Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 23:17
Sciza
Sciza is offline
.. dat ik hem 's nachts wakker kan maken wanneer er iets is...

Maar nu er laatst echt iets was, waarvoor ik hem nodig had... deed hij eigenlijk niets. Hij gaf mij min of meer de schuld van het feit dat ik hem iets vertelde, iets waar ik echt mee zit, zodat hij niet meer lekker kon slapen.
Naderhand heeft hij wel z'n excuses aangeboden, maar echt er over praten wil hij niet... op de een of andere manier. Als ik er dan wél over begin, vindt hij me egoïstisch... Maar wanneer ik serieus met een probleem zit, er zelf niet meer uitkom en voor zijn hulp vraag (is schaars hoor, doe liever alles zelf...) maakt hij me uit voor egoïst... Op dat moment bén ik dat ook, maar wanneer er iets met hem is, help ik hem ook. Altijd... als hij enorm ziek is (heeft chronische bronchitus) verzorg ik hem helemaal... maar wanneer ik dus blijkbaar iets heb... ben ik een egoïst als ik om hulp vraag...

Hmm... ik ga er nog wel met hem over praten, maar ben benieuwd of jullie zoiets herkennen.
Oud 19-05-2002, 00:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wat un rotzak..... als ie zegt dat je bij 'm terecht kan, mot da ok kunnuh......... toch?????????
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 00:13
moenbase
moenbase is offline
uitmaken dan maar?

onee dat was de vraag niet...

'Antwoord' Op 'Vraag':
"nee"
Oud 19-05-2002, 09:05
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Het komt me wel een beetje bekend voor. Als hij zo doet ja dat werkt gewoon niet. Zowieso moet hij je niet voor egoïst uitmaken. Hij heeft zelf gezegd dat je bij hem kan komen als dat nodig is. Je moet gewoon zeggen dat jij ook altijd voor em klaarstaat en geef die voorbeelden van klaarstaan die je hier ook gegeven hebt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:15
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Sciza schreef:

Maar wanneer ik serieus met een probleem zit, er zelf niet meer uitkom en voor zijn hulp vraag (is schaars hoor, doe liever alles zelf...) maakt hij me uit voor egoïst... Op dat moment bén ik dat ook, maar wanneer er iets met hem is, help ik hem ook.
Hmm... ik ga er nog wel met hem over praten, maar ben benieuwd of jullie zoiets herkennen.
Uitmaken, en snel ook. Liefde betekent dat mensen voor elkaar moeten klaarstaan, dat ze elkaar mogen "gebruiken" zonder dat daar een compensatie tegenover staat.
Jouw partner heeft daar nog niets van begrepen, hij is er dus nog niet aan toe.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:06
FB
FB is offline
DIt is dus niets waard.

Ik heb ook - meermalen zelfs - tegen mijn vriendin gezegd dat ze me altijd, dag & nacht, kan bellen. Ik laat m'n mobiele telefoon ook 's nachts aanstaan.

Het is gelukkig nog nooit nodig geweest, maar als ze me 's nacht zou bellen als ze ergens mee zit dan zou ik haar zo goed mogelijk helpen, net zoals ik dat heb gedaan de paar keer dat ze me 'gewoon' overdag belde als ze ergens mee zat ofzo.

F
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik ben altijd bang om dit te herkennen... ik durf niet met mijn problemen naar mijn vriend omdat ik bang ben dat hij vindt dat ik zeur... terwijl ik toch heel erg loop te piekeren
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:43
Verwijderd
neej, ik herken het niet en ik zou er ook absoluut niet tegenkunnen.
Zeggen "ik zal er altijd voor je zijn" en vervolgens iemand egoïst noemen, nou ik had allang een woede-aanval gehad!

Ik zou echt eens goed met hem gaan praten.......want hij klinkt eerder als de egoïst!!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:38
Squall
Squall is offline
dumpen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 10:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Sciza schreef:

Maar nu er laatst echt iets was, waarvoor ik hem nodig had... deed hij eigenlijk niets. Hij gaf mij min of meer de schuld van het feit dat ik hem iets vertelde, iets waar ik echt mee zit, zodat hij niet meer lekker kon slapen.
Naderhand heeft hij wel z'n excuses aangeboden, maar echt er over praten wil hij niet... op de een of andere manier. Als ik er dan wél over begin, vindt hij me egoïstisch... Maar wanneer ik serieus met een probleem zit, er zelf niet meer uitkom en voor zijn hulp vraag (is schaars hoor, doe liever alles zelf...) maakt hij me uit voor egoïst... Op dat moment bén ik dat ook, maar wanneer er iets met hem is, help ik hem ook. Altijd... als hij enorm ziek is (heeft chronische bronchitus) verzorg ik hem helemaal... maar wanneer ik dus blijkbaar iets heb... ben ik een egoïst als ik om hulp vraag...

kep mar een advies: dumpen die eikel
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:06
~Crying Eyes~
~Crying Eyes~ is offline
Kweet hoe het is als iemand eerst iets tegen je zegt.. en het dan niet waarmaakt..
Het is pijnlijk, heel erg pijnlijk..

Je moet eens goed met hem gaan praten en het niet meteen uitmaken zoals ik mensen hoor zeggen, want je hebt vast niet voor niets met hem..
Probeer eruit te komen, het is zonde als je het om iets wat opgelost kan worden uitmaakt. (ik weet er alles van )

Sterkte en succes ermee!
Als ie echt van je houdt, komt het allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:18
de abt van sion
Citaat:
~Crying Eyes~ schreef:
1) Kweet hoe het is als iemand eerst iets tegen je zegt.. en het dan niet waarmaakt..
2) Het is pijnlijk, heel erg pijnlijk..

3) Je moet eens goed met hem gaan praten en het niet meteen uitmaken zoals ik mensen hoor zeggen, want je hebt vast niet voor niets met hem..
4) Probeer eruit te komen, het is zonde als je het om iets wat opgelost kan worden uitmaakt.

5) (ik weet er alles van )
1) Gezeur.
2) Nog erger gezeur.
3) Gezeur vermengd met onzin.
4) Niet opvolgen, dit advies.
5) Niet doen wat deze persoon zegt, want het is iemand met een slachtofferpositie. Van dit soort adviezen word je niet beter.

Houd vol, maak het uit, en besteed je tijd aan iemand die het wel waard is.

Doen!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:38
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Doen!
Doen? Doen?

Ach man, ga jij dat maar lekker doen!

je kan niet ff iemand opleggen van:
Jij maakt het nu uit!

achterlijke idioot

owjaw en besteed je tijd eens nuttiger dan dit zou ik zeggen want net als ik nu had jij ook niets toe te voegen dan jezelf te herhalen, ipv dat, start eens een discussie waarom hij haar niet waard zou zijn ofzow, maak jezelf eens nuttig!

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 23:41.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 00:16
~Crying Eyes~
~Crying Eyes~ is offline
Citaat:
Soullar schreef:

Doen? Doen?

Jij maakt het nu uit!

achterlijke idioot

owjaw en besteed je tijd eens nuttiger dan dit zou ik zeggen want net als ik nu had jij ook niets toe te voegen dan jezelf te herhalen, ipv dat, start eens een discussie waarom hij haar niet waard zou zijn ofzow, maak jezelf eens nuttig!
niet drukmaken Tim.. Das wat ie leuk vindt. Hij weet zelf wel dat ie achterlijk is, en dat het van geen kanten klopt wat ie hier altijd loopt te verkondigen..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 08:31
M@TRIX
M@TRIX is offline
wat een loser...
ik zou snachte voor me moppie zelfs uit me bed kome als ze ergens mee zit en da weet ze!
Oud 22-05-2002, 08:33
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
wat een loser...
ik zou snachte voor me moppie zelfs uit me bed kome als ze ergens mee zit en da weet ze!
lof joe moppie! (K)(K)(K)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:22
Verwijderd
Mja, duidelijk...hij belooft iets en komt het niet na. Vooral wanneer het zoiets ingrijpends is als beloven dat hij er altijd voor je is, maar je wegduwt wanneer je hem nodig hebt, moet je voor jezelf eens overwegen waar dat bij hem aan zou kunnen liggen. Praat er iig over.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:48
Optima
Optima is offline
Citaat:
Sciza schreef:

Maar nu er laatst echt iets was, waarvoor ik hem nodig had... deed hij eigenlijk niets.
je hoeft hem er alleen amar eme te CONFRONTEREN. Je bouwt het tactisch op. Lieverd, ik sta altijd klaar voor je, ook in het midden van de nacht, zou jij dat voor mij overhebben.

dan MOET hij wel ja antwoorden, zegt ie nee, dan is het echt een LUL eerste klas

nadat hij ' ja' gezegd heeft, confronteer jij hem met het feit dat je hem laats belde en hij NIET voor je klaarstoind. Maak er niet een al te groot punt van

maar WEL van het feit dat HIJ je egoist noemt. Doe dit anders. Vraag van hem wat hij onder een relatie verstaat ( vind hij dit onzin zeg jij dat het ' geven en nemen' is, oftewel: luisteren naar de ander, en je verhaal kwijtkunnen' ) dit KAN hij niet ontkennen

doet hij dit WEL zeg ik: WEG ERMEE...die knul is asosciaal
Oud 22-05-2002, 18:48
Janicha
Janicha is offline
Ik ken het En uitmaken doe je dan niet zomaar hoor!...
Meisje, ik weet niet wat je moet doen..maar je bent niet egoistisch jij hebt het recht om het te zeggen als je ergens mee zit.
Oud 22-05-2002, 20:32
snoopy
snoopy is offline
nou, ik weet niet precies hoe het is gegaan, maar ik zou het niet meteen uitmaken. Praat gewoon met hem, en vraag hem waarom-ie je niet heeft geholpen. Wat was eigenlijk de reden, dat je hem wakker maakte. Want als het iets onzinnigs was, kan ik me een klein beetje voorstellen, dat hij zoiets heeft van WTF???
NOu ja, vraag het hem gewoon!
Oud 22-05-2002, 20:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Optima schreef:

je hoeft hem er alleen amar eme te CONFRONTEREN. Je bouwt het tactisch op. Lieverd, ik sta altijd klaar voor je, ook in het midden van de nacht, zou jij dat voor mij overhebben.

dan MOET hij wel ja antwoorden, zegt ie nee, dan is het echt een LUL eerste klas

nadat hij ' ja' gezegd heeft, confronteer jij hem met het feit dat je hem laats belde en hij NIET voor je klaarstoind. Maak er niet een al te groot punt van

maar WEL van het feit dat HIJ je egoist noemt. Doe dit anders. Vraag van hem wat hij onder een relatie verstaat ( vind hij dit onzin zeg jij dat het ' geven en nemen' is, oftewel: luisteren naar de ander, en je verhaal kwijtkunnen' ) dit KAN hij niet ontkennen

doet hij dit WEL zeg ik: WEG ERMEE...die knul is asosciaal
hier ben ik het wel behoorlijk mee eens, geloof ik...
Oud 22-05-2002, 22:34
de abt van sion
Citaat:
Soullar schreef:

Doen? Doen?

Jij maakt het nu uit!

achterlijke idioot

Een veelzeggende reactie! Je laat je aardig kennen...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 22:46
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

en jij moet niet altijd zo ongelofelijk irritant doen.

natuurlijk maak je het niet uit zonder het er eerst over te hebben..

malloot..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 07:30
de abt van sion
Citaat:
Genesis schreef:

en jij moet niet altijd zo ongelofelijk irritant doen.

malloot..

Genesis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten