Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() It's your lucky day *poing poing* flitsreclame... Ehm jaha, ik voorzie een probleem. en het probleem is dat ik nu ook iets serieus moet posten, soort van ethische verplichting: Ga je niet naar de verkeerde plaatsen? Als alto naar een gabbertent, als gabber naar een gothic party en als gothic naar de apres-skki-vereniging? Zo zul je ook wel minder kans maken. En misschien heeele knappen vriendinnen waardoor je zelf als, normaal doch niet lelijk (je ziet er overigens wel jonger uit, maar niet slecht), niet echt opvalt. Of uitstraling, lichaamstaal of gewoon bad fucking luck ![]() Ik heb hetzelfde probleem geloof ik, maarja, ik heb de verklaring voor mezelf al *gna* >:] ohja ditch de rolleyes (dit dus: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit slaat nergens op vind ik. Alsof je niet "superknap" kan zijn en een "leuke uitstraling" hebben tegelijkertijd. Of "niet mooi" kan zijn en uitstraling hebben. Vrij leuk trouwens dat je van jezelf weet dat je bij 3 hoort Klassenindelingen van mensen laten we beter over aan psychologen, en dan nog.
||
![]() |
Citaat:
maar is dat ook een reden om niet versierd te worden dan? en over verkeerde plekken gesproken, ik was in de baja dit weekend en jah daar wordt je niet versierd idd als je je niet hebt op laten spuiten ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
beetje verliefd lovemyy | 14 | 09-02-2013 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 | |
Verhalen & Gedichten |