![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
had je maar geen meisje moeten worden... Eigen schuld, 2 dikke bulten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
vershilt per persoon
denk dat slet nu meer een ingebakken woord is waarvan de betekenis aan het afnemen is Mijn vrienden onderling noemen elkaar ook wel eens sletje ofzo als we in de stad met een meid hebben gezoen of iets anders in de richting dus ik zou er niet te zwaar aan tillen en de vrouwen die hier zeuren over emancipatie bij deze zie je dat het bij jongens onderling ook gebeurt oh ja over emancipatie gesproken laten we meiden dan ook maar gelijk voor pot uitmaken als ze ene keer hand in hand lopen ofzo dan is dat ook weer rechtgetrokken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, emancipatie is niet alleen van toepassing op vrouwen, maar op iedereen die het gevoel heeft dat hij onrechtvaardig behandeld wordt. Als een jongen het er helemaal niet mee eens is dat hij een slet genoemd wordt *knipoogt naar Reverend*, moet hij zichzelf er ook niet bij neerleggen en dat gedrag niet meer vertonen, maar blijven doen wat hij zelf wil en de wereld om hem heen dwingen hun ideeën aan te passen. Als er iets is dat me ergert, dan is het dom kuddegedrag. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niks mis met sletterig doen. Slet zijn is pas erg als je jezelf dat aantrekt. Als jij gewoon lol hebt in de dingen die je doet moet je je niet teveel aantrekken van mensen die je slet noemen. Als je vrienden je slet noemen moet je je afvragen of ze wel je vrienden zijn. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een beetje lol hebt met je vrienden en dat kan pas als dat ook sletten zijn.
Check LS, het is gewoon een geuzennaam. Verder is er inderdaad ongelijkheid. Meisjes die met veel jongens neuken worden sletten genoemd. Jongens die met veel meisjes neuken worden koningen genoemd. Aldus Beau in zijn Studentenhandboek ![]() |
![]() |
|
Deze thuisjongen doet dat eens even fijntjes uit de doeken. Het is omdat mannen de leiding "behoren" te hebben als we het vanuit de geschiedenis bekijken. Het initiatief ligt van oudsher bij de players, het is hun taak te versieren. Daarom zijn zij players, kings, als zij fuckable chicks versieren en playen. Het is hun j
![]() De taak van de bitches is in feite niets te doen of afhoudend te zijn. Gaf iedereen zomaar toe, dan was er voor ons players and P I M Pz niets meer aan. Daarom is het spel dat de playa versiert en de bitch afhoudend is. Wijk je daar vanaf, dan ben je als man een lamer en als vrouw een slet. Right on.
|
Ook al bén je een slet, lekker boeiend! vermaak je gewoon, iedereen heeft gewoon andere opvattingen over wat wel en niet mag en met hoeveel jongens je dat dan mag doen.
Ik dacht eerst nogal negatief over meisjes die met veel jongens zoenden of veel vriendjes hadden, toen ontdekte ik dat ik zelf eigenlijk ook een slet ben ![]() ![]() jaja mooie boodschap van een te blije Fortisi lalalalala
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Het 'slet' woord zal niet zomaar uit de lucht zijn komen vallen. Gewoon niets van aantrekken en ik snap ook niet dat je dat wél doet als je zo sterk in je schoenen staat zoals word beweerd. Mensen die andere voor slet uitmaken vanwege een bepaalde leefwijze zijn zelf geen haar beter.
Normen en waarden? Haha...ja...De grootste grap tot nu toe van kabinet Balkenende II...
|
Ach, so what. De mensen die je slet noemen zijn jaloers omdat ze zelf niemand kunnen veroveren.
Kijk, als je na elke verovering trots uit de doeken doet wat er allemaal gebeurd is, dan zullen mensen je raar aankijken. Maar een keer een kus of een ONS, zonder dat je ermee te koop loopt en niemand zal je erop aanspreken.
|
Precies, wat niet weet, wat niet deert.
Mijn moeder heeft ook heel lang gedacht dat ik, als ik uitging, daarna bij een vriendin bleef slapen, dan hoefde ik niet midden in de nacht nog over straat. Het beste mens heeft al die tijd gedacht dat ik zo keurig was. Tot ze op een dag een overduidelijk heren t-shirt in de was vond...en ik wel heel erg verliefd liep te stralen opeens. |
![]() |
||
Citaat:
En met get over it bedoel ik gewoon dat je je er niks van aan moet trekken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Overigens, iedereen hier snapt natuurlijk dat ik níet met meerdere jongens op een avond zoen om vervolgens met ze naar huis te gaan. Nee zeg, ik ben geen slet!!! ![]() Nee, ik gebruik het woord slet alleen met een vette knipoog, meestal ook naar jongens gericht.
|
Meerdere malen wordt in dit topic gezegd: Je bent pas een slet als je je ook echt zo voelt.
Maar ik denk dat je je juist zo gaat voelen omdat iedereen het tegen je zegt, ook al weet je diep van binnen dat het niet zo is. Dat maakt het een beetje moeilijk denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mocht het ooit zo ver komen dan...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee, maar als meisjes graag iedereen willen zoenen en neuken als ze uitgaan, dan vind ik het gewoon sletten, kan geen respect voor ze opbrengen, want dat brengen ze ook niet op voor hun "slachtoffers" |
![]() |
|
Wil je niet uitgemaakt worden voor slet, dan moet je de boel voor de verandering eens niet bij elkaar hoeren en sloeren. Dat zou kunnen helpen. Tenminste, als jij er zo eentje bent, want dat weet ik natuurlijk niet.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met genieten van je leven...
![]() Lekker zoenen/neuken wat je wil en de mening van anderen een beetje relativeren is gezonder dan worteltjes eten.
|
Verwijderd
|
Het lijkt mij een soort van infectieziekte. Als meisjes sletjes om zich heen zien gaan ze denken dat het heel normaal is en zo ook sletterig worden. Nu heb ik daar veel problemen mee want daardoor word ik in mjin vrijheden beperkt
![]() ![]() |
![]() |
|
vin je : HOER, dan n betere benaming voor dat : SLET ?Misschien willen ze je zo voortaan gaan noemen als je dat fijner vind?
Ik vind het trouwens heel lomp om te zeggen, dat de meiden die jou een slet noemen, dat die geen jongen kunnen krijgen. Misschien willen ze wel helemaal niet zoveel zoenen ![]() ![]() Jij vindt het nergens op slaan dat ze jou n slet noemen, moeten zij het dan we leuk vinden dat jij ze kansloos noemt?(want daar komt het op neer, als ik het zo lees) Mij hoor je in ieder geval niemand een : slet of een hoer , noemen.. Als ik zoiets vind hou ik het lekker voor mezelf, want iedereen leeft lekker zijn eigen leven en dat leven gaat de buitenstanders(/andere) niet aan....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een meisje een slet? Myrtille | 90 | 08-05-2006 19:55 | |
Seksualiteit |
Jongens die meisjes een slet noemen Muchacha | 163 | 26-01-2006 09:26 | |
Lifestyle |
sletje(s) jeroen87 | 7 | 03-02-2004 10:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb ik met sletten? kainie | 35 | 10-08-2003 19:57 | |
Liefde & Relatie |
Als meisje dat doet dan wordt ze al slet uitgemaakt maar jongen niet ... love is life | 27 | 02-09-2002 17:52 |