageerd en t maakt me gewoon niet uit..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:57
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 01-12-2003 @ 13:04:
Jullie zijn zo dom he.
Al was dat zo, dan dient dat:

A. Hier niet vermeld te worden.
B. Bij jou in de persoonlijke gedachtengang ten behoeve van de liefdevolle geest achterwege te worden gelaten.
C. Niet als motief te gelden voor welke andere zaak dan ook.
D. Als dat geleid heeft tot een foutieve uitspraak op academische en volwassen wijze weerlegd te worden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 01-12-2003 @ 13:50:
Jouw overtuiging aangaande dergelijke statements is in deze minstens even onbelangrijk als de mededeling dat snoopy en loontjuh elkaar op MSN hebben.
En jouw opmerking is net zo min ontopic als de mijne. Je punt is dus? Zullen we dit topic dus verder maar laten voor wat het is? TYVM.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:59
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 13:58:
En jouw opmerking is net zo min ontopic als de mijne. Je punt is dus? Zullen we dit topic dus verder maar laten voor wat het is? TYVM.
Uiteraard maak ik mij aan hetzelfde schuldig, ware het niet dat jij deze sequentie ingang hebt gezet. Met mijn opmerking nog op jouw netvlies, zwaai ik graag naar je!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:02
Verwijderd
Oke, kappen nu Gewoon verder ontopic en lief tegen elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:04
juno
juno is offline
Op zich heeft hij wel gelijk dat een topic op een openbaar forum niet bedoeld is voor chitchat, omdat het voor buitenstaanders net even teveel kan zijn om te moeten lezen. Sowieso was het extreem persoonlijke verhaal al op het randje van wat ik zonder kromme tenen aankan op een forum.

Maar: voor dit soort corrigerende opmerkingen zijn FB's uitgevonden. Dat is ook wel weer waar.

Dilemma: in hoeverre mogen forummers hun mede forummers tot de orde roepen, en in hoeverre mogen zij daarbij hun persoonlijk ongenoegen middels een sarcastische ondertoon uiten?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
juno schreef op 01-12-2003 @ 14:04:
Dilemma: in hoeverre mogen forummers hun mede forummers tot de orde roepen, en in hoeverre mogen zij daarbij hun persoonlijk ongenoegen middels een sarcastische ondertoon uiten?
Iedereen mag alles zeggen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:44
The0
The0 is offline
Lieverd, hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar om je topics helemaal overwoekerd te krijgen met offtopic posts?

Ben blij voor je dat het eindelijk weer goed gaat met jou en roelof.

hoop je snel op MSN weer te spreken

kus Theo
Oud 01-12-2003, 16:38
snoopy
snoopy is offline
er is hier een hele discussie over mij
Ik zal t even uitleggen, anders slapen sommige mensen niet, vannacht...
Ik was al aan het reageren op het topic. Toen kwam Loontjuh online, ik zei hoi tegen haar en zei dat ik even op dr topic aan het reageren was. Toen schreef ik dus de beruchte zin: "en nu ga ik weer verder met je op msn praten"...
Hoop dat mensen nu niet meer teleurgesteld zijn in mij...
Oud 01-12-2003, 16:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-12-2003 @ 17:38:
Nee hoor, je voldoet nog steeds precies aan m'n verwachtingspatroon hoor, maak je niet ongerust
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:32
Margriet
Margriet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-12-2003 @ 10:03:

Vond ik lief.. Hij vertelde me t weekend ook dat ie het idee had dat hij me alleen maar verdrietig maakte de laatste tijd en dat ik vroeger altijd om m moest lachen en dat ie zich dan zo goed voelde en dat het leek alsof ik nu nooit meer om m lachte.. Ik heb m meteen maar even verteld dat dat absoluut niet waar is, want als hij me alleen maar verdrietig maakte zou ik niet de hele dag over m praten en meteen een smile op mijn gezicht krijgen als ik aan m dacht etc..
Sorry hier moet ik even op reageren.. Wat verschrikkelijk lief zeg!!!! Echt zo sweet!!!!
Ik heb het hele topic gelezen (inclusief gehirrewar over MSN en ik ben van mening dat dat irritanter was dan de opmerking )... Nou ja ik ben iig blij dat het weer goed zit tussen jij en je vriend
Liefs,
Margriet
Oud 01-12-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 01-12-2003 @ 17:38:
diep, diep teleurgesteld....

En nou weer ontopic allemaal
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:55
juno
juno is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 01-12-2003 @ 16:00:
Iedereen mag alles zeggen.

En de regel: gezelligheid roeleert dan?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 01-12-2003 @ 18:55:
En de regel: gezelligheid roeleert dan?
Mag ik een teiltje? "Roeleert"? Ik neem 'regels' met dergelijke woorden uit princiepe niet serieus.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 19:22:
Mag ik een teiltje? "Roeleert"? Ik neem 'regels' met dergelijke woorden uit princiepe niet serieus.
Toch ben jij als ik me niet vergis toch een hele poos forumbaas geweest. Had je er toen niet wat aan kunnen doen, in plaats van er nu over zeuren?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:34
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-12-2003 @ 10:03:
@Chimera: ja, het probleem daarmee is dus eigenlijk dat hij absoluut niet romantisch is, en naar het strand gaan dus niet als iets romantisch ziet. Maar ik heb het hem wel verteld. Als ze de stad in waren gegaan... boeie.. dan was dit ook niet gebeurd.. Maarja, heb m dus wel verteld dat ik niet meer wil dat zij met zn tweeen wat afspreken. Hij kan hiermee rekening houden en het niet doen of er geen rekening mee houden en het wel doen. Dat is aan hem.. Hij zei dat hij soms niet meer dingen wil vertellen, want hij is bang dat ie me pijn doet etc etc, toen heb ik hem duidelijk gemaakt (naja iig geprobeerd) dat het juist heel belangrijk is dat hij alles verteld. Ten eerste, moet ik aan het idee wennen dat er ook andere meisjes in zijn leven belangrijk zijn, en daardoor kan ik aan mijn eigen jaloezie werken en ook dat het alleen nog maar meer pijn zal doen als hij niets zegt en dat ik er dan later achter kom.. Ook heb ik hem verteld dat ik het gewoon moeilijk vind om te praten en dat ik het bijvoorbeeld makkelijker via brief of internet ofzo kan, maar dat ik het belangrijk vind dat hij weet hoe ik me voel en dat ik daarom (hoe bang ik ook ben voor ruzie etc, want ik kan dus absoluut niet tegen ruzie) hem vertel hoe ik me voel etc.. Naja, we will see Iig thnx voor je reactie..

@JaZzmiN: thnx.. als ik jou ergens mee kan helpen moet je het zeggen he? Dan pm je maar.. Ik kan je desnoods helpen met een bericht typen okeej? Succes!

@Punkygirl: Thnx.. Ik had ook een brief geschreven anders hoor. Dat had ik al een keer gedaan toen ik gewoon dingen die in mijn hoofd zaten over een meisje (jaja, die jaloezie is soms lastig hoor ) er uit moest gooien en ik vond dat hij best wel eens mocht weten wat ik daar over dacht.. Hij was toen ook heel lief en zei dat ik me weer allemaal rare dingen in mn hoofd haalde etc.. Dus als hij was niet gekomen had ik of hem nog even gelaten of idd een brief geschreven..

O ja.. Ik had m verteld dat ik zo bang was om hem kwijt te raken en dat ik dus absoluut niet van plan was om hem kwijt te raken aan dat meisje en toen ik m gisteren op de trein zette zei ie: niet meer bang zijn heah meissie..

Vond ik lief.. Hij vertelde me t weekend ook dat ie het idee had dat hij me alleen maar verdrietig maakte de laatste tijd en dat ik vroeger altijd om m moest lachen en dat ie zich dan zo goed voelde en dat het leek alsof ik nu nooit meer om m lachte.. Ik heb m meteen maar even verteld dat dat absoluut niet waar is, want als hij me alleen maar verdrietig maakte zou ik niet de hele dag over m praten en meteen een smile op mijn gezicht krijgen als ik aan m dacht etc..
Ah...wat is ze toch een schatje hè!! Echt lief van je!! Xal der nog aan denken (het is al goedgekomen)

Hahaha..weer zo iets lang BTW..!!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:38
hi
hi is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 19:22:

Je mening verkondigen mag, doordrammen niet
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:47
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
*had trouwens geen zin om in haar tekst te gaan "knippen"...Mooier zo, lang!!*
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:43
hi
hi is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-11-2003 @ 21:31:
......en toen kwam hij weer op met zijn oude verzonnen gebeurtenis. Hij beweert namelijk dat ik met iemand gezoent heb voor zijn neus in het begin van onze relatie. Nou, ik bedoel: als ik met iemand had gezoent, dan zou ik me dat nog echt wel kunnen herinneren hoor, dat is niet zomaar iets, en dan zou ik het echt niet zomaar voor zijn neus doen, maar okeej, wat ik ook zeg, hij is daar niet van te overtuigend, dus loopt hij met dat idee rond.. Nou, daar begon ie dus weer over en toen was ik heel erg boos, .....
Als het al gebeurd zou zijn is het net of hij hier zijn eigen gedrag goed praat. Dat is natuurlijk niet goed! Het gaat nu om wat hij heeft gedaan en naar mijn idee probeerde hij dat toch te ontwijken. Voor de rest klinkt het gesprek wel positief.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 01-12-2003 @ 20:43:
Als het al gebeurd zou zijn is het net of hij hier zijn eigen gedrag goed praat. Dat is natuurlijk niet goed! Het gaat nu om wat hij heeft gedaan en naar mijn idee probeerde hij dat toch te ontwijken. Voor de rest klinkt het gesprek wel positief.
Op dat moment ben ik dus ook weggelopen. Dat is en blijft een zinloze discussie met wellus nietus en daar had ik geen zin in. Verder heeft hij er niets over gezegd meer, maar hij doet t wel vaker.. maar ik vrees dat je dat er nooit uit krijgt
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:35
Verwijderd
Moeilijk is dat toch he
Mensen die je vervelend vindt of reacties waar je je aan stoort te laten voor wat ze zijn en gewoon ontopic of weg te blijven?

Bij deze het verzoek de discussie hier te beëindigen en braaf naar Loontjuh's verzoek te luisteren. Ophouden!

Danku
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten