Oud 08-03-2011, 19:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
lekker geld terugkrijgen!
Yarr!

Maar normaal laat ik m'n pa het altijd doen, want die weet altijd overal nog wel wat geld los te peuteren, waar ik niet over na zou denken eigenlijk. (Alle artikelen voor studie lekker declareren yeah! boeken, schriften, readers, pennen, laptop, w00t!)
Oud 08-03-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Dat voornemen heb ik ook een beetje. Ik moet me er alleen nog even toe zetten
Maak je bureau heel grondig schoon, dan vind je het opeens zonde als er as op valt Dat is wat mijn voornemen getriggerd heeft.
Oud 08-03-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Yarr!

Maar normaal laat ik m'n pa het altijd doen, want die weet altijd overal nog wel wat geld los te peuteren, waar ik niet over na zou denken eigenlijk. (Alle artikelen voor studie lekker declareren yeah! boeken, schriften, readers, pennen, laptop, w00t!)
Ik heb m'n mac ook lekker bij aftrekposten (studiekosten) gezet
Oud 08-03-2011, 19:29
Verwijderd
Maar het is wel irritant, want nu kan ik niet meer roken tijdens het internetten en films kijken. Had ik maar een laptop, dan kon het internet mee naar het balkon.
Oud 08-03-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Maak je bureau heel grondig schoon, dan vind je het opeens zonde als er as op valt Dat is wat mijn voornemen getriggerd heeft.
Morgen Zo eerst eens even het uittreksel voor m'n examen morgen gaan bekijken
Oud 08-03-2011, 19:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat kan

(Zeker als je het al 3 jaar geen aangifte gedaan hebt )

Overigens kun je tot 5 jaar terug aangifte doen, dus als je ergens wel wit gewerkt hebt is dat zeker aan te raden
Ik weet niet of ik dat wel eens heb gedaan. Vorig jaar had ik "geen" werk, dat jaar daarvoor volgens mij ook niet kermis, oliebollen, collecte. Ik denk even hardop hoor /Syori

Hmm ik weet het niet
Oud 08-03-2011, 19:31
freezer
freezer is offline
IK blijf morgen dus echt thuis met mij in de klas zijn er ineens 22 mensen ziek.
Oud 08-03-2011, 19:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
IK blijf morgen dus echt thuis met mij in de klas zijn er ineens 22 mensen ziek.
Laat me raden. Je hele klas dus?
Oud 08-03-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
je moet DE wedstrijd van de week missen? watdan?
Ik ben aan het "werk".
Oud 08-03-2011, 19:33
freezer
freezer is offline
Citaat:
Laat me raden. Je hele klas dus?
Jep + De juf Di eik nu dus nog heel de dag hebt
Oud 08-03-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Morgen Zo eerst eens even het uittreksel voor m'n examen morgen gaan bekijken
Hoarders kijken helpt ook! Dan wil je opeens een extreem opgeruimd huis.
Oud 08-03-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Hehe, wat nu de klaverjastafels zijn is dan de gaminghub <3

Ik baal er trouwens behoorlijk van dat ik niet naar voetbal kan kijken zodadelijk.
voetbal? que?
Oud 08-03-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Hoarders kijken helpt ook! Dan wil je opeens een extreem opgeruimd huis.
Ik zeg dat ik m'n examen moet leren en jij geeft me nog meer sogmateriaal?
Oud 08-03-2011, 19:39
Rationeel
Rationeel is offline
yo nerdjes, ik weet dat het kan, maar ik heb geen zin om het op te zoeken. hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik op de snelkoppeling naar een programma klik er eerst nog een andere .exe wordt gestart vóór het daadwerkelijke programma?
Oud 08-03-2011, 19:40
Verwijderd
godverdomme, mijn vader kijkt liever demolition man. Wat een flutman is het. Voetbal verdomme
Oud 08-03-2011, 19:41
Verwijderd
ik praat hem wel om. voetbal yeyeyye
Oud 08-03-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg dat ik m'n examen moet leren en jij geeft me nog meer sogmateriaal?
Sorry!
Oud 08-03-2011, 19:44
Verwijderd
Gaan we trouwens snel hitlernary'en? Ik vind het hoog tijd dat ik para eens keer ga ontmoeten
Oud 08-03-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
yo nerdjes, ik weet dat het kan, maar ik heb geen zin om het op te zoeken. hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik op de snelkoppeling naar een programma klik er eerst nog een andere .exe wordt gestart vóór het daadwerkelijke programma?
Maak er een batchfile van.
Oud 08-03-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Gaan we trouwens snel hitlernary'en? Ik vind het hoog tijd dat ik para eens keer ga ontmoeten
Ja Hitlernary plz.
Oud 08-03-2011, 19:46
freezer
freezer is offline
Citaat:
Mag ik vragen wat Hitlernary is...
Oud 08-03-2011, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen wat Hitlernary is...
Het is een soort Pictionary, maar dan met meer Hitler.
Oud 08-03-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Het is een soort Pictionary, maar dan met meer Hitler.
Met vrij veel Hitler, zeg maar.
Oud 08-03-2011, 19:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Neeeeee niet zonder mij! (dus volgende maand, als ik geld heb om met de trein te gaan )
Oud 08-03-2011, 19:50
freezer
freezer is offline
Houden jullie van Hitler
Oud 08-03-2011, 19:50
freezer
freezer is offline
Moet je op YT de film The Wave zoeken =)
Oud 08-03-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Houden jullie van Hitler
Houden van is nog een understatement
Oud 08-03-2011, 19:53
freezer
freezer is offline
Citaat:
Houden van is nog een understatement
lol Zijn snor is wel EPIC
Oud 08-03-2011, 19:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maak er een batchfile van.
ja dat heb ik nu gedaan, maar het lukt nog niet.

