Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 19:59
Ostentation
Ostentation is offline
Je geeft zelf aan dat je niet super lelijk bent.

Nu zijn er volgens mij 4 soorten mensen(en nu niet allemaal gelijk gaan zeuren, dis mijn mening)

1. De superknappe
2. De mensen met een leuke uitstraling
3. De "gewone" mensen(komen vaak saai over, of worden niet gezien)
4. De niet mooie mensen(enorme varkensneus, hangende oogleden enz.)

Het liefst zou ik bij 2 horen, en daar hoor ik ook bij. Als je superknap bent, ben je niet altijd gelukkig, maar gewone mensen kiezen er vaak zelf voor, ze willen niet opvallen. En de niet mooie mensen hebben meestal een heel leuk karakter, maar zien er gewoonweg niet uit!
Ik denk dat jij te maken hebt met nummer 3, wil je overgaan op 2 moet je ervoor zorgen dat je op de een of andere manier de aandacht trekt, bijv door idd een opvallend shirtje aan te trekken of een enorme bos rastavlechtjes laten inzetten. Maar een leuke uitstraling komt ook heel vaak van binnen. Ben je een gezellig, lief en warm persoon, en ben je niet eens knap, dan straal je dat alsnog uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 20:06
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 23-01-2005 @ 20:57 :
niet boos, maar een soort zelfrespect ofzo, je hebt van die meisjes die er heel lief uitzien en waar een jongen van denkt, ze ziet er zo lief uit, als ik een blauwtje loop, zal het wel meevallen.
Je hebt meisjes niet zo mooi zijn, wel een beetje mooi, maar niet echt, dus een jongen voelt zich dan veiliger, want die denkt, nou die zal wel minder kieskeurig zijn als dat super mooie meisje(jongens, of ik in ieder geval, denken dit niet letterlijk, maar onderbewust)
En dan heb je van die meisjes die zichzelf verkopen, en ik blijf me verbazen over het feit dan jongens daar zo happig op zijn, geloof me, liever een vrouw met zelfrespect en waar je je best voor moet doen, maar als ze je leuk vindt, dat ze je ook echt leuk vindt, dan iemand die in de etalage staat en als jij niet hapt, de volgende vis 5 minuten later wel

^^ wat een verhaal zeg
maar blijf in ieder geval jezelf, jongens vinden meisjes die zichzelf zijn en lekker in hun vel zitten een stuk mooier en leuker dan iemand die erg onzeker is maar er wel 'hip' uitziet, want onzekerheid straal je uit
maar wat straal ik dan uit? onzekerheid, of zie ik er te lief uit? in welk hokje zou jij m plaatsen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 23-01-2005 @ 20:42 :
klinkt mss lullig, maar mss moet je dr niet teveel over nadenken (waardoor je mss wanhopig over komt). Vaak als je lekker uitgaat voor jezelf en niet om te `scoren` kom je spontaner en gezelliger over. Wees gewoon lekker jezelf (hoe cliché ) dan vallen de gozers tenminste op je hoe je bent.
Correct. Bovendien: je hoeft niet perse een vriend te hebben toch?
Of ben je bang dat je "er dan niet bijhoort"?

Het is zo'n must dat iedereen maar een vriend of vriendin moet hebben. Natuurlijk is er druk van de omgeving, van vriendinnen, van ouders....enz. Kijk ook naar de voordelen die het single zijn je oplevert!

Be yourself!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 21:06 :
maar wat straal ik dan uit? onzekerheid, of zie ik er te lief uit? in welk hokje zou jij m plaatsen
in geen van die hokjes, want je ziet er niet overdreven lief uit, maar wel mooi, en juist niet onzekerheid, maar een beetje het omgekeerde, alsof je alles zelf in de hand hebt, en ik denk dat je dat niet moet veranderen, en zoals iemand hier eerder al zei, als een jongen jou richting opkijkt, gewoon lief, beetje schattig terug lachen en dan komen ze vanzelf(als je een jongen hebt die dat durft, in tegenstelling tot mijn persoontje ) wel op je af, je bent mooi genoeg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:30
meisje833
meisje833 is offline
ben soms wel beetje onzeker, ik had een zeer knappe ex en toen hij het uitmaakte dacht ik dat het was omdat hij mij lelijk vond, maarja dan had ie toch niet aan mij begonnen denk ik
maar toch daar ben ik onzeker over omdat mijn ex knap was dan denk ik, hij moet me wel om die reden aan de kant hebben gezet want hij is te knap voor mij, tjah is heel stom deze gedachte maar zo voelt het dan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 21:30 :
ben soms wel beetje onzeker, ik had een zeer knappe ex en toen hij het uitmaakte dacht ik dat het was omdat hij mij lelijk vond, maarja dan had ie toch niet aan mij begonnen denk ik
maar toch daar ben ik onzeker over omdat mijn ex knap was dan denk ik, hij moet me wel om die reden aan de kant hebben gezet want hij is te knap voor mij, tjah is heel stom deze gedachte maar zo voelt het dan
maar of je nou onzeker bent of niet, je straalt het in iedergeval niet uit, en daar ging deze topic over

maar waarom maak je je er zo druk over, wil je zo graag een vriend ofzo, want DetonatorDc had wel een punt hierboven,

Kijk ook naar de voordelen die het single zijn je oplevert!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:47
meisje833
meisje833 is offline
nou dat ook weer niet
maar ik zou het wel eens leuk vinden om ook eens aanspraak te krijgen van een leuke gozer, bedoel dat is toch leuk, en ik krijg dat nooit, dus ik wou weten waar het aan lag
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 21:47 :
nou dat ook weer niet
maar ik zou het wel eens leuk vinden om ook eens aanspraak te krijgen van een leuke gozer, bedoel dat is toch leuk, en ik krijg dat nooit, dus ik wou weten waar het aan lag
ach ja, ik denk dat je er helemaal niets aan kunt doen, en om je nou anders te gaan gedragen om aangesproken te worden, das het toch ook niet waard????

en ja, iedereen heeft wel wat, ik durf een meisje meetal niet eens aan te spreken, zelfs als ze me wel aanspreekt en ik het zou willen

maar kan ook komen omdat alle relaties die ik heb gehad vanuit de disco of kroeg, al snel niets bleken te zijn, omdat je eigelijk nooit echt een goed gesprek hebt maar al snel gaat zoenen, en dan nummer geven, en dan die volgende dag heb je elkaar niets te vertellen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dit "probleem" heb ik als jongen ook. Naja, versierd worden hoeft voor mij niet, zeker niet elke week, maja af en toe is het wel eens lachen. Maja, als het nooit gebeurt dan is dat minder. Ben ook wel verlegen dus ik versier zelf ook nooit.
Oud 23-01-2005, 21:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Blondien schreef op 23-01-2005 @ 20:59 :
Nu zijn er volgens mij 4 soorten mensen(en nu niet allemaal gelijk gaan zeuren, dis mijn mening)

1. De superknappe
Als dit zo is, dan hoor ik bij groep 3.
Oud 23-01-2005, 21:07
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 23-01-2005 @ 21:55 :
ach ja, ik denk dat je er helemaal niets aan kunt doen, en om je nou anders te gaan gedragen om aangesproken te worden, das het toch ook niet waard????

en ja, iedereen heeft wel wat, ik durf een meisje meetal niet eens aan te spreken, zelfs als ze me wel aanspreekt en ik het zou willen

maar kan ook komen omdat alle relaties die ik heb gehad vanuit de disco of kroeg, al snel niets bleken te zijn, omdat je eigelijk nooit echt een goed gesprek hebt maar al snel gaat zoenen, en dan nummer geven, en dan die volgende dag heb je elkaar niets te vertellen
mhh miss is het daarom wel uitgegaan met me ex
die had ik uit de disco en idd gelijk zoenen en na een week sliep ik al bij hem
ten kwam hij dr achter dat ik niet bij hem paste na een paar weken, maarja toen we wat kregen hadden wel elkaar 2 keer gezien
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:09
MB
MB is offline
(hopen dat ze dit niet leest) maar ik heb een vriendin en die is echt oerlelijk en die krijgt het toch voor elkaar om versiert te worden. Heeft veel te maken met spontaniteit en of je opvalt... Als je als je uitgaat bijvoorbeeld alleen maar een beetje aan de zijkant staat, bij de bar enzo, dan zal er niet veel gebeuren.

Er zijn ook veel meisjes die ongeloofelijke arrogantie uitstralen, dat is ook niet echt aantrekkelijk en dat zet een jongen er ook niet toe aan op je af te stappen.
Oud 23-01-2005, 21:19
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 23-01-2005 @ 22:09 :
(hopen dat ze dit niet leest) maar ik heb een vriendin en die is echt oerlelijk en die krijgt het toch voor elkaar om versiert te worden. Heeft veel te maken met spontaniteit en of je opvalt... Als je als je uitgaat bijvoorbeeld alleen maar een beetje aan de zijkant staat, bij de bar enzo, dan zal er niet veel gebeuren.

Er zijn ook veel meisjes die ongeloofelijke arrogantie uitstralen, dat is ook niet echt aantrekkelijk en dat zet een jongen er ook niet toe aan op je af te stappen.

ik ben altijfd degene die als eerst op de bar staat en uit me dak gaat ik ben echt een feestbeest, en me vriendinnen zijn verlegen die staan naast de bar, dusja ben wel spontaan genoeg denk ik
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:22
meisje
meisje is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 16:32 :
waarom worden sommige vrouwen nooit versierd, terwijl ze echt niet altijd een lelijk uiterlijk hebben.

ik ben een meid van 21 jaar en heb volgens vrienden en medemensen.
een leuk en lief koppie maar ik wordt nooit versierd, ik moet altijd de mannen/jongens versieren als ik uit ben. daar baal ik van want sommige vrouwen krijgen het voor elkaar dat ze versierd worden.

ik geef geen gesloten houding aan bij het uitgaan sta zeker niet met me armen over elkaar.

maar vindt het zo jammer dat ik altijd iedereen moet versieren en nooit eens andersom...

( mijn drie exen heb ik ook moeten versieren anders hadden ze nieteens naar me toegekomen )
Je valt gewoon op passieve mannen of wordt je echt nooit nooit versierd?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:33
LegacyX
LegacyX is offline
Citaat:
Blondien schreef op 23-01-2005 @ 20:59 :
Je geeft zelf aan dat je niet super lelijk bent.

1. De superknappe

Het liefst zou ik bij 2 horen, en daar hoor ik ook bij. Als je superknap bent, ben je niet altijd gelukkig, maar gewone mensen kiezen er vaak zelf voor, ze willen niet opvallen. En de niet mooie mensen hebben meestal een heel leuk karakter, maar zien er gewoonweg niet uit!
Ik denk dat jij te maken hebt met nummer 3, wil je overgaan op 2 moet je ervoor zorgen dat je op de een of andere manier de aandacht trekt, bijv door idd een opvallend shirtje aan te trekken of een enorme bos rastavlechtjes laten inzetten. Maar een leuke uitstraling komt ook heel vaak van binnen. Ben je een gezellig, lief en warm persoon, en ben je niet eens knap, dan straal je dat alsnog uit.
nog tips hoe je overstapt naar nummer 1
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 23-01-2005 @ 22:09 :

je eigen vriendin oerlelijk noemen

Citaat:
ik ben altijfd degene die als eerst op de bar staat en uit me dak gaat ik ben echt een feestbeest, en me vriendinnen zijn verlegen die staan naast de bar, dusja ben wel spontaan genoeg denk ik
heb ik ook, ik ben altijd aan het dansen, waardoor je oogcontact genoeg hebt, maar als je aan de kant zit kun je makkelijker aan de praat raken en bingo. Ik merk dat als ik aan de kant zit met wat mensen die ik ken ik de hele avond gene oogcontact of sjans heb, maar aan het eind van de avond toch met iemand die ik via iemand anders ken aan de praat raak, en aan het zoenen raak, en als ik dans zie je meisjes kijken, maar die stap erna toe zetten is zo moeilijk, maar toch kom ik wel met een voldaan gevoel thuis hoor, sjans alleen maakt eigelijk ook wel blij
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:39
meisje833
meisje833 is offline
haha ja okeej dat is waar :-)
maar toch ik ben altijd aan het dansen en gezellig aan het doen, en ze komen gewoon niet.
moet je echt nou bloedsupermooi zijn om aanspraak te krijgen..

