![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 9 uur nodig.
8 uur is geloof ik gemiddeld. Maar verschilt pp hoeveel je per nacht nodig hebt. http://forum.scholieren.com/Forum3/HTML/001630.html |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik word nooit chagrijnig ofzo van weinig slaap en heb maar heel weinig slaap nodig. ben ook net zo actief als dat ik heel lang zou hebben geslapen..
daardoor is mijn slaappatroon echt superslecht, nachten van 4/5/6 uurtjes achter elkaar en heel soms nog wel eens een nachtje overslaan ![]() maar uiteindelijk stapelt het zich allemaal op bij mij en na 2 weken zo'n slaappatroon ben ik dan wel helemaal kapot. op zich wel storend, want op het moment zelf ben je helemaal niet toe aan slaap, maar je weet wel ergens in je achterhoofd dat als je niet gaat slapen dat je dan over zo'n anderhalve week er last van gaat krijgen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou ongeveer 7, 8 uur moeten hebben, maar ik zit meestal op de 6, 6 1/2 uur. Te weinig want vrijdag ben ik doodop en in het weekend haal ik mijn slaap in.
Maar als ik om half elf het licht uit doe, kan ik echt niet slapen, zelfs niet als ik de nacht ervoor 5 uur slaap heb gehad. Er zit gewoon iets in mijn brein dat zo vroeg slapen niet begrijpt ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
's middags slapen slecht? moon | 8 | 24-01-2008 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Over Slaap *nerwen elensar | 3 | 18-01-2008 13:06 | |
Lichaam & Gezondheid |