Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm ik weet het niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het tweede ding wat uitgevoerd moet worden is gewoon het 'hoofdprogramma', een exe. en die start wel. maar op het eerste ding wat uitgevoerd moet worden geeft hij een foutmelding ("wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand"). het eerste ding is ook een exe, maar gevolgd door wat codes als -c BLA en -l BLA. gaat het daardoor mis? als ik diezelfde regel gewoon bij uitvoeren intik, doettiehetwel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De aftrek voor hulpmiddelen is veranderd in 2009. Hulpmiddelen zijn alleen maar aftrekbaar als ze u helpen met iets wat u zonder hulpmiddel niet kunt. Het hulpmiddel neemt dus een lichaamsfunctie over. Enkele hulpmiddelen die aftrekbaar zijn:
steunzolen gehoorapparaten kunstgebitten prothesen blindegeleidehond en blindenstok rolstoel, kruk, rollator of traplift onderhoud, reparatie en verzekering van de hulpmiddelen Brillen en contactlenzen zijn niet meer aftrekbaar. Deze hulpmiddelen vervangen het gezichtsvermogen niet. Ze helpen om het gezichtsvermogen beter te maken (ondersteuning). Alsof je als slechtziende kunt functioneren zonder bril ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Schermfrequentie ook trouwens. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik eindig mijn .bat met exit, maar cmd blijft gewoon open na het uitvoeren van de rommel, hoe krijg ik dit weg? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|