Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ongeduldig.
Zo ongeduldig dat ik tientallen dingen tegelijkertijd doe en het uiteindelijk meestal een zooitje wordt ![]() Als ik maar dingen rustig kon bekijken en plannen, daarbij de nodige zelfdiscipline had (die mis ik ook nogal), dan zou mijn leven er grotendeels anders uitzien, denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eigenwijs. Maar dat zorgt ook voor charisma en doorzettingsvermogen (!!!) dus kop dicht! Ik heb gelijk, dat is best positief
( ![]() ![]() ![]() Hartstikke overdreven. Naja ik ben best te overtuigen maar dan wel met gezonde argumenten, met name objectieve argumenten. Van die brakke uitspraken van 'ja 80% van dit en dit' in een paar zinnen, zonder bron of onderzoek oid... neh..
||
Citaat:
|
Mijn probleem is denk ik.. dat ik me niet kan binden aan mensen. Als ik een leuke jongen heb leren kennen en als het spannende eraf is, dan ga ik gauw op zoek naar ander plezier. En dat is vrij vervelend want heb geen houvast, soms wil ik iemand aardig blijven vinden maar mijn gevoelens zijn zo wisselbaar, zo veranderlijk, ik laat dat wel blijken maar ik weet van mezelf dat het fout is. Dat ik zo geworden ben is omdat ik mensen (vaak) niet vertrouw, mensen vlug 'beu' word en denk dat ik altijd beter kan vinden, soort van perfectionisme. Maar het zit in me, en het vervelend is dat je aan sommige karaktereigenschappen helemaal niks kan veranderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje druk achter de ketel (stress) is wel lekker vind ik. Een deadline. Beetje spelen. Jezelf bewijzen..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Eigenlijk wil ik er geen een laten vallen, ze maken me namelijk allemaal tot wie ik ben, en ik ben tevreden met wie ik ben..
Maar dingen die van mij wel minder zouden mogen is mn gevoeligheid. Zoveel dingen kunnen me echt ontzettend raken, waardoor ik heel makkelijk mee gesleurd wordt in andermans verdriet. Ik heb een te sterk inlevingsvermogen, en voel daarom af en toe andermans pijn om iets wat helemaal geen betrekking op mijzelf heeft. Dat is een hele grote ballast geweest toen mijn meoder depressief was, ze heeft me volledig meegesleurd toen. Inmiddels weet ik beter andermans gevoelens te scheiden van mn eigen, en kan ik daardoor er makkelijker overheen stappen maar af en toe breekt het me nog wel op. Verder zou ik wat optimistischer willen zijn, niet zo pessimmistisch.. En af en toe lijkt het me nou zo ontzettend heerlijk als ik gigantisch egoïstisch zou zijn.. mja, die mensen worden ook vaak weer gehaat. Maar voor mezelf.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou dan geen buikpijn meer hebben als ik zenuwachtig ben. Waarom? Omdat dat K*T is en ik wil er van af. Want ik kan op mijn maag na goed tegen zenuwen, nooit blackouts enzo. Maar ik krijg altijd buikpijn omdat ik geen buikpijn wil krijgen en niet wil gaan kotsen. En daar krijg ik buikpijn van..
Vaagjes.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ja! Ook ik sluit me volkomen aan bij Feline en Rosi!
Uitstellen bij mij, ook al gaat het om de kleinste meest simpele dingen, doe ik altijd! Tot ergernis van iedereen! Het zou wat makkelijker zijn als ik dat niet had en gewoon deed wat ik moest doen, dan was ik er vanaf. Ik weet ook niet waar het vandaag komt, het is niet luiheid ofzo, naja misschien een beetje ![]()
|
![]() |
Ongeduldig zijn, ik weet, volgens anderen, veel van computers af en vaak vragen ze me dan om even iets uit te leggen. Dat kan ik dus echt niet, als men het na de eerste keer niet meteen snapt heb ik al heel snel de neiging om een vervelende opmerking te maken of om maar meteen helemaal te stoppen met de uitleg...
Gelukkig word ik geen leraar, want dat zou volgens mij echt een ramp zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Stellen we toch uit ![]()
|
![]() |
Jaloezie.
Ik heb er last van in twee opzichten: Eentje is het welbekende jaloers-zijn-als-vriendje-ergens-heen-is. Dat wordt nog aangesterkt door dromen die ik regelmatig heb, ![]() ![]() De tweede is wat ingewikkelder en daar heb ik ook véél meer last van... Zucht, ik kan er absolúút niet tegen als mensen iets wat ik wil eerder doen/hebben dan mij. Hier heb ik al vaak een beste vriendin door verloren... (Achteraf heb ik er niet zo veel spijt van, maar op dat moment is het natuurlijk nooit koel.) Soms lijkt het wel alsof ik niet wil dat andere mensen gelukkig zijn... Bah, ik ben arrogant.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik deed in 1 lesuur wat ik normaal gesproken de hele dag zou doen ![]() ![]() Mijn cijfers schoten toen ook omhoog overigens. Snap niet wat mensen steeds over die 2e fase klagen .. ik doe dingen graag zelf, had altijd een hekel aan het wachten op de rest van de klas. Waarom zou je afstellen? Zo moeilijk was school toch niet? Ik deed er vrij weinig aan en vond het ook niet zo boeiend, maar altijd wel even wat nodig was .. gewoon omdat het noodzakelijk kwaad is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een groot aantal nieuwe vakken? Geen probleem, maar dan niet volgens het oude systeem. Geen wonder dat mensen tijdgebrek hebben en klagen over een veel te groot aantal uren..... |
![]() |
|
Als je één duidelijk herkenbare en bepaalbare karaktereigenschap van jezelf mocht laten vallen, welke zou dat dan zijn?
Eigenzinnig. En waarom? Ik hou niet van regels en dingen die anderen van mij verwachten. In hoeverre heb je last van die eigenschap, beïnvloedt de eigenschap je dagelijks leven? Deze eigenschap ben ik zo gewend, dat ik niet altijd op kan merken wanneer iets aan die eigenschap te danken heeft. Maar iets negatiefs is wel dat ik heel soms met 'asociaal' word bestempeld, omdat ik sommige opmerkingen van anderen aan m'n laars lap of op dat moment gewoon geen zin heb om iets te doen wat anderen van mij verwachten. Positief is dat sommige mensen me interessant vinden omdat ik mezelf ben. Ook positief is dat ik eigenzinnigheid een leuke karaktereigenschap vind en ik ga mijzelf er dus ook zeker niet om veranderen. Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 19:34. |
![]() |
|
Onzekerheid. daar zou ik wel graag vanaf willen.
En minder verlegen en rustig zijn. Ik kan niet goed vrienden maken. Zit veel alleen. Gewoon omdat ik bang ben afgewezen te worden. En als het om vrienden gaat ben ik ook erg kieskeurig. Dan heb ik in mijn hoofd van te voren een beeld gemaakt van 'de perfecte vriendin'. Terwijl er soms hele leuke mensen in mijn omgeving rondlopen maar dat zie ik dan niet. Nouja, ik zie het wel, maar ik doe er niks mee, zeg maar. Heel irritant.
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 15:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaaa die dicipline... das 1 van de redenen waarom ik de 3de nog es moet overdoen... dus het beinvloed mun dagelijks leven best wel... heeft ook al veel ruzies veroorzaakt enzow...
en ja, wat fluffie zei, telefoonangst... tis heel irritant. mensen vragen je om hen te bellen en dat doe ik dan niet, dat is voor hun en mezelf heel vervelend. zo ben ik aan het eind van mijn fysiotherapie en mensendieck therapie gekomen, dingen die ik eigenlijk nog wel goed kan gebruiken. zo zijn ook vriendschappen geeindigd ed. en tja, mijn eigenwijsheid kan soms wel heel erg zijn, nog erger is de koppigheid daarbij... een beetje maakt je wel tot wie je bent natuurlijk, maar soms is het zo erg dat mensen daar op afknappen... kbedoel, mun moeder is gewoon bang voor me, ze is bang voor mijn driftbuien enzo... tja, tis wel handig want daardoor mag ik wel veel meer van haar ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
sollicitatiegesprek, slechte eigenschappen Gevederde | 24 | 06-03-2007 09:53 | |
Psychologie |
Jouw goede en slechte eigenschappen (johari/nohari window) Kindmeisje | 8 | 02-03-2006 13:13 | |
Psychologie |
eigenschappen, maakt het nog uit welke je eerst noemt? Fantôme | 31 | 06-11-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Eigenschappen overnemen en weggeven Verwijderd | 14 | 13-06-2004 12:39 | |
Psychologie |
Welke eigenschappen vind je prettig/niet prettig van jezelf? Dreamerfly | 57 | 02-07-2003 22:18 | |
Liefde & Relatie |
welke eigenschap moet je droom man/vrouw in ieder geval hebben? amiga | 52 | 27-11-2002 13:35 |