Advertentie | |
|
![]() |
|
tjah, het is niet dat ik het meer van mezelf zou mogen, maar je hebt er denk ik minder behoefte aan en minder mensen in je omgeving zullen blowen.
Kijk, blowen kan natuurlijk best, we hebben bijv. 1 coffeshop in groningen en daar is de gemiddelde leeftijd toch echt 35 ofzo....
||
Citaat:
|
Dat is een zwaktebod, vind ik.
Ik zie drugsgebruik iets waar je de controle over moet houden, wat je inzet als het je zelf uitkomt, niet iets wat met je verbonden moet zijn. 'Het zit gewoon te diep in me' is typisch een rationaliserende uitspraak, die in feite gewoon goedpraten is. Als jij wilt dat het niet te diep in je zit, dan zit het niet te diep in je. Succes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan hoop ik zonder kinderen.... ![]() |
![]() |
|
alles van hierboven.. blowen zal ik nog een lange tijd doen..for sure... en dan niet zo regelmatig als nu natuurlijk maargoed...
verder.. harddrugs.. geen idee op t moment dat mijn behoefte weg is om het af en toe te doen stop ik ermee.. als ik ergeen zin inheb doe ik t niet.. nu ook al niet..heel simpel..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eigenlijk kan je het niet nu al zeggen, je hebt er geen idee van hoe je er over 10 jaar over denkt. Er kan zoveel gebeuren. Je gedachtenpatroon zal zo ONTIEGELIJK anders zijn als nu, daar kan je je echt geen voorstelling van maken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Lijn 4, de Toekomst Verwijderd | 13 | 03-01-2003 15:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête Toekomst, Diabetes Type I. Ieke | 1 | 22-12-2002 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |