Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Heuj, hier komt de moraalRidder weer aan, vanmiddag had ik het met onze lieve Otis hier nog eens over, en als ik eerlijk ben begin ik wel steeds meer de kant van Narod en Freakjuh te begrijpen.
Het doel van een fototopic is in de eerste plaats het posten van foto's, dat er een portie flink bij gechat word, is leuk maar dat moet niet de overhand krijgen. In de eerste pagina wordt meestal druk gepost qua foto's maar daarna neemt het aantal plaatjes gewoon af. In de topic's word veel gechat, prima, maar als er constant nieuwe foto-topics gepost worden, waarin alleen maar gechat word, is het geen foto-topic meer. Ik denk, maar verbeter mij als ik het fout heb, dat freakjuh en narod zelfs 3 fototopics per maand goedkeuren, mits er maar foto's gepost worden, en niet hele pagina's vol met chats. Citaat:
Om even terug te komen op het foto-topic, het bekende #seks, gewaagde foto-topic had naar mijn idee een prima regel, reacties mogen pas gepost worden als je ook een foto geplaats hebt. Misschien ook bij het april topic, een goed idee? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan moet ik opeens een hoop foto's gaan maken ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het blijft leuk als er gewoon foto's gepost worden, en dat ben jij vast met me eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar liever weinig foto's en veel chat, dan helemaal geen foto's. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het hele nut van een fototopic wordt hier onderuitgehaald. Naar mijn mening is er een fototopic, om te laten zien hoe je eruit ziet, of je nieuwe foto's te showen. En ik snap wel dat mensen commentaar leveren op elkaar, dat vind ik zelf ook altijd leuk om te doen. Maar commentaar leveren of pagina's vol gechat, dat is een heel verschil. Ik denk dat dat beleid op sex hier helemaal niet gaat werken, dat vind ik weer iets te streng. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ridder: Je doet aan dat gechat zelf evengoed mee, ik zie jou ook vaak genoeg offtopic reacties posten in topics waarin dat niet hoort, dus ik snap niet zo goed waar je nu mee bezig bent > naar de pijpen dansen v/d forumbazen of wat is het precies?
In niet alle fototopics wordt veel gechat trouwens, zoals de laatste waren relatief gezien best veel foto's, ook best veel reacties, dat wil ik gerust toegeven, maar die hadden zo goed als allemaal betrekking op de foto's die gepost waren. En dan nog, er zijn vaak genoeg van zulke topics geweest dat het gewoon getollereerd werd en dat er zelfs zonder problemen een nieuwe geopend kon worden, dus wat is het probleem Pfff maar waar maken we ons eigenlijk druk om zeg, het gaat er gewoon op dat de forumbazen willen laten zien dat zij de danoontje power hebben, lekker boeiend dat je fftjes niet meer kan posten in 'n fototopic, nog vijf nachtjes slapen en dan mag het weer lieve kijkbuiskindertjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nouja. Narod en ik hebben besloten dat er, vanaf 1 april, 2 fototopics per maand mogen zijn. Zitten er 2 vol, dan is het pech, wachten tot de volgende maand. Twee moet genoeg zijn ![]() En nou ophouden met zeuren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 Fototopics, jullie zijn geweldig ![]() Beetje jammer alleen dat ik zie dat er gisteravond weer aardig gespamd is door een aantal mensen, dat verpest het jammergenoeg weer voor de anderen. Maar goed, ik ben weer blij en tevreden nu dit besluit is genomen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staat weer lid bij je naam en je kan eindelijk zeggen wat je altijd al had gewild! Bedankt man, toffe perin! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap trouwens niet dat iemand als Narod, als prototype racistische trees (ik herinner me vorige posts), forumbaas mag zijn: alsof dat de vrede hier bevordert ![]() Misschien niet relevant, maar ik word liever niet de les gespeld door een halve fascista. |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop tenminste dat ik het over het juiste meisje heb, zoniet: mijn excuses, maar ik herinner me intolerantie t.o.v. vreemdelingen en een blank superioriteitsgevoel. Correct me if i'm wrong, Norad! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 16:49. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic is prima,mits je ook compenseerd, en daar meebedoel ik dat je ook zelf post in foto-topics ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic 2 Verwijderd | 500 | 01-07-2004 14:07 | |
Lifestyle |
Waar moet een Lifestyle-moderator aan voldoen? Verwijderd | 17 | 04-04-2004 22:36 | |
Beleidszaken |
WD en Avelon zijn belachelijk streng op lifestyle. Party_Bunny | 58 | 31-07-2003 02:37 |