Oud 08-11-2003, 22:35
pillbox tales
pillbox tales is offline
Ik wil mn ps2 v9 versie om laten bouwen, om back-ups af te spelen. Dit moet niet ten koste gaan van het kunnen afspelen van dvd's.

Ik wilde eerst gaan voor de messiah2, maar deze schijnt niet te werken voor alle v9 series, en ik wil niet het risico lopen dat dat idd het geval is met mijn ps2.

Nu heb ik van iemand een alternatief gekregen van iemand: de ripper2, maar hier weet ik zelf vrij weinig, of eigenlijk niets over.
Heeft iemand ervaring met deze chip of kan iemand me doorverwijzen naar sites waar ik meer informatie kan vinden (ik heb gezocht, maar niets kunnen vinden) De kosten liggen rond de 110 euro

Een andere optie zou zijn een swap-disc, de bestaande swap-discs waar ik over gelezen heb schijnen (redelijk) slecht te zijn voor je ps2, maar nu hoorde ik van iemand anders dat er met een maand een nieuwe swap-disc uitkomt met dezelfde functies als de messiah2 (dus dat je nog steeds dvd's kunt blijven afspelen etc.) en het schijnt dat deze swap-disc niet schadelijk zou zijn voor je ps2, en dat hij zelf de cd-tray opent, waardoor je m niet zelf hoeft open te trekken. De kosten liggen rond de 50 euro.

Ik hoor van iedereen dus andere dingen en kan over beide opties weinig vinden op internet. Dus als iemand tips of ervaringen heeft (of bruikbare links), graag
Advertentie
Oud 09-11-2003, 01:56
unpopular
unpopular is offline
Ik weet ff niet hoe hij heet maar ik wil zo'n externe modchip gaan halen (al is het alleen al omdat zowel mijn garantie in takt blijft als dat zsony het toelaat).

maar goed ik moet nog kijken of die op mijn PS2 werkt. want baclups kunnen spelen zou ik wel makkelijk vinden(dvd speler van ps2/net zoals XB is toch niet zo super ivm losse dvd-speler)
Oud 09-11-2003, 07:54
Enlightenment
Enlightenment is offline
Crossposting

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=655845

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten