Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 18:10
xxx_maartje_xxx
xxx_maartje_xxx is offline
Waar ik de laatste tijd he-le-mmal ziek van word is het gemak waarmee een meisje tegenwoordig een slet is. Ik zoen 1x met een jongen die ik niet ken en ik ben gelijk een slet, zelfs volgens mijn 'vriendinnen'. En die jongenz zijn natuurl;ijk stoer een cool enzo. Nou als het zo werkt moet een meisje er maar trots op zijn dat ze een slet is, dat betekend inmiddels dat je wel gewoon een jongen kan krijgen.
kijk ff uit met wie je wanneer een slet noemt, want vaak slaat het helemaal nergens op en kan het kwetsend aankomen. zeker jongens onderling, want wij meiden zijn niet voor nix gaan emanciperen. Als mensen die jopu amper kennen je gaan minachten omdat je met een jongen gezoend hebt, is er iets fout gegaan.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 18:11
Debje
Debje is offline
ik vind het ook wack dat ze iedereen zo gauw uitschelde voor slet
Oud 25-03-2004, 18:19
Verwijderd
Ja. Ontzettend jammer allemaal.
Maar misschien past dit dan beter op www.vrouwenstrijden.nl ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 18:25
Qimm
Qimm is offline
get over it, dit gaat altijd al zo en het zal ook altijd zo blijven.

Gewoon niet met jan en alleman zoenen word je ook geen slet genoemd
Oud 25-03-2004, 18:31
xxx_maartje_xxx
xxx_maartje_xxx is offline
jij bent zeker een jongen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 18:34
BelleRosé
BelleRosé is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-03-2004 @ 19:25:

en, als je zo sterk in je schoenen staat, waarom trek je je dan die bullshit aan?
en Qimm is vrouwelijk, als je het daar op had
Oud 25-03-2004, 18:38
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik noem sommige jongens desnoods ook slet (man-slet) is trouwens al eens gebeurd , maar ik neem dat woord nauwelijks in de mond.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:

Wat is dat nou voor ongeëmancipeerde opmerking?! Zou leuk zijn geweest als vrouwen dat vroeger hadden gezegd. "Ja, we hebben geen stemrecht, nooit gehad, zal altijd ook zo blijven. Get over it."
Als je iets oneerlijk vindt, moet je er iets aan dóen en niet je in het gedragspatroon wringen dat de maatschappij van je eist. Ga je schamen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 19:35
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
xxx_maartje_xxx schreef op 25-03-2004 @ 19:10:
Waar ik de laatste tijd he-le-mmal ziek van word is het gemak waarmee een meisje tegenwoordig een slet is. Ik zoen 1x met een jongen die ik niet ken en ik ben gelijk een slet, zelfs volgens mijn 'vriendinnen'. En die jongenz zijn natuurl;ijk stoer een cool enzo. Nou als het zo werkt moet een meisje er maar trots op zijn dat ze een slet is, dat betekend inmiddels dat je wel gewoon een jongen kan krijgen.
kijk ff uit met wie je wanneer een slet noemt, want vaak slaat het helemaal nergens op en kan het kwetsend aankomen. zeker jongens onderling, want wij meiden zijn niet voor nix gaan emanciperen. Als mensen die jopu amper kennen je gaan minachten omdat je met een jongen gezoend hebt, is er iets fout gegaan.

had je maar geen meisje moeten worden... Eigen schuld, 2 dikke bulten!
Oud 25-03-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 25-03-2004 @ 19:38:
Ik noem sommige jongens desnoods ook slet (man-slet) is trouwens al eens gebeurd , maar ik neem dat woord nauwelijks in de mond.
Idd, als jongens zich sletterig gedragen, noemen wij die ook gewoon een slet.. het slaat niet per definitie op vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 19:39
Warsocket
Warsocket is offline
vershilt per persoon
denk dat slet nu meer een ingebakken woord is waarvan de betekenis aan het afnemen is

Mijn vrienden onderling noemen elkaar ook wel eens sletje ofzo als we in de stad met een meid hebben gezoen of iets anders in de richting dus ik zou er niet te zwaar aan tillen

en de vrouwen die hier zeuren over emancipatie bij deze zie je dat het bij jongens onderling ook gebeurt

oh ja over emancipatie gesproken laten we meiden dan ook maar gelijk voor pot uitmaken als ze ene keer hand in hand lopen ofzo dan is dat ook weer rechtgetrokken
Oud 25-03-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 25-03-2004 @ 20:39:
vershilt per persoon
denk dat slet nu meer een ingebakken woord is waarvan de betekenis aan het afnemen is

Mijn vrienden onderling noemen elkaar ook wel eens sletje ofzo als we in de stad met een meid hebben gezoen of iets anders in de richting dus ik zou er niet te zwaar aan tillen

en de vrouwen die hier zeuren over emancipatie bij deze zie je dat het bij jongens onderling ook gebeurt

oh ja over emancipatie gesproken laten we meiden dan ook maar gelijk voor pot uitmaken als ze ene keer hand in hand lopen ofzo dan is dat ook weer rechtgetrokken
Dat is prima, zolang het maar gelijk opgaat

Nee, emancipatie is niet alleen van toepassing op vrouwen, maar op iedereen die het gevoel heeft dat hij onrechtvaardig behandeld wordt. Als een jongen het er helemaal niet mee eens is dat hij een slet genoemd wordt *knipoogt naar Reverend*, moet hij zichzelf er ook niet bij neerleggen en dat gedrag niet meer vertonen, maar blijven doen wat hij zelf wil en de wereld om hem heen dwingen hun ideeën aan te passen.
Als er iets is dat me ergert, dan is het dom kuddegedrag.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:08
very drunk driver
very drunk driver is offline
voor meisjes is het makkelijker om eenjongen te krijgen. een jongen moet nog echt gaan versieren enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:10
Verwijderd
Niks mis met sletterig doen. Slet zijn is pas erg als je jezelf dat aantrekt. Als jij gewoon lol hebt in de dingen die je doet moet je je niet teveel aantrekken van mensen die je slet noemen. Als je vrienden je slet noemen moet je je afvragen of ze wel je vrienden zijn. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een beetje lol hebt met je vrienden en dat kan pas als dat ook sletten zijn.

Check LS, het is gewoon een geuzennaam. Verder is er inderdaad ongelijkheid. Meisjes die met veel jongens neuken worden sletten genoemd. Jongens die met veel meisjes neuken worden koningen genoemd. Aldus Beau in zijn Studentenhandboek
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-03-2004 @ 21:10:
(...) Aldus Beau in zijn Studentenhandboek
Geweldig. Is dat boek net uit ofzo?

Ontopic: Slet!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:31
Synchroongehoon
Synchroongehoon is offline
heej ja da zegge ze teguh mij oowk altijt.. terweil knooit meer als 5 jonges per week pak ...... ma je moet maar denkuh: zei kunnen zelf geen jonges krijgen duzz!!!! is gewoon jalousie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:35
De Centimeester
De Centimeester is offline
Deze thuisjongen doet dat eens even fijntjes uit de doeken. Het is omdat mannen de leiding "behoren" te hebben als we het vanuit de geschiedenis bekijken. Het initiatief ligt van oudsher bij de players, het is hun taak te versieren. Daarom zijn zij players, kings, als zij fuckable chicks versieren en playen. Het is hun jb.

De taak van de bitches is in feite niets te doen of afhoudend te zijn. Gaf iedereen zomaar toe, dan was er voor ons players and P I M Pz niets meer aan. Daarom is het spel dat de playa versiert en de bitch afhoudend is. Wijk je daar vanaf, dan ben je als man een lamer en als vrouw een slet. Right on.
Oud 25-03-2004, 20:38
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
De fuck?
Allemaal terecht.
Debje, je bent een vrije sex hippie, en dan nog zeuren dat je een slet bent?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 21:29
Fortisi
Fortisi is offline
Ook al bén je een slet, lekker boeiend! vermaak je gewoon, iedereen heeft gewoon andere opvattingen over wat wel en niet mag en met hoeveel jongens je dat dan mag doen.

Ik dacht eerst nogal negatief over meisjes die met veel jongens zoenden of veel vriendjes hadden, toen ontdekte ik dat ik zelf eigenlijk ook een slet ben ..er is niks mis met slet zijn, je leeft maar kort, lang leve de lol

jaja mooie boodschap van een te blije Fortisi lalalalala
Oud 25-03-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
xxx_maartje_xxx schreef op 25-03-2004 @ 19:10:
het resultaat van balkenende normen en waarden fatsoen blablablabla... onze generatie is behoorlijk conservatief, jammer
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 05:56
*Madel*
*Madel* is offline
Het 'slet' woord zal niet zomaar uit de lucht zijn komen vallen. Gewoon niets van aantrekken en ik snap ook niet dat je dat wél doet als je zo sterk in je schoenen staat zoals word beweerd. Mensen die andere voor slet uitmaken vanwege een bepaalde leefwijze zijn zelf geen haar beter.

Normen en waarden? Haha...ja...De grootste grap tot nu toe van kabinet Balkenende II...
Oud 26-03-2004, 07:48
leucomelas
leucomelas is offline
pff... nutteloos
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:38
Pallas
Pallas is offline
Ach, so what. De mensen die je slet noemen zijn jaloers omdat ze zelf niemand kunnen veroveren.

Kijk, als je na elke verovering trots uit de doeken doet wat er allemaal gebeurd is, dan zullen mensen je raar aankijken. Maar een keer een kus of een ONS, zonder dat je ermee te koop loopt en niemand zal je erop aanspreken.
Oud 26-03-2004, 09:01
juno
juno is offline
Precies, wat niet weet, wat niet deert.

Mijn moeder heeft ook heel lang gedacht dat ik, als ik uitging, daarna bij een vriendin bleef slapen, dan hoefde ik niet midden in de nacht nog over straat. Het beste mens heeft al die tijd gedacht dat ik zo keurig was. Tot ze op een dag een overduidelijk heren t-shirt in de was vond...en ik wel heel erg verliefd liep te stralen opeens.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:27
Dreams
Dreams is offline
LeKkErE vRiEnDiNnEn DaN..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:00
Verwijderd
Wat boeit het nou of andere mensen je een slet noemen? Laat ze lekker. Zo lang je jezelf maar niet te sletterig vindt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-03-2004 @ 19:35:
Wat is dat nou voor ongeëmancipeerde opmerking?! Zou leuk zijn geweest als vrouwen dat vroeger hadden gezegd. "Ja, we hebben geen stemrecht, nooit gehad, zal altijd ook zo blijven. Get over it."
Als je iets oneerlijk vindt, moet je er iets aan dóen en niet je in het gedragspatroon wringen dat de maatschappij van je eist. Ga je schamen
pff die mening zal altijd wel zo blijven hoor. en zijn nu nog zat mensen/mannen die vinden dat vrouwen geen stemrecht mogen hebben.
En met get over it bedoel ik gewoon dat je je er niks van aan moet trekken.
Oud 26-03-2004, 12:48
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:

Oud 26-03-2004, 13:30
Stefanie
Stefanie is offline
Niet iedereen is even geweldig.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
Serieus? Is het echt normaal dat mensen door anderen in hun vrijheid beperkt worden omdat ze anders misschien wel eens voor van alles uitgemaakt zouden kunnen worden? Als ik nu eens met twintig jongens op een avond wil zoenen en vervolgens met vier ervan naar huis gaan om ze om de beurten ruw te nemen heeft niemand daar echt last van. Uitschelden is om mensen zich slecht te laten voelen en dat is dan geheel onterecht. Scheld me maar uit als ik je gekwetst heb, dan is het misschien nog eens terecht. Maar niemand scheldt mij uit omdat ik het naar mijn zin heb zonder anderen lastig te vallen.

Overigens, iedereen hier snapt natuurlijk dat ik níet met meerdere jongens op een avond zoen om vervolgens met ze naar huis te gaan. Nee zeg, ik ben geen slet!!!
Nee, ik gebruik het woord slet alleen met een vette knipoog, meestal ook naar jongens gericht.
Oud 26-03-2004, 14:12
Raven
Raven is offline
"t is ook erg lastig om met meerdere jongens op en dag naar huis te gaan he kruimel ..

maar 't is flauw hoor om zo tegen iemand te doen .. zijn ze jaloers of zo ???
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:13
juno
juno is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 26-03-2004 @ 15:12:
"t is ook erg lastig om met meerdere jongens op en dag naar huis te gaan he kruimel ..

Huisgenoten in een studentenhuis. En dan palen in de fusie!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:24
Nona
Nona is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 26-03-2004 @ 15:12:
Oh?
Oud 26-03-2004, 16:06
LoeLoe
LoeLoe is offline
Meerdere malen wordt in dit topic gezegd: Je bent pas een slet als je je ook echt zo voelt.

Maar ik denk dat je je juist zo gaat voelen omdat iedereen het tegen je zegt, ook al weet je diep van binnen dat het niet zo is. Dat maakt het een beetje moeilijk denk ik.
Oud 26-03-2004, 17:54
Anonymous John
Anonymous John is offline
Iedereen die xxx in haar forumnaam heeft is automatisch een slet, ik dacht dat iedereen dat wist.
Oud 26-03-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 26-03-2004 @ 15:03:
Serieus? Is het echt normaal dat mensen door anderen in hun vrijheid beperkt worden omdat ze anders misschien wel eens voor van alles uitgemaakt zouden kunnen worden? Als ik nu eens met twintig jongens op een avond wil zoenen en vervolgens met vier ervan naar huis gaan om ze om de beurten ruw te nemen heeft niemand daar echt last van. Uitschelden is om mensen zich slecht te laten voelen en dat is dan geheel onterecht. Scheld me maar uit als ik je gekwetst heb, dan is het misschien nog eens terecht. Maar niemand scheldt mij uit omdat ik het naar mijn zin heb zonder anderen lastig te vallen.

Overigens, iedereen hier snapt natuurlijk dat ik níet met meerdere jongens op een avond zoen om vervolgens met ze naar huis te gaan. Nee zeg, ik ben geen slet!!!
Nee, ik gebruik het woord slet alleen met een vette knipoog, meestal ook naar jongens gericht.
Ik denk dat ze meer bedoelen: als je het echt zo ontzettend erg vindt om een slet te worden genoemd, dan moet je dat maar voorkomen. Met als ongenoemde kanttekening: als je er zelf voor kiest, ga dan niet zeuren dat mensen je een slet vinden. Dus niet 'ophouden met jongens zoenen, om te voorkomen dat mensen je een slet vinden' maar eerder 'ophouden met zeuren dat mensen je een slet vinden, je wil toch zelf met jongens zoenen'
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-03-2004 @ 20:23:
Ik denk dat ze meer bedoelen: als je het echt zo ontzettend erg vindt om een slet te worden genoemd, dan moet je dat maar voorkomen. Met als ongenoemde kanttekening: als je er zelf voor kiest, ga dan niet zeuren dat mensen je een slet vinden. Dus niet 'ophouden met jongens zoenen, om te voorkomen dat mensen je een slet vinden' maar eerder 'ophouden met zeuren dat mensen je een slet vinden, je wil toch zelf met jongens zoenen'
Uiteraard. Maar als dat op zijn beurt weer te ver gaat moet men ook niet zeuren dat ik de testikels van de desbetreffende persoon op sterk water in mijn kamer heb staan. Diegene wil mij immers zelf voor slet uitmaken.

Mocht het ooit zo ver komen dan...
Oud 26-03-2004, 21:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-03-2004 @ 19:23:
Ik denk dat ze meer bedoelen: als je het echt zo ontzettend erg vindt om een slet te worden genoemd, dan moet je dat maar voorkomen.
idd ja, scheelt mij een lange reply typen dit
Oud 26-03-2004, 21:42
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Mirane schreef op 25-03-2004 @ 19:19:
Ja. Ontzettend jammer allemaal.
Oud 26-03-2004, 21:50
ThePinkFlamingo
Volgens jullie is een slet een vrouwelijke levensgenieter?

Jullie zijn gewoon sletten, alleen willen de naam niet dragen
Net zoiets als een toiletjuffrouw die liever "Sanitair manager" genoemt wil worden
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 26-03-2004 @ 22:50:
Jullie zijn gewoon sletten, alleen willen de naam niet dragen
"Allemaal KUTHOEREN!"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 27-03-2004 @ 15:13:
Ja, dat je jouw vriendin overal laat rondneuken en foto's laat posten hoef je niet op mij af te reageren hoor.
Ik doelde op dat stukje cabaret wat zo ontzettend op jou van toepassing was.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:19
ThePinkFlamingo
Citaat:
Chimera schreef op 27-03-2004 @ 15:17:
Ik doelde op dat stukje cabaret wat zo ontzettend op jou van toepassing was.
O, dan edit ik m wel weg, als we toch niet gaan flamen
Nee, maar als meisjes graag iedereen willen zoenen en neuken als ze uitgaan, dan vind ik het gewoon sletten, kan geen respect voor ze opbrengen, want dat brengen ze ook niet op voor hun "slachtoffers"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wil je niet uitgemaakt worden voor slet, dan moet je de boel voor de verandering eens niet bij elkaar hoeren en sloeren. Dat zou kunnen helpen. Tenminste, als jij er zo eentje bent, want dat weet ik natuurlijk niet.
Oud 27-03-2004, 14:24
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Synchroongehoon schreef op 25-03-2004 @ 21:31:
heej ja da zegge ze teguh mij oowk altijt.. terweil knooit meer als 5 jonges per week pak ...... ma je moet maar denkuh: zei kunnen zelf geen jonges krijgen duzz!!!! is gewoon jalousie
Prachtig
Oud 27-03-2004, 15:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met genieten van je leven...

Lekker zoenen/neuken wat je wil en de mening van anderen een beetje relativeren is gezonder dan worteltjes eten.
Oud 27-03-2004, 16:14
Verwijderd
Het lijkt mij een soort van infectieziekte. Als meisjes sletjes om zich heen zien gaan ze denken dat het heel normaal is en zo ook sletterig worden. Nu heb ik daar veel problemen mee want daardoor word ik in mjin vrijheden beperkt Ik hou niet van afgelikte boterhammen en dus minder meisjes zijn kandidaat
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 16:45
Fine
Fine is offline
vin je : HOER, dan n betere benaming voor dat : SLET ?Misschien willen ze je zo voortaan gaan noemen als je dat fijner vind?

Ik vind het trouwens heel lomp om te zeggen, dat de meiden die jou een slet noemen, dat die geen jongen kunnen krijgen. Misschien willen ze wel helemaal niet zoveel zoenen , maar willen ze alleen maar één vaste relatie. Smaken en mensen verschillen gelukkig in de wereld waarin wij leven
Jij vindt het nergens op slaan dat ze jou n slet noemen, moeten zij het dan we leuk vinden dat jij ze kansloos noemt?(want daar komt het op neer, als ik het zo lees)

Mij hoor je in ieder geval niemand een : slet of een hoer , noemen.. Als ik zoiets vind hou ik het lekker voor mezelf, want iedereen leeft lekker zijn eigen leven en dat leven gaat de buitenstanders(/andere) niet aan....
Oud 27-03-2004, 17:05
RockaholiC
RockaholiC is offline
slet is gewoon een lekker woord
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 27-03-2004 @ 15:19:
O, dan edit ik m wel weg, als we toch niet gaan flamen
Nee, maar als meisjes graag iedereen willen zoenen en neuken als ze uitgaan, dan vind ik het gewoon sletten, kan geen respect voor ze opbrengen, want dat brengen ze ook niet op voor hun "slachtoffers"
En jongens die dat doen niet? Die 'slachtoffers' zijn net zulke sletten, zeg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten