Oud 24-01-2005, 21:18
Hardrock girl
Hardrock girl is offline
Zo, jij bent echt wel knap!Ik snap niet waarom je nooit versierd wordt hoor!Ik heb wel een goeie tippuit een beetje parfum op met dierlijke feromonen, liefst in je haar.Dan laat je je haar los hangen, loop je even 'toevallig' langs de jongen die je leuk vindt, en dan wapper je even met je haar.Succes verzekerd!
Oud 24-01-2005, 22:07
meisje833
meisje833 is offline
hahahah

Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 20:39 :
misschien kan ik me gezichtsuitdrukking veranderen ik wsil natuurlijk niemand de stuipen op het lijf jagen
Cool joh, kan je gaan pokeren, pokerface heb je dan al
It's your lucky day *poing poing* flitsreclame...

Ehm jaha, ik voorzie een probleem. en het probleem is dat ik nu ook iets serieus moet posten, soort van ethische verplichting:

Ga je niet naar de verkeerde plaatsen? Als alto naar een gabbertent, als gabber naar een gothic party en als gothic naar de apres-skki-vereniging? Zo zul je ook wel minder kans maken. En misschien heeele knappen vriendinnen waardoor je zelf als, normaal doch niet lelijk (je ziet er overigens wel jonger uit, maar niet slecht), niet echt opvalt. Of uitstraling, lichaamstaal of gewoon bad fucking luck

Ik heb hetzelfde probleem geloof ik, maarja, ik heb de verklaring voor mezelf al *gna* >:]

ohja ditch de rolleyes (dit dus: ) (een rolleyes staat voor sarcasme en dat leek me niet gepast)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:21
clubje
clubje is offline
Citaat:
Blondien schreef op 23-01-2005 @ 20:59 :
Je geeft zelf aan dat je niet super lelijk bent.

Nu zijn er volgens mij 4 soorten mensen(en nu niet allemaal gelijk gaan zeuren, dis mijn mening)

1. De superknappe
2. De mensen met een leuke uitstraling
3. De "gewone" mensen(komen vaak saai over, of worden niet gezien)
4. De niet mooie mensen(enorme varkensneus, hangende oogleden enz.)

Het liefst zou ik bij 2 horen, en daar hoor ik ook bij. Als je superknap bent, ben je niet altijd gelukkig, maar gewone mensen kiezen er vaak zelf voor, ze willen niet opvallen. En de niet mooie mensen hebben meestal een heel leuk karakter, maar zien er gewoonweg niet uit!
Ik denk dat jij te maken hebt met nummer 3, wil je overgaan op 2 moet je ervoor zorgen dat je op de een of andere manier de aandacht trekt, bijv door idd een opvallend shirtje aan te trekken of een enorme bos rastavlechtjes laten inzetten. Maar een leuke uitstraling komt ook heel vaak van binnen. Ben je een gezellig, lief en warm persoon, en ben je niet eens knap, dan straal je dat alsnog uit.

Dit slaat nergens op vind ik.
Alsof je niet "superknap" kan zijn en een "leuke uitstraling" hebben tegelijkertijd.
Of "niet mooi" kan zijn en uitstraling hebben.
Vrij leuk trouwens dat je van jezelf weet dat je bij 3 hoort
Klassenindelingen van mensen laten we beter over aan psychologen, en dan nog.
Oud 24-01-2005, 22:41
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Versieren is bullshit, als je iemand denkt waarvan je denkt: 'misschien is zij wel een goede gesprekspartner' dan kan je dat natuurlijk gaan testen. Versieren heeft enkel te maken met seks. Ik zal nooit zomaar op iemand afstappen omdat zij 'knap' is, ik vind dat een non-argument om dat wél te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 23:10
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-01-2005 @ 23:18 :
Cool joh, kan je gaan pokeren, pokerface heb je dan al
It's your lucky day *poing poing* flitsreclame...

Ehm jaha, ik voorzie een probleem. en het probleem is dat ik nu ook iets serieus moet posten, soort van ethische verplichting:

Ga je niet naar de verkeerde plaatsen? Als alto naar een gabbertent, als gabber naar een gothic party en als gothic naar de apres-skki-vereniging? Zo zul je ook wel minder kans maken. En misschien heeele knappen vriendinnen waardoor je zelf als, normaal doch niet lelijk (je ziet er overigens wel jonger uit, maar niet slecht), niet echt opvalt. Of uitstraling, lichaamstaal of gewoon bad fucking luck

Ik heb hetzelfde probleem geloof ik, maarja, ik heb de verklaring voor mezelf al *gna* >:]

ohja ditch de rolleyes (dit dus: ) (een rolleyes staat voor sarcasme en dat leek me niet gepast)
ja klopt zie er jong uit, nu vind ik het vervelend maar als ik straks wat ouder bent is het wel een compliment, 1 vriendin van mij ziet er overigens ook jong uit.
maar is dat ook een reden om niet versierd te worden dan?

en over verkeerde plekken gesproken, ik was in de baja dit weekend en jah daar wordt je niet versierd idd als je je niet hebt op laten spuiten
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 07:52
blupp
blupp is offline
Misschien vergeet je dat de meeste jongens graag naar meisjes kijken en er over praten*lekker ding joh * blabla, en dat ze niet allemaal perse voor de meiden komen, áls ze voor het versieren komen merk je dat vanzelf wel. Net of een discotheek een grote datingtent is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten