Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ben je bang dat je "er dan niet bijhoort"? Het is zo'n must dat iedereen maar een vriend of vriendin moet hebben. Natuurlijk is er druk van de omgeving, van vriendinnen, van ouders....enz. Kijk ook naar de voordelen die het single zijn je oplevert! Be yourself! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar waarom maak je je er zo druk over, wil je zo graag een vriend ofzo, want DetonatorDc had wel een punt hierboven, Kijk ook naar de voordelen die het single zijn je oplevert! |
![]() |
||
Citaat:
en ja, iedereen heeft wel wat, ik durf een meisje meetal niet eens aan te spreken, zelfs als ze me wel aanspreekt en ik het zou willen ![]() maar kan ook komen omdat alle relaties die ik heb gehad vanuit de disco of kroeg, al snel niets bleken te zijn, omdat je eigelijk nooit echt een goed gesprek hebt maar al snel gaat zoenen, en dan nummer geven, en dan die volgende dag heb je elkaar niets te vertellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
die had ik uit de disco en idd gelijk zoenen en na een week sliep ik al bij hem ![]() ten kwam hij dr achter dat ik niet bij hem paste na een paar weken, maarja toen we wat kregen hadden wel elkaar 2 keer gezien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben altijfd degene die als eerst op de bar staat en uit me dak gaat ik ben echt een feestbeest, en me vriendinnen zijn verlegen die staan naast de bar, dusja ben wel spontaan genoeg denk ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (just joking) maar ontopic, ik denk dat karakter meespeelt in je uitstaling, of zelfs het belangrijkste is aan de uitstraling |
![]() |
||
Citaat:
Dan heb ik het niet altijd op met zulke onderzoeken, maar mijn vriendje vind mijn haar los in elk geval mooier dan vast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je moet niet overdrijven natuurlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|