Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmja, dat vond ik ook al raar. Ik denk dat ik eerst een mailtje stuur met wat voor moederbord er dan precies inkomt en over de behuizing en voeding. Ik ben wel blij met die CD-brander, want die wil ik wel. ![]() Oke, dus als ik de goedkoopste TV Out kaart neem, dan zit ik goed. Spelletjes doe ik toch amper. Weet je ook iets van de bekabeling toevallig? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarehh, ik zie 't geen geweldige PC worden.
|
![]() |
idd, zeker niet voor die prijs... als je dan toch on-line besteld kan je beter een goede winkel nemen, heb van compusale ook nog nooit gehoord.
kijk maar eens bij http://shopsurvey.tweakers.net welke winkels er betrouwbaar zijn, of nog beter ( qua service, niet qua prijs ) gewoon langs de computerboer op de hoek, die kunnen je ook gelijk alles vertellen, en antwoord geven op je vragen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar oke, het is me duidelijk geworden dat dit dus geen goede keuze is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke mensen, ik heb besloten om af te zien van een pc bestellen bij compusale, mede door jullie opmerkingen én doordat ik geen reactie krijg op een mail die ik een week geleden verstuurd heb.
Dus nu wil ik graag een pc laten samenstellen bij www.4launch.nl , maar ik heb geen verstand van behuizingen, moederborden etc, dus graag jullie hulp. ![]() Eisen: Core 2 duo processor Minimaal 1 gb geheugen Dvd brander (toch maar wel ![]() Harde schijf van minimaal 250 gb graag iets waarmee ik ook tv kan kijken op m'n pc (ik weet niet hoe dat precies heet) Optioneel: Cardreader Software: Windows Vista Home Premium Een goede videokaart hoeft er niet in te zitten (of moet dat wel ivm tv kijken?) en een diskettestation is ook overbodig. Een tb/muis/monitor/speakers heb ik. Ook hoeft er geen geluidskaart bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedankt iig voor het samenstellen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die kast en voeding zijn gewoon prima hoor, ik zou tegenwoordig zelfs liever een AOpen voeding nemen dan een Antec. Hoor je wel érg veel slechte verhalen over. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat AOpen ook goed is, heb zelf ook zo'n ding gehad, maar daarna had ik er een Antec psu in gezet en die was stiller. Verder geen verschil te merken natuurlijk. AOpen voedingen zullen nu ook wel verbeterd zijn (12cm temp controlled fan zal wel standaard zijn nu?). |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
mijn nieuwe pc xXmathXx | 6 | 14-11-2011 18:45 | |
Software & Hardware |