Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En de nieuwste Creative Suite draait volgens de aanbevolen systeemeisen zonder probleem; alles is beter of gelijk. En in geval van nood kan je ook wel even een stripje erbij duwen. |
![]() |
||
Citaat:
En dan lekker veel geheugen erbij, goeie videokaart (voor de nodige games tussendoor) en misschien nog wat legale software. En stiekem wil ik dit jaar ook nog wel verhuizen en nog wat andere aankoopjes doen, dus eerst maar ff wat cashen en stashen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom wil je lekker veel geheugen, er zijn geen programma's die zoveel geheugen gebruiken. Bovendien kan je dat altijd later nog bijkopen. En afhankelijk van welke games je speelt heb je heus geen erg dure videokaart nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TL;DR ik spreek je over een paar jaar wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
3D-max (voor realtime animatie en renderen), 3D-sculptingsoftware heeft ook aardig wat geheugen nodig en Photoshop kan best wel wat geheugen gebruiken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar later bijkopen kan wel, ja. Alleen heb je dan dus niet 400,- uitgegeven aan je pc maar meer. Citaat:
|
![]() |
|
@Noodles: ik zou gewoon 600 / 700 euro reserveren voor het systeem; dat is meer dan 'voldoende' (of het zal iig genoeg uitbreidingsmogelijkheden bieden)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ervan uitgaande dat je geen kortingen of weetikveel, cadeaubonnen hebt ofzo, dan. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is jammer. Ik ben voor goede concurrentie en stiekem een AMD-fanboy. Maar ik kan voorlopig geen scenario bedenken waarbij AMD de voorkeur geniet boven Intel, en de roadmaps voorspellen niet veel goeds voor AMD. |
![]() |
|
|