Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zakken natuurlijk, regels zijn regels.
Tenzij er natuurlijk een echte goede reden voor is bijvoorbeeld problemen thuis waar je het lastig mee hebt, goeie sociale scholen kunnen dat dan wel begrijpen denk ik.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Gezakt, klaar. Je school is namelijk niet degene die je diploma geeft. Er zijn ook tweede correctors en instanties die controleren. Men kan dus geen alternatief bieden oid. Je hebt gewoon niet aan de eisen voor een diploma gedaan.
En faalangst uit zich al eerder; daar kan je tegen oefenen. En voor andere dingen kan je tijdverlenging krijgen. Een vriendin van mij heeft een handicap en schrijft minder snel. Die krijgt dan dus meer tijd om het examen te maken.
|
Heeft een vriendin van mij gehad, ze stond het hele jaar gewoon voldoende en gemiddeld een 8. Tijdens examens was ze ineens b ijna alles vergeten, te zenuwachtig, black out ofzo. Ze had al wel zoiets verwacht, ook al examentraining gehad enz, maar heeft dus weinig geholpen.
Toen had ze als eindcijfers twee keer een 4 een 5 en derest zessen en zevens, uiteindelijk heeft ze nog wel met haar herkansing van een 4 een 6 gemaakt. Maar als ze net een vijfje had gehad was ze gewoon hard gezakt, daar zijn geen speciale regelingen voor. Gezakt is gezakt.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan doe je het wel heel erg slecht, ik vind het zelfs knap ![]() Maar als jij met allemaal 8en je examens ingaat, is de kans zeer klein dat je zakt hoor (voor elk vak een 2 moet nog wel lukken denk ik ![]() Zoniet, ja.. dan heb je gewoon pech herkansinkje dan maar ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Vrije tijd |
Wat is er gebeurt met de volgende sporter? Verwijderd | 1 | 19-02-2006 23:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Nederlands] Betoog over monarchie/republiek. OceanEye | 3 | 02-12-2004 20:25 | |
De Kantine |
Hoe lang zal dit forum nog bestaan? Veldheer | 48 | 16-05-2004 21:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onveilig Irak Gatara | 46 | 15-11-2003 14:15 |