nou moet ik zeggen ik werdt met stappen gister 1 keer aangesproken door n gast die hoer zei tegen mij hij was nog dronken ook.
maarja dat is ook het enige sjans wat ik krijg soms.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:58
blupp
blupp is offline
haha, geinige topic weer hoor.
De 'leuke jongens' die er met de breezersletjes vandoor gaan...wat is er dan LEUK aan die jongens?
En idd, als je de hele tijd op de bar staat bij wijze van spreke komt er niemand naar je toe. Bovendien lopen 9 vd 10 dit soort 'relaties' op niets uit. Ik vind sjans hebben over het algemeen gewoon irritant want ze stappen allemaal alleen maar op je af aan de hand van je uiterlijk en uitstraling wat dus niet alles is...en ze letten wel het meest op uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:00
meisje833
meisje833 is offline
daarom ging t mis met me ex, die vond alleen me buitenklant leuk me binnenkant totaal niet. , maarja hij wilde al wat met me na 2 dagen we kenden elkaar totaal niet, mja zal wel n bevlieging zijn geweest (van hem)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:02
Verwijderd
hehe dat is geen sjans joh...maarja hele avond gasten achter je reet aan, die van alles van je willen is ook niet alles.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 23-01-2005 @ 22:39 :

moet je echt nou bloedsupermooi zijn om aanspraak te krijgen..
er is al vaak genoeg gezegd dat het daar niet aan ligt

Citaat:
nou moet ik zeggen ik werdt met stappen gister 1 keer aangesproken door n gast die hoer zei tegen mij hij was nog dronken ook.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:05
blupp
blupp is offline
En van jou want jij ging er op in.
Ik heb voor mezelf wat 'regeltjes' wat betreft meiden, ik ben nogal kieskeurig...GEEN UITERLIJK, uiterlijk is ook boeiend natuurlijk(leuke extra ) maar uiteindelijk wil ik toch iets serieus' en ik wil goed met die persoon kunnen praten en blabla, je kent het wel.
Ik wacht minstens 2 maanden voor ik echt iemand ga versieren(mensen die je 1 avondje ziet in een discotheek vallen dus automatisch af, pech voor hun) want ik wil weten wat ik aan haar heb. Ze moet ook een beetje rond mijn leeftijd zijn, 16 jaar of ouder ofzo, loop je minder de kans dat je met een vermomde puber te maken hebt.
Ik heb nu bijna 4 maandjes een vriendin, ik kende haar al 3 jaar of langer dus daar ben ik erg blij mee en ik weet dat het niet zomaar stuk gaat want je weet wat je aan elkaar hebt.
Maar ik weet niet of jij al echt serieus iets zoekt of gewoon aandacht wil van wat jongens.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:10
meisje833
meisje833 is offline
tjah aandacht is altijd leuk, twas meer dat ik me afvroeg waarom ik nooit aanspraak heb omdat ik het jammer vindt, want het is best leuk,.

maar ik ben zeker daarnaast wel toe aan iets serieus, van de drie exen heb ik met 1 anderhalf jaar gehad en dat beviel goed.
alleen als ik jongens tegenkom zoals die in de disco, dan duurt dat hoogtens een maand, maarja idd komt puur omdat je op uiterlijk verliefd wordt en dan pas gaat kijken of diegene bij je past.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:15
blupp
blupp is offline
Vroeger op de middelbare school 1e en 2e klas zat de hele klas me zo een beetje te pesten en mensen vonden me lelijk enzo.
Dus ik geloofde dat natuurlijk, en dan word je echt lelijk omdat je uitstraling een en al negatiefheid is . Ik denk zoals bijna iedereen al zegt aan de hand van die foto van jou, dat het meer aan je uitstraling ligt, maar daar kan je weinig aan doen. Mij lijkt dat je gewoon lekker jezelf moet zijn, als je echt sjans wilt moet je gewoon slijmerig lachen enzo ja, of zelf op ze af stappen ofzo...maar ja, in een discotheek zou ik het zowiezo niet zoeken, meer voor de gezelligheid gewoon.^^
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:28
Verwijderd
Ik word ook nooit echt versierd, heel soms maar dan door hele foute types waar ik niets van moet hebben . Maar ik vind het niet echt erg, ik ga sowieso niet uit om versierd te worden en zoenen in de kroeg of club doe ik eigenlijk ook nooit. Ik heb er geen moeite mee als anderen dat allemaal wel leuk en geweldig vinden en zo trouwens.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:38
MB
MB is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 23-01-2005 @ 22:34 :
je eigen vriendin oerlelijk noemen

EEN vriendin
Oud 23-01-2005, 22:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
blupp schreef op 23-01-2005 @ 23:15 :
Vroeger op de middelbare school 1e en 2e klas zat de hele klas me zo een beetje te pesten en mensen vonden me lelijk enzo.
Dus ik geloofde dat natuurlijk, en dan word je echt lelijk omdat je uitstraling een en al negatiefheid is . Ik denk zoals bijna iedereen al zegt aan de hand van die foto van jou, dat het meer aan je uitstraling ligt, maar daar kan je weinig aan doen. Mij lijkt dat je gewoon lekker jezelf moet zijn, als je echt sjans wilt moet je gewoon slijmerig lachen enzo ja, of zelf op ze af stappen ofzo...maar ja, in een discotheek zou ik het zowiezo niet zoeken, meer voor de gezelligheid gewoon.^^
ja, mevrouw tokki is helemaal niet zo lelijk, ze heeft alleen een slecht karma
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:41
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 23-01-2005 @ 23:38 :
EEN vriendin
`neemt woorden terug`
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:44
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Om 1 te worden >> Plastische chirurgie...

Maar jah... op de lange termijn is dat niet echt een geweldige oplossing he
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 00:17
Verwijderd
Citaat:
sinaasappeltje> schreef op 23-01-2005 @ 16:39 :
wat een gezeik
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 00:19
Jolt
Jolt is offline
'Geduld is een schone zaak'

ALs je geen geduld hebt, verkoop je lichaam, verlies je vrouwelijkheid/mannelijkheid.
Oud 24-01-2005, 08:35
CryptapiX
CryptapiX is offline
misschien jongens met dezelfde instelling als ik?

ik hoef geen vrouw te versieren, zie het nut er niet van in
als ze wat van mij moeten dan komen ze maar naar mij toe
Oud 24-01-2005, 09:39
Verwijderd
De paar keer dat iemand me probeerde te versieren, was het niet mijn type. (Denk aan een gozer die zijn kont in mijn rug probeert te duwen om aandacht te trekken en dan zeggen 'ik zag je wel kijken' ). Daarnaast versier ik nooit, een beetje flirten ok.. maar niet echt versieren. Liever dat het gewoon vanzelf gaat, zonder dat je elkaar krampachtig complimentjes gaat geven en niet jezelf bent.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 09:54
Mo6
Mo6 is offline
Ik vind mezelf ook niet echt knap hoor, maar ik denk dat wat Blondien schreef ook niet klopt... volgens mij zijn er 2 afzonderlijke factoren die je aantrekkelijkheid bepalen:

- Je uiterlijk
- Je uitstraling

Als beide goed zijn heb je natuurlijk weinig te vrezen, maar als een van tweeën goed is kan het de ander natuurlijk opheffen!

Ik zit met uiterlijk ongeveer gemiddeld denk ik (hier in Groningen lopen in elk geval jongens rond die er veel beter uit zien dan ik heb ik het gevoel), maar mijn uitstraling is volgens mij wel altijd heel positief. Ik ben namelijk altijd vrolijk en enthousiast. Het ene kan het andere opheffen... Daarom kan ik toch nog wel wat bereiken in de relatiemarkt...

...Alleen nu helemaal geen behoefte aan.
Oud 24-01-2005, 12:14
meisje833
meisje833 is offline
nou wordt er altijd gezegt dat als je er goed uit ziet ( superknap bent) dat je dan de meeste aandacht trekt, maar je ziet zo vaak superknappe jongens en minder mooie meiden en andersom ook
dus er is nog hoop haha
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:50
bokky
bokky is offline
Ik weet eerlijk gezegd ook niet waar het aan ligt hoor. Ik vind mezelf niet knap, maar ik heb nooit aandacht 'tekort' gehad van jongens.
Als ik nadenk en alleen sta dan kijk ik volgens heel veel mensen ontzettend boos, maar dat gebruikten ze dan als een openingszin

'Wat kijk je boos?'

Er is zelfs een vriend van me doodsbang voor me geweest in het begin (vertelde hij later)

Dus mijn uiterlijk en uitstraling zijn allebei niet geweldig, maar toch heb ik genoeg aanspraak..

Zou in dit geval er ook een 'X-factor' meespelen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:23
blupp
blupp is offline
Citaat:
bokky schreef op 24-01-2005 @ 13:50 :
n 'X-factor' meespelen?
Karakter?

Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:28
bokky
bokky is offline
Citaat:
blupp schreef op 24-01-2005 @ 14:23 :
Karakter?

voordat we met roloogjes gaan strooien kun je misschien even bedenken dat er weinig karakter valt te ontdekken wanneer je iemand nog niet aangesproken hebt...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:29
blupp
blupp is offline
Citaat:
bokky schreef op 24-01-2005 @ 14:28 :
voordat we met roloogjes gaan strooien kun je misschien even bedenken dat er weinig karakter valt te ontdekken wanneer je iemand nog niet aangesproken hebt...
Ik vind dat uitstraling wel met karakter te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:51
meisje833
meisje833 is offline
ligt het ook aan je haar?

want als ik bekijks krijg dan is het altijd als ik me haar helemaal in de krullen heb gedaan, en als ik een staartje in me haar heb dan kijken dr veel minder mensen.

miss moet ik eens een ander kapsel aanmeten,
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:54
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
bokky schreef op 24-01-2005 @ 14:28 :

(just joking)

maar ontopic, ik denk dat karakter meespeelt in je uitstaling, of zelfs het belangrijkste is aan de uitstraling
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:40
bokky
bokky is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 24-01-2005 @ 14:51 :
ligt het ook aan je haar?

want als ik bekijks krijg dan is het altijd als ik me haar helemaal in de krullen heb gedaan, en als ik een staartje in me haar heb dan kijken dr veel minder mensen.

miss moet ik eens een ander kapsel aanmeten,
volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat mannen lang los haar het mooist zouden vinden..

Dan heb ik het niet altijd op met zulke onderzoeken, maar mijn vriendje vind mijn haar los in elk geval mooier dan vast.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:51
Verwijderd
misschien moet je juist minder zelfverzekerd overkomen, maar juist meer onzeker dat er meer jongens naar je toe komen.

Ik ben zelf gewoon regular knap, niet super maar zie er gewoon wel leuk uit en ben vrij onzeker en heb ook zon uitstraling volgens mij maar toch komen er vrij vaak jongens op mij af met uitgaan
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:00
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
salieee schreef op 24-01-2005 @ 16:51 :
misschien moet je juist minder zelfverzekerd overkomen, maar juist meer onzeker dat er meer jongens naar je toe komen.

Ik ben zelf gewoon regular knap, niet super maar zie er gewoon wel leuk uit en ben vrij onzeker en heb ook zon uitstraling volgens mij maar toch komen er vrij vaak jongens op mij af met uitgaan
Onzekerheid trekt mij aan.

Maar je moet niet overdrijven natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:14
blupp
blupp is offline
Zoo, jij wilt wel erg graag sjans zeg.
Grappig om te zien waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken.
>>>> <<<<
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:25
dragonstorm
dragonstorm is offline
meer_signalen_geven...

simple as that
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:47
Gammaray
Gammaray is offline
Je kunt ook gewoon zeggen dat het niet voor mannen in het algemeen moeilijk is.
Want bij de mannen doen de meesten niet aan versieren + dat het bij de meeste mannen niet eens opvalt als je met hun sjanst.
Heb er zelf ook last van
Oud 24-01-2005, 16:59
FayLa32
FayLa32 is offline
Het begint nu wel heel erg te worden zeg.
Zeur nou toch eens niet zo. Wees blij dat je geen monster bent en dat áls je op iemand afstapt diegene niet schreeuwend wegrent.

Je kunt nou eenmaal niet álles hebben
Oud 24-01-2005, 19:29
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
LegacyX schreef op 23-01-2005 @ 22:33 :
nog tips hoe je overstapt naar nummer 1
Plastische chirurgie? .
Oud 24-01-2005, 19:44
RoB!N
RoB!N is offline
Tja laatste vriendinnen hebben mij ook min of meer versiert, en als je een vriendin hebt ook zo af en toe een meisje dat zicht opdringt, maar ben je vrijgezel zijn ze er opeens niet meer Wat is dat toch

En als je niet versiert wordt regel andere kleren dat je wat meer opvalt.. wat wit s geen fluor geel is wel erg sexy maar komt zo hoerig over trek je ander soort jongens aan

Verder wees gewoon je zelf en ga lekker dansen en praat gewoon met jongens. Je hoeft ze niet per se te versieren.

Btw als ik weet wie je ben versier ik je wel een keer voel jij ook weer beter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten