Oud 25-03-2002, 21:34
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Heb je wel eens de fantasie (gehad) een geheime relatie met iemand te hebben? Dus dat je gewoon met iemand afspreekt een relatie met die persoon te hebben, seksueel of niet seksueel, maar het dan voor iedereen volledig geheim te houden, en elkaar dan op de gekste momenten ergens te pakken of totaal af te lebberen...? Lijkt je dit een prettig idee? (Ik heb het hier vooral over een seksuele relatie...Liefdesrelatie kan ook hoor, maar daarin is de seksuele spanning van iets minder belang, niet absoluut maar procentueel gezien)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 21:35
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Heb je wel eens de fantasie (gehad) een geheime relatie met iemand te hebben? Dus dat je gewoon met iemand afspreekt een relatie met die persoon te hebben, seksueel of niet seksueel, maar het dan voor iedereen volledig geheim te houden, en elkaar dan op de gekste momenten ergens te pakken of totaal af te lebberen...? Lijkt je dit een prettig idee? (Ik heb het hier vooral over een seksuele relatie...Liefdesrelatie kan ook hoor, maar daarin is de seksuele spanning van iets minder belang, niet absoluut maar procentueel gezien)
ja, zoiets heb ik nu ongeveer, alleen dan is het mijn ex, maar we doen het wel stiekum.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:37
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
ja, zoiets heb ik nu ongeveer, alleen dan is het mijn ex, maar we doen het wel stiekum.

En hoe uit zich dat? Druk je elkaar snel een paskamer in en doe je daar dan wat ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:47
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
En hoe uit zich dat? Druk je elkaar snel een paskamer in en doe je daar dan wat ofzo?
ha ha, gewoon als we alleen thuis zijn kom ik bij hem of hij bij mij.

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 08:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb wel eens in het geheim iets met een gore ouwe vent gehad, en die was morsdood geweest als daar iemand achter was gekomen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten