Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 21:50
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Simoen schreef op 31-03-2005 @ 12:33 :
Toch, toen ik beneden kwam aan het eind van de ochtend kreeg ik de wind van voren dat we dit niet afgesproken hadden en dat ik de keuze heb: of aan de pil of niet meer bij elkaar slapen
Ik neem deze post ff als voorbeeld

Dit heb ik in deze thread nu al een paar keer gelezen. óf aan de pil, óf niet bij elkaar slapen.
Wat ik nu niet snap, waarom ga je niet aan de pil?
Natuurlijk sommigen hebben er last van, maar heb je het zelf al eens geprobeerd?

Wou het ff uit nieuwsgierigheid weten

Ow, btw ff ontopic:

Mijn ouders zouden niet moeilijk doen, van haar ouders verwacht ik ook niet al te veel gezeik.
Niet alleen vanwege onze leeftijd, maar we zijn ook gewoon niet gek.
Het is echter nog niet aan de orde.

P.s. M'n vriendin is dus aan de pil.
Oud 14-04-2005, 10:44
xcutie_bitchx
xcutie_bitchx is offline
vanaf mijn 14de
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 14:20
x..C'est Moi..x
x..C'est Moi..x is offline
Ik heb het ook niet echt getroffen thuis wat dit onderwerp betreft..
Ik heb nu al 1 jaar en 2 maanden verkering, ik ben 17, hij is 21.
Kep al een paar keer gevraagd of ik bij hem mocht blijven slapen en het antwoord was: Nee absoluut niet! Komt niks van in!!
..leuk..
Mn ouders zijn ouderwets en trouwe kerkgangers, vooral mn pa. Dit speelt ook erg mee, mn pa vindt seks voor het huwelijk maar nix.. en mn ma wil niet dat ik met elk vriendje het bed induik, alsof ik zo ben!
Maar ondertussen slaap ik wel bij hem.. Mn ouders denken dat ik bij een vriendin blijf slapen maar niet dus! Alleen ik vind het absoluut niet leuk om zo tegen hen te moeten liegen.. *trauma*
Maar toch, ze dwingen me wel om dat te doen.. 1 jaar en 2 maanden!! lang genoeg toch lijkt me?!

x..C'est Moi..x
Oud 14-04-2005, 14:27
Yerli
Yerli is offline
Hmm.. ik mocht het gewoon..

Maar ze hebben ook gezegd dat ze me niks kunnen verbieden omdat het ik het toch wel doe (wat kennen ze me toch goed )

En ja.. wat willen ze nog voorkomen?
Oud 14-04-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 09:23 :
Misschien een leuke vraag hierop volgend:
Je hebt eerst een relatie gehad waarbij het even duurde voordat je bij elkaar mocht slapen. Hoe reageerden jouw ouders toen mbt bij elkaar slapen toen je een volgende relatie aanging?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:51
jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-04-2005 @ 16:47 :

mijn ouders zijn bij mn nieuwe vriend veel moeilijker dan bij mn oude
Oud 14-04-2005, 15:53
snoopy
snoopy is offline
vanaf m'n 17e. Daarvoor mocht ik wel bij hem slapen, maar hij niet bij mij (die logica heb ik nooit begrepen)
Oud 14-04-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 14-04-2005 @ 16:51 :
mijn ouders zijn bij mn nieuwe vriend veel moeilijker dan bij mn oude
Ligt dat aan je vriend of niet? Klinkt lullig, maar bedoel t niet zo
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:57
jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-04-2005 @ 16:55 :
Ligt dat aan je vriend of niet? Klinkt lullig, maar bedoel t niet zo
nou tsja.. dat denk ik wel eigenlijk
mijn vorige vriendje kwam hier best vaak en dronk netjes kopjes thee met de hele familie. en toen mocht ik na 8 weken ongever bij hem slapen na een oud en nieuw feestje (ik was toen 15, hij 18)

maar de huidige (ik ben nu 16, hij 18) die is hier pas 1 keer geweest en toen waren mn ouders er niet. dus ze hebben hem nog nooit gezien. ik denk dat daar vooral het probleem ligt...

en nou heb ik dus het dillema of ik ze eerlijk zal vragen of ik er zaterdag mag slapen, of het gewoon zal doen terwijl zij denken dat ik bij mn beste vriend slaap (ja dat mag wel)
Oud 14-04-2005, 15:57
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-04-2005 @ 16:53 :
vanaf m'n 17e. Daarvoor mocht ik wel bij hem slapen, maar hij niet bij mij (die logica heb ik nooit begrepen)
Misschien omdat ze zelf wel wilden slapen??

ouders: "Ja, ga maar naar hem, doe wat je maar wilt, zo lang wij er maar geen last van hebben is 't goed!!"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 14-04-2005 @ 16:57 :
nou tsja.. dat denk ik wel eigenlijk
mijn vorige vriendje kwam hier best vaak en dronk netjes kopjes thee met de hele familie. en toen mocht ik na 8 weken ongever bij hem slapen na een oud en nieuw feestje (ik was toen 15, hij 18)

maar de huidige (ik ben nu 16, hij 18) die is hier pas 1 keer geweest en toen waren mn ouders er niet. dus ze hebben hem nog nooit gezien. ik denk dat daar vooral het probleem ligt...

en nou heb ik dus het dillema of ik ze eerlijk zal vragen of ik er zaterdag mag slapen, of het gewoon zal doen terwijl zij denken dat ik bij mn beste vriend slaap (ja dat mag wel)
Ik denk wel dat dat het is ja. Mijn moeder heeft ook zoiets van: ik wil hem wel kennen en bij mijn ex wilde ze ook zijn ouders eens ontmoet hebben ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:12
jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-04-2005 @ 17:05 :
Ik denk wel dat dat het is ja. Mijn moeder heeft ook zoiets van: ik wil hem wel kennen en bij mijn ex wilde ze ook zijn ouders eens ontmoet hebben ofzo
die had mijn moeder zelfs al een keer op school ontmoet
groot voordeel..

maargoed het is gewoon heel onhandig voor hem om naar mij te komen, ik woon 15 kilometer verderop... is 45 minuten fietsen. maar ik heb een scooter, ik ben in 15 minuutjes bij hem

maarja.. ik ga het toch maar is voorzichtig vragen denk ik
Oud 14-04-2005, 16:20
Inges
Inges is offline
Ik vroeg het aan mijn moeder (bij ons gaat alles via mijn moeder naar mijn vader) en die zei: "Waarom niet?" terwijl ik het bijna niet eens durfde te vragen. Toen was ik 16 en hij was mijn eerste vriendje.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:26
zus en zo
zus en zo is offline
m'n ex woonde ver weg, dus toen moest ik daar wel blijven slapen. Ik kreeg wel te horen dat ik 'wel erg jong was' (ik was 17), maar het mocht wel (dat was toen we 2 of 3 dagen iets hadden )

en bij m'n huidige vriend mocht het ook na een week, via een leuke constructie: 'we gaan naar de late film, en als hij me thuis moet brengen kan hij niet meer naar zn eigen huis, dus het is handiger als ie hier slaapt ok?' Vond m'n moeder ook wat snel, maar het mocht
Oud 14-04-2005, 16:36
Sonnebloem
Sonnebloem is offline
Bij mijn eerste vriendje mocht het na 1,5 maand, het was toen oud en nieuw en hij woonde in rotterdam en dan is dat gewoon iets makkelijker
Dus toen bleef ie gewoon regelmatig bij mij slapen en ik ook bij hem...(toen was ik 15)

Bij mijn vriend nu mocht ik de eerste keer(das 3 jaar geleden) niet slapen, omdat hij toch dicht bij woonde

Enne nu slaapt ie vanaf t begin bij mij en ik bij hem(ik was toch al met hun op vakantie geweest, dus tja ) en das nu jaar geleden en daarvoor sliep ik ook al af en toe bij hem en hij bij mij....

ze zijn nu gelukkig iets makkelijker dan vroeger

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:37
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mijn moeder zegt altijd: Ik heb liever dat je het in een warm bed doet dan ergens op straat in de regen in een portiekje....

ik was 15 en toen sliepen we al samen...
Oud 14-04-2005, 16:46
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 14-04-2005 @ 17:37 :
mijn moeder zegt altijd: Ik heb liever dat je het in een warm bed doet dan ergens op straat in de regen in een portiekje....

ik was 15 en toen sliepen we al samen...
Mja, das wel logisch. Maar als mijn moeder zou zeggen: oke, slaap maar bij elkaar op de kamer dan, dan weet ze dat er een grote kans is dat er ook wel wat kan gebeuren. En dan keurt ze het dus als het ware goed. En dát is nou juist het probleem, dat doet ze (nog) niet.
Nahjah, ik zit er ook niet zo mee. Ik ben al lang blij dat hij er nog is als ik de volgende ochtend wakker wordt. Neuken kan ook wel een andere keer
Oud 14-04-2005, 22:46
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
mijn ex sliep al na 3 weken bij mij.. ..

mijn huidige vriendin mag nu bijna vier maandjes later, en al de 4 maanden daarvoor dat we elkaar goed leren kennen, eindelijk bij mij blijven slapen, zaterdag .. al is het niet lang moet voor school naar een muziekband en total not my interest "cor bakker" en zijn troepe en ben pas om 11 uur thuis `s avonds, dus het wordt een eerste korte nacht tesaampjes.. maar hopelijk wel warm en vol spanning
Oud 15-04-2005, 08:52
Somebody Special
Somebody Special is offline
Mijn ouders hadden er niets meer over te zeggen, ik was bijna 18 en liet me niets zeggen.
Ik sliep na hem een paar keer gezien te hebben al samen met hem, maar sprak hem toen al wel bijna een jaar via het net en een half jaar via de telefoon.
Nadat ik hem bijna een half jaar écht kende (irl) zijn we samen gaan wonen
Oud 15-04-2005, 10:00
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Merel-R schreef op 27-03-2005 @ 14:07 :
want mijn moeder koopt ook condooms voor me.
Pardon, als jij zo graag wilt hutseflutsen dan schaf je die dingen zelf maar aan. Je moeder is niet echt gezond bezig op die manier.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 11:55
Konijn
Konijn is offline
Mijn eerste vriendje mocht gelijk hier blijven slapen van mn ouders (ik was 17). Voor de vorm een matras op de grond gelegd, maar volgens mij gingen mn ouders er wel van uit dat ie daar niet geslapen had. Zijn ouders wisten van niets, die dachten dat hij bij een vriend sliep (maar die wisten dan ook niet eens van mijn bestaan af).
En nou ja, mn ouders hebben zeker anderhalf jaar ofzo gedacht dat ik al lang ontmaagd was terwijl dat echt niet zo was. Terwijl ze het van mn broertje niet dachten en dat al wel een jaar zo was .
Ben blij dat mijn ouders er wel gewoon normaal mee omgaan als ik die verhalen zo lees. Kijk, ik vind 14 ook erg jong, maar het heeft gewoon niet zo veel zin om bij elkaar slapen te verbieden..
Nu moeten de ouders dat nog gaan inzien .
Oud 16-04-2005, 00:40
first eror
first eror is offline
Nu ben ik héél fout aan het doen, maar toch. Even moralistisch mag ook op z'n tijd.
Precies een jaar geleden, had ik, zoals de examinandi op mijn oude middelbare school dat nu hebben mijn eindexamengala. Logischerwijs had ik mijn toenmalige vriendin meegenomen. Maar die avond was niet alleen de avond van het gala, het was ook de avond dat we voor het eerst samen mochten slapen. Na 5 maanden mochten we dan eindelijk samen slapen. Jammergenoeg hadden we teveel gedronken en dat was niet dè combinatie, zeg maar. Dus uiteindelijk werd het een week later (alhoewel we al een keer of wat ergens anders samen hadden geslapen, maar het gaat om het idee, ja!). Puh, ik was zo blij en het was zo fijn toen het uiteindelijk kon.

Mijn laatste vriendin heb ik op mijn studie leren kennen; nu ging wat anders aangezien we beiden een eigen kamer hebben op ettelijke tientallen kilometers van onze ouderlijke huizen. We sliepen, toen ze terugkwam uit Amerika meteen de hele week bij elkaar, we hadden meteen seks, we waren 24 uur bij elkaar. Nu is het uit en ik mag toch wel zeggen dat het een pure overkillrelatie was.

Ja, je hoort het goed, een beetje wachten is alleen maar gezond
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 13:30
So_fucking_what
So_fucking_what is offline
k ben 16 en k heb a 2 keer bij me vriendin gelogeert
me ouders waren wel pissig maar dat was omdat k het niet van tevore had afgesproken.
en k kan je vertellen het is ook gezellig, me vriendin heeft hele aardige ouders waarvan k ongeveer altijd mag blijve eten (wat tegenwoordig ongeveer elke zaterdag gebeurd) en als het mag van mijn ouders of als het tering slecht weer is en al 3 uur snachts mag k ook blijve slapen
k heb et nu 5 maanden en ongeveer 2 weken met dr
en het is altijd erg gezellig

k hoop voor je dat je et ook mag

P.S.
dat kat op et spek binden is maar weer bewijs hoeveel vertrouwe onze ouders in ons hebben
Oud 17-04-2005, 13:39
Mucky
Mucky is offline
Ik en m'n vriend hebben volgende week 1 jaar en hij is 2x hier blijven slapen (een keer voor mijn en een keer voor zijn verjaardag) en ik 1x bij hem. Mijn ouders hebben er geen problemen mee dat hij blijft slapen (hij mag zelf mee op reis in de grote vakantie) maar zijn ouders wel. Ik denk moest het alleen aan mijn ouders liggen dat hij al veel meer was blijven slapen maar dat vind ik niet erg.Ik vind het niet zo noodzakelijk. Het is wel leuk als hij blijft slapen maar kzou niet meteen heel erg boos worden als het nu niet 's zou mogen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 14:37
11568
11568 is offline
Het maakt ze geen ene sodeflikker uit en er blijven regelmatig 'gewone' jongensvrienden slapen die zij nooit hebben gezien of vaag kennen, hoor ze er nooit over. Ideaal.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 15:29
Smobbo
Smobbo is offline
Wij hebben nog niet bij elkaar geslapen, aangezien we daar nog gewoon geen goede dag voor hebben gehad...
(ze moet/moest altijd zaterdagochtend om 7 uur werken ).
Maar mijn ouders doen er niet moeilijk over, die van haar iets meer misschien maar ook niet heel erg.

Komende zomer gaan we samen op vakantie en wonen we daarvoor ook een weekje met z'n 2tjes alleen thuis (bij haar of mij, beide ouders zijn weg ).
Dat stelde hun ouders zelfs ongeveer voor . Zo van: "Ow trouwens, in die en die week zijn wij nog weg, maar ben jij weer thuis. Is Smobje dan niet thuis, kunnen jullie gezellig bij elkaar wonen ".

Dus dat komt allemaal wel goed. Ouders die er een punt van maken als de kids al wat ouder zijn vind ik gewoon een tikje schijnheilig...
Oud 17-04-2005, 18:45
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik heb nogal een makkelijke moeder wat dat betreft.. Ik heb eigelijk altijd wel bij mijn vriendjes mogen slapen en nu ik 18 ben is dat helemaal geen probleem meer..
Mijn moeder zegt; ik kan wel zeggen dat het niet mag, maar ik weet toch wel dat HET gebeurd.. Dan heb ik liever dat je het bij hem doet dan ergens in de bosjes o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 18:56
first eror
first eror is offline
Citaat:
Uniq86 schreef op 17-04-2005 @ 19:45 :
Ik heb nogal een makkelijke moeder wat dat betreft.. Ik heb eigelijk altijd wel bij mijn vriendjes mogen slapen en nu ik 18 ben is dat helemaal geen probleem meer..
Mijn moeder zegt; ik kan wel zeggen dat het niet mag, maar ik weet toch wel dat HET gebeurd.. Dan heb ik liever dat je het bij hem doet dan ergens in de bosjes o.i.d.
Maar weet ze ook dat hèt gebeurd? En het?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:59
jet
jet is offline
ik heb dus afgelopen weekend bij mn vriendje geslapen terwijl mn ouders het niet wisten... best een schuldgevoel aan over gehouden eigenlijk

maar dat was het stiekem wel waard
Oud 18-04-2005, 21:43
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
jet schreef op 18-04-2005 @ 17:59 :
ik heb dus afgelopen weekend bij mn vriendje geslapen terwijl mn ouders het niet wisten... best een schuldgevoel aan over gehouden eigenlijk

maar dat was het stiekem wel waard

ff mega offtopic:

SUPER SIG! Gewoon weg fantastisch
Oud 18-04-2005, 21:48
Drez
Drez is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-04-2005 @ 16:47 :
Misschien een leuke vraag hierop volgend:
Je hebt eerst een relatie gehad waarbij het even duurde voordat je bij elkaar mocht slapen. Hoe reageerden jouw ouders toen mbt bij elkaar slapen toen je een volgende relatie aanging?
Bij mijn ex duurde het 3maanden ofzo voor ik het uberhaupt durfde te vragen, en toen mocht het ook wel vrij snel. En nu woon ik alleen dus hebben ze er niets meer mee te maken.
Oud 19-04-2005, 09:03
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn moeder deed niet echt moeilijk. Ze moest wel even wennen aan het idee dat ik bij een jongen sliep, maar verder had ze er geen moeite mee.
Pas toen ik een vriend kreeg die vijf jaar ouder was zei ze dat ze het liever niet had vanwege het leeftijdsverschil.

Stiekem toch gedaan en na een tijdje mocht het gewoon.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 15-04-2005 @ 11:00 :
Pardon, als jij zo graag wilt hutseflutsenneuken dan schaf je die dingen zelf maar aan. Je moeder is niet echt gezond bezig op die manier.
Mee eens, alleen ik vind het woord hutseflutsen wel erg walgelijk!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 09:56
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik ben blij dat ik op kamers woon en dat soort dingen tegenwoordig zelf kan beslissen. Bij mij is het ook wel eens drama geweest thuis daarom en dat is nu gelukkig voltooid verleden tijd!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 12:40
Zarya
Zarya is offline
Ik sliep voor het eerst bij hem toen we 2 maanden wat hadden (onder een leugentje). Na een maand of 5 mochten we legaal bij elkaar slapen, en na 7 maanden hebben we voor het eerst sex gehad. Best netjes toch?
Oud 19-04-2005, 13:35
Sartre
Sartre is offline
Bij mijn eerste vriendinnetje sliep ik meteen de eerste nacht. Mja, ik was dan ook al bijna 20 Sex gebeurde de tweede nacht.
Oud 19-04-2005, 19:25
Ja of niet
Ja of niet is offline
Vanaf mijn 15e... Tegen m'n ouders gezegd dat ik 't onzin vind om het te verbieden omdat ik toch wel dingen uitspook als ik het zou willen, dag of nacht. Nou ja, 't mocht ook wel, als ik maar 'voorzichtig' deed en geen 'dingen die je niet wilt'. Prima, deed ik ook niet
Zei tegen mijn vriendje dat ik wel wilde blijven slapen alsie me maar niet besprong
Was ie ook niet van plan (zei ie dan heh ), dus probleem opgelost. Was verder ook heel gezellig en braaf, die nacht
Oud 20-04-2005, 15:11
BooGie P!mp
BooGie P!mp is offline
Ik ben een jongen dus ze hebben nooit echt erover
gezeurd maar ik ben ook nooit op vroege leeftijd bij
iemand blijven slapen maar die kende ik pas net dus
daar waren ze niet zo blij mee maar ze vonden het ook niet
erg
Oud 20-04-2005, 15:17
Loezzel
Loezzel is offline
Toen ik 15 was, kreeg ik voor de eerste keer een vriendje. Pas na 8 maanden mochten we bij elkaar slapen!

Nu ben ik 19 en heb sinds 2 maanden weer verkering. Ik sliep na 2 weken al bij mijn vriend. Maarja... nu weten mijn ouders dat ik oud en verstandig ben (ahum )
Oud 20-04-2005, 15:28
Rooster
Rooster is offline
he wat heerlijk toch als je ouders heb die nog graag wel eens een weekendje weg gaan....
en als ze niet willen dan betaal ik wel!

geld maakt niet gelukkig maar het helpt je wel de mate van je ongeluk te bepalen...

Jules Deelder...
mooi he...

Maar ennieweej:
denken jullie dat het een slecht idee is om een sexrelatie over te houden aan een kapotgelopen liefdesrelatie?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 15:29
Loezzel
Loezzel is offline
Nee, tuurlijk niet...
Sex met je ex kan af en toe nog heel fijn zijn! (Zolang je nog niemand anders bent tegengekomen...)
Oud 20-04-2005, 15:37
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Rooster schreef op 20-04-2005 @ 16:28 :

Maar ennieweej:
denken jullie dat het een slecht idee is om een sexrelatie over te houden aan een kapotgelopen liefdesrelatie?
Offtopic: ja, anders kan je niet verder met je leven, en "moving on" is belangrijk... in mijn ervaring komt er alleen maar zever van
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:00
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
Ik ga bijna 6 maanden met mijn vriendje en mijn ouders weten dat ik het doe met hem en dus proberen ze nu alles om dat te voorkomen aangezien ik volgens hun nog te jong ben dus als ik vraag of ik bij hem mag blijven slapen schieten ze door ut plafond ook al zeg ik dan dat ut alleen voor de gezelligheid is
oudersd *zucht*
Oud 20-04-2005, 19:35
Optima
Optima is offline
op mijn 16e mocht ik ZEKER NOG NIET BIJ MIJN VRIENDJE SLAPEN....

het feit dat ik het toch deed, ieder weekend, en hij zo'n 100 kilometer verderop woonde, heeft de relatie met mijn ouders niet echt verbeterd.

Maar gaandeweg raken ze er aan gewend, blijven het niet leuk vinden, en weten dat het toch onvermijdelijk is.

Nu woon ik op mezelf, en bij wie ik slaap of wie er bij mij slaapt gaat ze simpelweg geen ZAK aan

tip: als je weet dat je ouders zielsveel van je houden, en je nooit de deur uit zonden zetten, kun je een poging wagen. Maar je moet het wel altijdvertellen " pa, ma ik ga bij ....slapen". En dat terwijl je al wegfietst. Kunnen ze ook geen dreigementen meer uitten
Reageren

Regels voor berichten