![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb liever een dame die blowt dan een dame die rookt. sowieso is af en toe blowen beter voor je dan een fulltime-roker te zijn ![]() en; jij bent een harddrugs gebruiker ![]() nicotine en alcohol |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
prej·u·dice ( P ) Pronunciation Key (prj-ds) n. An adverse judgment or opinion formed beforehand or without knowledge or examination of the facts. A preconceived preference or idea. The act or state of holding unreasonable preconceived judgments or convictions. See Synonyms at predilection. Irrational suspicion or hatred of a particular group, race, or religion. Detriment or injury caused to a person by the preconceived, unfavorable conviction of another or others. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer er volgende keer wat inhoud aan toe te voegen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben het met lilith eens dat je best tegen je vriend mag zeggen dat je het erg vind dat je blowt. Maar om het hem nou meteen helemaal te verbieden en om te dreigen dat je het uitmaakt vind ik een beetje ver gaan. Verder sluit ik me hierbij aan en ga ik er weinig meer over zeggen Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind dit een beetje te ver gaan. Dat je het niet eens bent met dr mening daar kan ik me prima in vinden. Ik deels ^_^, maar accepteer het. Ik weet wat er in het verleden is gebeurd met die vriend en kan daarom prima begrijpen dat ze daarom zegt: Nee dit wil ik niet. Nogmaals ik ben er niet alleen mee gestopt omdat zij dat wil maar ook omdat ik het zelf wil. lees dit topic maar voor mn echte redenen enzo (mocht je daar nog geintereseerd in zijn). Maar om te roepen dat ik niet meer bij dr moet blijven na het zien van dr fotoboek dat vind ik echt een beetje te ver gaan en niet kunnen. Ik vind niet dat jij daar ook maar iets over mag zeggen. Ik ben tevreden met dr en eigenlijk kan het me geen FUCK schelen hoe je over dr denkt maar zodra je opmerkingen gaat maken over iemands uiterlijk en in dit geval die van haar en daarbij MIJN redenen om bij haar te blijven of niet ga je in mijn ogen TE ver ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
JIJ verdient HEM niet, laten we het eens ZO stellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je je zo beledigd voelt, dan voel je nog genoeg voor hem en dan is "the smoking-issue" dus af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat ik dr vriend ben of dat zij er echt door geraakt is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zie je nu niet hoe onbenullig het is? |
![]() |
||
Citaat:
haar kan blijven na het zien van een fotoboek en het lezen van een mening over drugsgebruik, afgezien van het feit of jij het wel of niet met die mening eens bent. En ten tweede vind ik al helemaal niet dat je mag roepen dat je na het zien van een fotoboek vind dat iemand (in dit geval ik) bij iemand anders moet blijven puur en alleen om het uiterlijk. Je zegt in feite dat je haar lelijk vind. En dat vind ik te ver gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je een btje na zou denken dan had je vast wel doorgehad dat het maar een grapje was.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En trouwens.. Als iedereen op dr zou geilen is het ook weer niet goed (of ben jij niet zo'n jaloers typje? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ja, vind ik ook. Iedereen weet dat het een feit is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|