het tweede ding wat uitgevoerd moet worden is gewoon het 'hoofdprogramma', een exe. en die start wel. maar op het eerste ding wat uitgevoerd moet worden geeft hij een foutmelding ("wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand").

het eerste ding is ook een exe, maar gevolgd door wat codes als -c BLA en -l BLA. gaat het daardoor mis?

als ik diezelfde regel gewoon bij uitvoeren intik, doettiehetwel
Oud 08-03-2011, 19:55
Lorelei
Lorelei is offline
Hallo!
Oud 08-03-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
ja dat heb ik nu gedaan, maar het lukt nog niet.

het tweede ding wat uitgevoerd moet worden is gewoon het 'hoofdprogramma', een exe. en die start wel. maar op het eerste ding wat uitgevoerd moet worden geeft hij een foutmelding ("wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand").

het eerste ding is ook een exe, maar gevolgd door wat codes als -c BLA en -l BLA. gaat het daardoor mis?

als ik diezelfde regel gewoon bij uitvoeren intik, doettiehetwel
Ik denk dat je die regel tussen quotes moet zetten, van de eerste .exe dus, met de parameters. En kijk even of je de path moet specificeren.
Oud 08-03-2011, 19:57
freezer
freezer is offline
Citaat:
Hallo!
Goede avond!
Oud 08-03-2011, 19:58
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind die activia reclames altijd zo smerig en irritant en onbegrijpelijk en zo... maar ik begin te begrijpen wat ze bedoelen
Oud 08-03-2011, 19:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
De aftrek voor hulpmiddelen is veranderd in 2009. Hulpmiddelen zijn alleen maar aftrekbaar als ze u helpen met iets wat u zonder hulpmiddel niet kunt. Het hulpmiddel neemt dus een lichaamsfunctie over. Enkele hulpmiddelen die aftrekbaar zijn:

steunzolen
gehoorapparaten
kunstgebitten
prothesen
blindegeleidehond en blindenstok
rolstoel, kruk, rollator of traplift
onderhoud, reparatie en verzekering van de hulpmiddelen

Brillen en contactlenzen zijn niet meer aftrekbaar. Deze hulpmiddelen vervangen het gezichtsvermogen niet. Ze helpen om het gezichtsvermogen beter te maken (ondersteuning).

Alsof je als slechtziende kunt functioneren zonder bril En steunzolen zijn geen ondersteuning, maar een vervanging?
Oud 08-03-2011, 19:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De aftrek voor hulpmiddelen is veranderd in 2009. Hulpmiddelen zijn alleen maar aftrekbaar als ze u helpen met iets wat u zonder hulpmiddel niet kunt. Het hulpmiddel neemt dus een lichaamsfunctie over. Enkele hulpmiddelen die aftrekbaar zijn:

steunzolen
gehoorapparaten
kunstgebitten
prothesen

Brillen en contactlenzen zijn niet meer aftrekbaar. Deze hulpmiddelen vervangen het gezichtsvermogen niet. Ze helpen om het gezichtsvermogen beter te maken (ondersteuning).

Alsof je als slechtziende kunt functioneren zonder bril
Oud 08-03-2011, 20:00
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet nodig weer eens naar de kapper!
Oud 08-03-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Los van wat Dobermann al zegt over AMD - dan heb je wellicht een gare chipset, of er kunnen geen CPU's met meer dan 4 cores op, of nog iets.
Er zit een X4 in en er kan ook nog een X6 in.
Citaat:
Er bestaat met computers niet zoiets als voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, er valt wel wat van de prijs af te smokkelen als je zelf je onderdelen uitzoekt en je pc zelf in elkaar zet, maar als je voor goedkoper gaat dan lever je altijd ergens op in. Niet dat je altijd het allerduurste moet nemen natuurlijk, je moet een beetje voor jezelf bepalen hoe goed je computer moet zijn, maar je kunt niet voor 400,- iets kopen waar je gewoonlijk 700,- voor neertelt.
Jawel. Zelf in elkaar zetten scheelt wel meer dan de helft. Ik kijk wel eens wat krantjes in en als ik dan vergelijk met wat erin zit, scoort die van mij toch wel wat beter.
Citaat:

Ervan uitgaande dat je geen kortingen of weetikveel, cadeaubonnen hebt ofzo, dan.

Jij misschien niet, maar er zijn genoeg mensen die dat wel goed kunnen benutten.
Onzin, je kan iets niet benutten als je het niet gebruikt.
Oud 08-03-2011, 20:01
freezer
freezer is offline
Citaat:

steunzolen
gehoorapparaten
kunstgebitten
prothesen

Alsof je als slechtziende kunt functioneren zonder bril
WTF als je niets (of bijna niets) Kun je toch niet normaal functioneren...
Oud 08-03-2011, 20:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat brillen en contactlenzen ook gewoon aftrekbaar zouden moeten zijn, want ze zijn net zo nodig als steunzolen, gehoorapparaten, kunstgebitten of prothesen.
Oud 08-03-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, een low-end huis, tuin- en keukenmodel kost 400,-. Ik wil 100% kleurechtheid met goeie response time en schermfrequentie.
eh langzame responsetime is echt iets van de vorige eeuw.
Schermfrequentie ook trouwens.
Citaat:
3D-max (voor realtime animatie en renderen), 3D-sculptingsoftware heeft ook aardig wat geheugen nodig en Photoshop kan best wel wat geheugen gebruiken.
Zelfs als je alles tegelijk gebruikt haal je nog geen 8GB
Oud 08-03-2011, 20:03
freezer
freezer is offline
Citaat:
Dat brillen en contactlenzen ook gewoon aftrekbaar zouden moeten zijn, want ze zijn net zo nodig als steunzolen, gehoorapparaten, kunstgebitten of prothesen.
Nog belangrijker denk ik
Verwijderd
Citaat:
lol Zijn snor is wel EPIC

En niet alleen zijn snor

Citaat:
Ik moet nodig weer eens naar de kapper!
ga je naar mijn kapper?
Verwijderd
Naar verluidt kan ik gewoon tachtig euro declareren bij Menzis voor m'n bril c.q. lenzen.
Verwijderd
Citaat:
Nog belangrijker denk ik
Brillen belangrijker dan protheses? Dat zou ik niet willen zeggen
Verwijderd
Citaat:
Naar verluidt kan ik gewoon tachtig euro declareren bij Menzis voor m'n bril c.q. lenzen.
Dit gaat over de belastingdienst geloof ik.
Oud 08-03-2011, 20:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik denk dat je die regel tussen quotes moet zetten, van de eerste .exe dus, met de parameters. En kijk even of je de path moet specificeren.
het werkt nu. en blijkbaar werkt het alleen als ik alles apart tussen quotes zet. dus de .exe en dan de -c en de -l apart tussen quotes

ik eindig mijn .bat met exit, maar cmd blijft gewoon open na het uitvoeren van de rommel, hoe krijg ik dit weg?
Oud 08-03-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Even tussen neus en lippen door: AM3 is natuurlijk ruk. Intel heeft by far de meest interessante produkten als je niet écht low budget zoekt.
Dat valt nog mee imo; tenminste als je de processoren vergelijkt op prijs ipv geschetste prestaties.
Oud 08-03-2011, 20:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

steunzolen
gehoorapparaten
kunstgebitten
prothesen

Alsof je als slechtziende kunt functioneren zonder bril En steunzolen zijn geen ondersteuning, maar een vervanging?
En je kunt ook prima eten zonder kunstgebit en rondbewegen zonder protheses voor je ledematen. (Bijvoorbeeld die kerel bij 'je zou 't maar hebben', die geen armen of benen had maar toch lekker rondcruisede op z'n skateboard en zelfs peuken aanstak met z'n stompje.)
Verwijderd
Citaat:
ik was vroegah ook een amd fanboy, mijn oude bakkie draait nog steeds soepel op een athlon xp 3000+, maar sinds
de komst van de dual+ cores is intel weer echt baas. ook voor mensen op budget niveau die verder vooruit kijken dan één jaar.
dualcore is nogal voor mensen die juist niet verder kijken dan 1 jaar vooruit eerder 2 jaar achteruit
freezer
freezer is offline
Citaat:
Brillen belangrijker dan protheses? Dat zou ik niet willen zeggen
Nee maar wel als steun zolen enz.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten