Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Ik zie niet in wat er onmans aan is om een boete niet betalen ![]()
||
Citaat:
![]() Serieus, het gaat erom dat je niet moet zeuren om je geld terug te krijgen, want iedereen wordt genaaid door de overheid. Daarentegen is het de overheid die begonnen is met zeuren. (Ok, dat is een kinderachtig argument, maar het is wel zo. Die politieagenten zijn begonnen (of eigenlijks de regering, want de politie voert alleen maar uit wat de overheid hun opdraagt). --------- Ik vraag me trouwens af hoe het zo lang nog zo goed kan gaan. Ik was misschien wel ontploft als ze dat bij mij deden. Nou ja, dat de politie agenten de gevaarlijke wijken niet meer binnen gaan, dat helpt natuurlijk een groot stuk.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
en verder; stel je niet zo aan, dat je je verzekeringsbewijs niet bij had was je eigen schuld en als je daar een boete voor kunt krijgen (heb er niet zo'n verstand van) dan is dat niet meer dan terecht dat je die kreeg. Ben het er wel mee eens dat het lullig is dat je twee boetes hebt gekregen, maar hier: Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Het is gewoon een moment waar de woede het van de reden wint. En op zo'n moment ben ik niet de enige die spijt heeft, ik denk dat beide partijen dan spijt krijgen. Maar het waarschijnlijkste scenario is dat ik gewoon een enorme rancune opbouw jegens de politie.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De eindverantwoordelijkheid ligt misschien wel bij de overheid, maar de politie zou zich ook wel een beetje verantwoordelijk moeten voelen.
||
Citaat:
Zouden ze hier voor dit ook in moeten voeren. Is wel extra werk en bureaucratie, maar wel zo eerlijk.
||
Citaat:
Overigens mag een bromfiets volgens de WvW niet harder dan een bepaalde snelheid (50 als ik me niet vergis) kunnen rijden; opvoeren is wel degelijk verboden. Er zijn geen regels dat een auto maar 120 mag kunnen rijden; wel dat ze niet harder mogen.
||
Citaat:
(en ik zie er de relevantie niet van, maar goed)
||
Citaat:
Een brommer mag trouwens 45 kunnen
|
![]() |
||
Citaat:
De relevantie is dat het hier ook om mieren****en door de politie gaat. ![]() Werd in de begin topic ook gevraagd andere voorbeelden te geven van mieren****en.
||
Citaat:
lees tog eens wat ik zeg. Ik had het verzekeringsbewijs met nieuw plaatje net binnen gekregen en dat had ik uitgelegd aan die agente,verder zag ze dat alles in orde was (en dat t plaatje er wel opzat), daarom hadden we de afspraak gemaakt dat ik bij de cantonrechter zou komen en ik MOCHT doorijden!! daarna ben ik de hele avond bij mn vriendin geweest en toen kwam ik dezelfde agente tegen op weg naar huis en die zei tegen de andere ik heb hem vandaag al gezien en alles was in orde, behalve het verzekerings bewijs, maar dat hebben we al geregeld. Toen kwam er zown agent die op zn macht kicked en mij tog gewoon een boete gaf en ook nog ns n keer een voor de eerste keer dat ik was aangehouden. Als alle agenten waren zoals die mevrouw die me de eerste keer had aaneghouden dan had ik geen rede om te zeuren, want dan waren ze gewoon heel redelijk geweest. Ik wil zeggen de politie is onredelijk en de kranten staan er vol van, met negatieve verhalen over de politie en ik heb genoeg negatieve ervaringen met de politie. Ik heb zelfs al eens n boete van 50 euro gehad omdat ik n peukje op straat uit maakte dus ik heb denk ik alle rede om te zeuren over de politie
||
Citaat:
Mensen die wegrijden van de politie zouden ze voor altijd het rijbewijs af moeten nemen of voor altijd rijontzegging moeten opleggen en ook nog een leuke boete moeten geven van een paar duizend euro.
||
Citaat:
||
Citaat:
Elke agent moet een bepaald aantal boetes binnen n maand (of kwartaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik dacht altijd dat de regering wilde dat alle burgers zich netjes zouden gedragen zodat er niet zoveel boetes uitgedeeld hoeven te worden en het leefklimaat er op vooruit zou gaan ![]() 2x voor hetzelfde een boete krijgen is gewoon kut. Die eikel had gewoon naar z'n collegamevrouw moeten luisteren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En iemand op mijn werk die een agent kent zei laatst dat ze in mijn regio achter lopen met de boetes en dat er daarom nu zo veel word gecontroleerd
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen verzekeringspapieren bij je hebben is een overtreding, erg lullig voor je, maar je had niet zonder die dingen rond mogen rijden. De boete is dus compleet terecht. Het feit dat je er twee hebt natuurlijk niet, en waarschijnlijk schelden ze er ook wel een kwijt wanneer je in beroep gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alledrie de boetes vreemd genoeg geseponeerd. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dode en gewonden na politie-inval Bijlmer KreZor | 33 | 14-05-2009 16:05 | |
Politie nam bedreigingen aan T. van Gogh niet serieus. Metro publiceert enige e-mails Gatara | 72 | 15-11-2004 22:44 | |
Probleemjeugd treitert politie Ede Plusmarktboy | 125 | 01-10-2004 11:02 | |
Algemene schoolzaken |
tevredenheid politie (alvast bedankt) Patrick_vN | 18 | 04-02-2004 18:24 | |
toenemend machtsvertoon politie Blitzkrieg Bop | 30 | 31-05-2003 08:57 | |
Muziek |
Politie New York vreest rappersoorlog Main | 14 | 05-11-2002 13:07 |