Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2002, 20:10
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Heyhey

Ik ben vanmiddag voor het eerst met mijn vriend naar bed geweest... Ik had het nog nooit gedaan!! Hij 1 keer! Maar eerst ging het niet... Hij kwam niet in me... Het lukte gewoon niet... Eerst zat ik boven op hem en toen ging hij boven op een gegeven moment ging het wel... en het was lekker!!! Echt leuk!! En hij kwam in mij... en wat een lekker gevoel is dat zeg... En nog ff iets... we deden het zonder condoom.. maar wat gebeurt er nou.. hij komt klaar... en die zooi komt dus in mij... en loopt er daarna weer uit... Lekker irritant dus... maar nou heb ik gehoord dat sommige meiden er dan meteen een tampon in douwen... maar is dat wel zo goed en gezond???

heel veel Liefs....
Oud 17-05-2002, 20:18
peachie
peachie is offline
Je bent toch wel aan de pil he?! En je vriend is toch wel te vertrouwen ik bedoel geen soa's ofzo????

vast niet, dat had je vast zelf ook al bedacht

sorry for asking
Oud 17-05-2002, 20:20
peachie
peachie is offline
trouwens naar einde voor je eerste keer
Oud 17-05-2002, 21:35
de goeie fee
de goeie fee is offline
uuh meiske
ge hebt toch goed nagedacht
eerst zegt ge da ge nie aan de pil zijt en dan doet ge et zonder condoom....
nie helemaal normaal lijkt mij
ik hoop voor jou da er geen nare consequenties zijn....
*wishing*
Oud 18-05-2002, 09:03
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Citaat:
peachie schreef:
Je bent toch wel aan de pil he?! En je vriend is toch wel te vertrouwen ik bedoel geen soa's ofzo????

vast niet, dat had je vast zelf ook al bedacht

sorry for asking
Heey ja tuurlijk ben ik aan de pil... ga het niet onveilig doen. En ik vertrouw mijn vriend 100 % en hij heeft geen soa's of zo dus...
Ik ben met dit soort dingen echt wel voorzichtig... hebben er eerst ook heel serieus over gepraat.
Oud 18-05-2002, 09:05
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Citaat:
de goeie fee schreef:
uuh meiske
ge hebt toch goed nagedacht
eerst zegt ge da ge nie aan de pil zijt en dan doet ge et zonder condoom....
nie helemaal normaal lijkt mij
ik hoop voor jou da er geen nare consequenties zijn....
*wishing*
Ik weet niet waar jij vandaag haalt dat ik niet aan de pil ben... want dat ben ik wel... en mocht het ergens staan dan is het een tikfout. Maar ik ben wel aan de pil dus.... okey!!!
Oud 18-05-2002, 12:06
birdy
birdy is offline
het is helemaal niet raar dat het sperma er weer uit loopt dat is bij mij en meerdere meisjes ook zo, je moet er geen tampon in stoppen gewoon een handoek ofzo voor de tijd neerleggen en dan schoon maken en als je uit geknuffeld bent naar de wc gaan want ik heb horen zeggen dat je anders blaas ontsteking kunt krijgen, kweet nie of het waar is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 12:45
Oen
Oen is offline
Citaat:
birdy schreef:
het is helemaal niet raar dat het sperma er weer uit loopt dat is bij mij en meerdere meisjes ook zo, je moet er geen tampon in stoppen gewoon een handoek ofzo voor de tijd neerleggen en dan schoon maken en als je uit geknuffeld bent naar de wc gaan want ik heb horen zeggen dat je anders blaas ontsteking kunt krijgen, kweet nie of het waar is.
Blaasontsteking lijkt me heel sterk, het kan wel zo zijn dat je niet constant naakt in de kou moet liggen, daarvan krijg je natuurlijk wel blaasontsteking.
En als je wilt dat je vriend minder sperma in je spuit, dan moet je dat tegen hem zeggen, hij weet vast wel wat hij dan kan doen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:00
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
echt irri ja dat het eruit loopt heb ik ook altijd last van grr mar ja dat hoort erbij! ik leg gewoon altijd een handdoek eronder...minder handig is t als we t bv in de berging ff snel willen doen...dan zit heel mn string vol dat sopt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:35
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
echt irri ja dat het eruit loopt heb ik ook altijd last van grr mar ja dat hoort erbij! ik leg gewoon altijd een handdoek eronder...minder handig is t als we t bv in de berging ff snel willen doen...dan zit heel mn string vol dat sopt
WHAHAHA jeh wa denkte van die plak stengel die ik in me broek heb? en ik drup ook altijd wel wa na... dus is voor ons ook irri, mar daarvoor ga ik het nie late om het in de berging te doen ghehe
Oud 21-05-2002, 13:09
*Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
Oen schreef:

Blaasontsteking lijkt me heel sterk, het kan wel zo zijn dat je niet constant naakt in de kou moet liggen, daarvan krijg je natuurlijk wel blaasontsteking.
En als je wilt dat je vriend minder sperma in je spuit, dan moet je dat tegen hem zeggen, hij weet vast wel wat hij dan kan doen
Jawel je kunt er wel blaasontsteking van krijgen! Daarom moet je inderdaad achteraf even naar de wc gaan!
Oud 21-05-2002, 13:52
Verwijderd
Gewoon zorgen dat je tissues ofzo in de buurt hebt,
even ertegenaanhouden..

broek aan, dat paiprtje blijft dan wel ff zitten en naar de wc gaan en dan erafhalen en gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:37
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ja, daar heeft mijn vriendin ook last van, ze vindt het het gevoel van ongesteld zijn. Dis wil ze het voortaan met condoom doen. Ik begrijp dat wel, zo'n gevoel na sex lijkt me een ontzettende afknapper, ik heb er het kleine ongemak van een condoom omdoen wel voor over.
Oud 25-05-2002, 18:47
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
Luvlytallie schreef:

En ik vertrouw mijn vriend 100 % en hij heeft geen soa's of zo dus...
Ik ben met dit soort dingen echt wel voorzichtig... hebben er eerst ook heel serieus over gepraat.
Hoe weet je nou in godsnaam dat hij geen soa's heeft ??
Mijn vriendin wist ook zeker dat haar vriend geen soa's had maar ze zit nu wel met chlamydia...whatever.....
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 20:23
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:

Hoe weet je nou in godsnaam dat hij geen soa's heeft ??
Het blijft idd. natuurlijk onzeker of hij een SOA heeft..je weet nooit of iemand gewoon goed kan liegen of de waarheid spreekt. En hij kan ook een SOA hebben zonder het te weten..eigenlijk moet je het altijd met condoom doen..maarja..heb ik ook niet gedaan
Oud 25-05-2002, 20:28
Witch Lover
Witch Lover is offline
maar om even op de hoofdvraag terug te komen: heb je het goed gedaan?

ja hoor geen enkele eerste keer is vlekkeloos en zeker niet elke eerste keer wordt met zoveel overtuiging lekker gevonden door het meisje.

leuk!!
Oud 25-05-2002, 20:30
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nou als je dit later terug kijkt zul je merken dat je behoorlijk aan het prutsen was

Veel plezier verder.
Oud 25-05-2002, 23:02
Darkqueen
Darkqueen is offline
Weetje je moet gewoon een handdoek erbij houden ik doe het ook niet met condoom is niet lekker, je voelt er minder door...
Als je er een handdoek ofzo bij hou is er niks aan de hand hoef jij of hij ook niet in die zooi te slapen hehehehe bah moet er niet aan denken
dus niet vergeten haddoekie erbij en klaar

Regels voor berichten