Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja ik herken veel in je verhaal. De angst maakt het bij mij ook erger, en inderdaad, op plekken waar je niet zo snel weg kunt. Daar heb ik dus ook dan het meeste last van. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon in haar kopje geslopen en nu moet ze het er weer uit krijgen. 'k Weet het simpel gezegd, vandaar mijn advies eventueel hulp in te schakelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat voor de één nutteloos is, betekent voor de ander de wereld, dus ook weer iets superrelatiefs é. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind jij het erg als iemand ziek wordt bij jou thuis, en hoe zou jij dan doen?
||
Citaat:
![]() Ehm nee ik vind het niet erg in de zin van: He bah... etc. Maar ik vind het dan eerder vervelend voor de persoon zelf. Dus ik zou gewoon behulpzaam zijn en die persoon helpen. En er zijn dan ook genoeg mensen die dat dan bij mij denken als ik ziek word maar dat gaat gewoon niet in mijn hoofd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik snap precies wat je bedoelt..
draait het bij jou ook echt allemaal om de angst voor overgeven of meer om het ziek worden? ik heb een "extreme angst" voor overgeven, hoewel het al veel minder is dan toen ik een jaar of 12 was. toen draaide alles bij mij om overgeven/niet ziek worden. Als ik bij iemand in de buurt was geweest die ziek was raakte ik compleet in paniek, bij alles wat ik voelde dacht ik dat ik zelf ziek zou worden en dat ik zou moeten overgeven enz. kijk eens op www.emetofobie.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als TS hem weer open wil, dan mag ze me pm'en, maar tot die tijd gaat ie iig dicht. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Voor de mensen die een dieet volgen (vanwege ziekte of overtuiging (veganisme)) Miracle | 18 | 31-01-2006 08:11 | |
Psychologie |
denken dat ik ziek in hoofd ben star123 | 7 | 08-03-2005 22:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
bang om ziek te zijn JessieL | 20 | 12-02-2005 21:49 | |
Lifestyle |
Zomer- en winterkleding Verwijderd | 22 | 02-09-2003 15:00 | |
Psychologie |
bang om gek te worden eeh...? | 14 | 01-06-2002 17:40 | |
Psychologie |
bang en moe shania | 9 | 23-01-2002 21:02 |