Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
De heerser geeft uitsluitsel: (
![]() Zulke topics zijn vaker geweest, en liepen vaak ook op niets uit. Maar weinigen zijn gemotiveerd eraan verder te schrijven, waardoor het hele verhaal op 1 of 2 man komt te liggen. Vaak nokt de TS dan ook af en is het einde zoek. Dat in ieder geval. De openingszin is erg lame, inderdaad het Kantine/Onzin-niveau. Ik weet dat Letteren bedoeld is voor schrijfsels, maar er is wel een minimum aan kwaliteit. Het spijt me zeer. Nog dingen om mijn mening steun te geven. Renard: Citaat:
Millroy: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar luister vooral niet naar mij, post vooral stukjes als je dat wilt. Ik houd jullie niet tegen, liever gezegd, als er wat goeds uitkomt post ik ook wel wat. Grim Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 18:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, ik houd toch meer van de iets serieuzere aanpak. Dus geen apenverhaaltjes of cliché. 'Er was eens' is zo afgezaagd. Ik houd meer van het realistischere, maar toch een imaginaire invloed. Een tikje abstractie in de zee van kille waarheden. Zoals dit: De steken in haar zij maakten dat Lieke even halt hield. Ze had genoeg gerend voor vandaag, niemand zou haar nog in beweging krijgen. De geluiden achter haar kwamen steeds dichterbij, tot de jongen die haar achtervolgde haar aan kon raken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Ari: ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *lees ff al je posts ![]() Mja, het kan wel werken, maar dan moet het ook serieus zijn. Ik ben niet echt blij met onzin, daar schrijf ik ook niet aan verder. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mja. ![]() Duivelaar - Waar blijft dat slotje nou? |
![]() |
||
Citaat:
oke wacht... Tsja..dat is echt APART, en ja, ach, maakt niet uit EIGENLIJK... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Duivelaartje - Was ik net vergeten eronder te zetten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim - op pagina 2 begint het verhaal! ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
havo afmaken of naar het mbo? esssther | 11 | 04-11-2013 08:08 | |
Studeren |
Havo in 1 jaar afmaken? chrism | 6 | 24-08-2009 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
overstappen naar HBO of MBO afmaken? poetic_tragedy | 4 | 04-02-2007 17:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Veerman: dieren niet massaal afmaken bij ziekten DEADLOCKED | 4 | 26-11-2004 10:11 | |
Liefde & Relatie |
afmaken waar hij aan begonnen was blupie | 12 | 19-04-2003 16:06 | |
Algemene schoolzaken |
Schooljaar afmaken of volgend jaar? diamondvoodoo | 7 | 13-02-2003 17:48 |