Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.pcpitstop.com <--Links in het rijtje 'anti virus' aanklikke.
www.housecall.nl (pcpitstop snel en goed, housecall om te verwijdere as je daadwerkelijk een virus hebt) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Er bestaat ook een een topic over de meest gebruikte virusscanners , misschien is het handig om daar ook eens te kijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Leuk om te horen dat je je pc virusvrij hebt gemaakt!
![]() Maar kun je ons nog ff vertellen welke virus waar je last van had?
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geloof netsky.p die stond er een keer of 20 op. ben nu officieel virus vrij verklaard ![]() |
![]() |
||
Ow ok,..je moet altijd goed kijken wat je binnenhaald.
Citaat:
(tenzij het een crack voor iets is). Ook moet jij uitkijken voor bestanden die een dubbele extensie hebben, want britney.jpg.exe is bij mij altijd zwaar verdacht. En mailtjes van onbekenden open ik nie, en mailtjes van bekenden zonder dat ze iets zeggen dat ze iets willen versturen vertrouw ik ook nie. Voor de technischie lui onder ons: zie de technische info over de worm op symantec
Laatst gewijzigd op 01-04-2004 om 12:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waarschijnlijk een keertje een geopend want ik kreeg maar vreemde mailtjes krijgen en mn moeder ook via adressen van vrienden van mij ![]() voortaan maar uitkijken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
gezocht: gratis virusscanner Al Murphy | 8 | 01-12-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 |