![]() |
||
Citaat:
Dit heb ik in deze thread nu al een paar keer gelezen. óf aan de pil, óf niet bij elkaar slapen. Wat ik nu niet snap, waarom ga je niet aan de pil? Natuurlijk sommigen hebben er last van, maar heb je het zelf al eens geprobeerd? Wou het ff uit nieuwsgierigheid weten Ow, btw ff ontopic: Mijn ouders zouden niet moeilijk doen, van haar ouders verwacht ik ook niet al te veel gezeik. Niet alleen vanwege onze leeftijd, maar we zijn ook gewoon niet gek. Het is echter nog niet aan de orde. P.s. M'n vriendin is dus aan de pil.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn ouders zijn bij mn nieuwe vriend veel moeilijker dan bij mn oude ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn vorige vriendje kwam hier best vaak en dronk netjes kopjes thee met de hele familie. en toen mocht ik na 8 weken ongever bij hem slapen na een oud en nieuw feestje (ik was toen 15, hij 18) maar de huidige (ik ben nu 16, hij 18) die is hier pas 1 keer geweest en toen waren mn ouders er niet. dus ze hebben hem nog nooit gezien. ik denk dat daar vooral het probleem ligt... en nou heb ik dus het dillema of ik ze eerlijk zal vragen of ik er zaterdag mag slapen, of het gewoon zal doen terwijl zij denken dat ik bij mn beste vriend slaap (ja dat mag wel)
||
Citaat:
![]() ouders: "Ja, ga maar naar hem, doe wat je maar wilt, zo lang wij er maar geen last van hebben is 't goed!!" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() groot voordeel.. maargoed het is gewoon heel onhandig voor hem om naar mij te komen, ik woon 15 kilometer verderop... is 45 minuten fietsen. maar ik heb een scooter, ik ben in 15 minuutjes bij hem maarja.. ik ga het toch maar is voorzichtig vragen denk ik ![]()
||
Citaat:
Nahjah, ik zit er ook niet zo mee. Ik ben al lang blij dat hij er nog is als ik de volgende ochtend wakker wordt. Neuken kan ook wel een andere keer ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ff mega offtopic: SUPER SIG! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je nieuwe vriendje druiveke | 47 | 21-03-2006 10:41 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
voor de eerste keer blijven slapen bij je vriend/vriendin muziekvlinder | 46 | 15-07-2003 14:29 | |
Liefde & Relatie |
bij je vriend(in) blijven slapen *dreaming* | 14 | 09-07-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
mag jij bij je vriend(in) slapen samen in hetzelfde bed? miss x | 79 | 02-05-2002 21:51 |