Advertentie | |
|
![]() |
|
DIt is dus niets waard.
Ik heb ook - meermalen zelfs - tegen mijn vriendin gezegd dat ze me altijd, dag & nacht, kan bellen. Ik laat m'n mobiele telefoon ook 's nachts aanstaan. Het is gelukkig nog nooit nodig geweest, maar als ze me 's nacht zou bellen als ze ergens mee zit dan zou ik haar zo goed mogelijk helpen, net zoals ik dat heb gedaan de paar keer dat ze me 'gewoon' overdag belde als ze ergens mee zat ofzo. F |
![]() |
|
Verwijderd
|
neej, ik herken het niet en ik zou er ook absoluut niet tegenkunnen.
Zeggen "ik zal er altijd voor je zijn" en vervolgens iemand egoïst noemen, nou ik had allang een woede-aanval gehad! Ik zou echt eens goed met hem gaan praten.......want hij klinkt eerder als de egoïst!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kweet hoe het is als iemand eerst iets tegen je zegt.. en het dan niet waarmaakt..
Het is pijnlijk, heel erg pijnlijk.. Je moet eens goed met hem gaan praten en het niet meteen uitmaken zoals ik mensen hoor zeggen, want je hebt vast niet voor niets met hem.. Probeer eruit te komen, het is zonde als je het om iets wat opgelost kan worden uitmaakt. (ik weet er alles van ![]() Sterkte en succes ermee! Als ie echt van je houdt, komt het allemaal goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Nog erger gezeur. 3) Gezeur vermengd met onzin. 4) Niet opvolgen, dit advies. 5) Niet doen wat deze persoon zegt, want het is iemand met een slachtofferpositie. Van dit soort adviezen word je niet beter. Houd vol, maak het uit, en besteed je tijd aan iemand die het wel waard is. Doen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach man, ga jij dat maar lekker doen! je kan niet ff iemand opleggen van: Jij maakt het nu uit! achterlijke idioot ![]() owjaw en besteed je tijd eens nuttiger dan dit zou ik zeggen want net als ik nu had jij ook niets toe te voegen dan jezelf te herhalen, ipv dat, start eens een discussie waarom hij haar niet waard zou zijn ofzow, maak jezelf eens nuttig!
Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 23:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, duidelijk...hij belooft iets en komt het niet na. Vooral wanneer het zoiets ingrijpends is als beloven dat hij er altijd voor je is, maar je wegduwt wanneer je hem nodig hebt, moet je voor jezelf eens overwegen waar dat bij hem aan zou kunnen liggen. Praat er iig over.
|
![]() |
||
Citaat:
dan MOET hij wel ja antwoorden, zegt ie nee, dan is het echt een LUL eerste klas nadat hij ' ja' gezegd heeft, confronteer jij hem met het feit dat je hem laats belde en hij NIET voor je klaarstoind. Maak er niet een al te groot punt van maar WEL van het feit dat HIJ je egoist noemt. Doe dit anders. Vraag van hem wat hij onder een relatie verstaat ( vind hij dit onzin zeg jij dat het ' geven en nemen' is, oftewel: luisteren naar de ander, en je verhaal kwijtkunnen' ) dit KAN hij niet ontkennen doet hij dit WEL zeg ik: WEG ERMEE...die knul is asosciaal
|
nou, ik weet niet precies hoe het is gegaan, maar ik zou het niet meteen uitmaken. Praat gewoon met hem, en vraag hem waarom-ie je niet heeft geholpen. Wat was eigenlijk de reden, dat je hem wakker maakte. Want als het iets onzinnigs was, kan ik me een klein beetje voorstellen, dat hij zoiets heeft van WTF???
NOu ja, vraag het hem gewoon!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #97 Verwijderd | 500 | 26-04-2009 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #93 Neko* | 498 | 10-12-2008 22:55 | |
Psychologie |
Het grote-lucht-je-hart-topic #95 Verwijderd | 495 | 03-05-2007 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Klein (groot) probleempje.. Stefy | 76 | 01-06-2004 07:00 | |
Liefde & Relatie |
Jezelf rot voelen? Justeasy | 6 | 29-08-2003 09:47 | |
Liefde & Relatie |
lang verhaal , het is uit Mss Maddocks | 6 | 08-06-2003 11:47 |