| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Heb je een site waar ik kan lezen wat je programma inhoudt? Een maand is verder wel erg kort om chinees te leren moet ik zeggen. Ik kon mij pas na een half jaar verstaanbaar maken
Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 16:20. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Die studie in Beijing wil ik om het land eindelijk eens in het echt te zien en om mijn uitspraak te verbeteren. Ook denk ik dat ik er in het algemeen heel veel van ga leren.... Wat ik hier allemaal geleerd heb kan ik in Nederland namelijk niet echt in het echt gebruiken, alleen op mondelinge tentamens Maar daar in China MOET ik het echt gaan gebruiken en dat lijkt me ontzettend gaaf.
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat ik je voor de helft kan volgen Ik spreek Chinees veel beter dan dat ik het in het pingyin kan schrijven, bellen dan maar?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wo yiding hui ta tingbudong..... ![]() En het pinyin (dus zonder g) is veel lastiger zonder toontekens!! Bellen vind ik best hoor, maar aangezien ik deze zomer toch in Shanghai ben is bellen miscchien bijiao gui....
|
|
||
|
Citaat:
Deze zomer ben ik niet meer in Shanghai helaas. Ik moet eind april terug maar ik heb daar dus helemaaal geen zin in Ik heb dan 10 maanden hier gewoond maar zelfs dat is niet genoeg in dit vreselijk fascinerende land .
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
5 Maart Amsterdam - Beijing 4 Juni Bangkok - Amsterdam 900 Euro inc. alles. |
|
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
China belooft meer milieumaatregelen Verwijderd | 22 | 27-09-2009 13:08 | |
Amnesty International liegt over China Promillage | 7 | 03-09-2007 06:56 | |
Verslechterde relatie VS - China door bemoeienis in Darfoer (Soedan)? Gatara | 51 | 21-11-2004 18:55 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
China's zogenaamde birth population control Isa | 16 | 31-05-2004 18:34 | |
Wapenembargo tegen China dreigt opgeheven te worden Verwijderd | 54 | 02-02-2004 15:07 | |
| Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Ik. Koning van China. Verwijderd | 35 | 26-07-2003 16:23 | |