![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder gaat het er niet om of ik vrouwen wel of niet snap.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Wat was ie aan het maken Juno?
![]() (waarna hij -man zijnde- uiteraard weer zegt dat ie een betere manier heeft bedacht, maar dat terzijde ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is trouwens niet alleen tegen jou, maar tegen ALLE vrouwen die dezelfde fouten constant maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat tweede ABSOLUUT niet, aangezien bijna alle vrouwen 80% van de dag met labello in de weer zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Mannen en vrouwen komen meer overeen dan dat ze verschillen. De verschillen tussen mannen (of vrouwen, for that matter) onderling zijn een stuk groter dan het gemiddelde verschil tussen mannen en vrouwen. Er zijn mannen die op een bepaalde manier reageren, en er zijn mannen die totaal anders reageren. Er zijn mannen die subtiele hints niet snappen, en er zijn mannen die subtiele hints wel oppikken. Er zijn vrouwen die subtiele hints afgeven, en er zijn vrouwen die dat niet doen. Met andere woorden: een beetje gedifferentieerder beeld zou deze discussie geen kwaad doen.
||
Citaat:
Naar mijn mening heeft het snappen van elkaar niks met het geslacht te maken, maar met de personen zelf en de relatie die die twee met elkaar hebben. In hoeverre ken je elkaar, ben je op elkaar ingespeeld, kun je de ander aanvoelen, en hoe is het karakter van de ander. De ene persoon kijkt en denkt nu eenmaal anders dan de andere persoon, gewoonweg omdat niet iedereen hetzelfde is. Dat is echt niet standaard geslachtsafhankelijk. Want in dat geval zou ik echt geen relatie met een man op kunnen bouwen omdat die mij dan niet schijnt te snappen en niet aan kan voelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke discussie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hooi Girliej91 | 61 | 18-11-2011 13:57 | |
Seksualiteit |
Pijpen maar durf niet marina16 | 27 | 05-03-2011 18:05 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3 Verwijderd | 500 | 12-01-2010 13:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrouwen... bracelance | 19 | 09-03-2005 16:10 | |
Seksualiteit |
na hoeveel oester krijg jij zin ? Verwijderd | 45 | 08-11-2004 10:00 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, wanneer hebben jullie t door? SHAZZ | 182 | 25-06-2004 21:28 |