Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou daar horen deze eeh 41 toch ook bij?!
||
![]() |
Citaat:
zo ken ik 'm ook. hoe kan je een kat laten blaffen, en hoe kan je een hond laten miauwen. ontopic: van die 'moppen' als het is rood en je ziet het niet? een tomaat om de hoek het is rood en het vliegt? een vlieg met een bloedneus. wel droog na een paar biertjes: het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot?
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
En zo zijn er nog meer in de categorie "gezond fruit" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() dat is 3 keer een hopeloos verouderd woord binnen een kwartier.... als je dan zo'n lol hebt om dit soort moppen.... Wat zegt een eend als hij uit de boom valt?
Spoiler
En een paar die wél grappig zijn, maar alleen voor 18+ ![]() ![]()
Spoiler
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat zegt een kikker die van het dak valt? - Kwak Wat zegt een kip die tegen de muur loopt? - Tok Wat zegt een paard die door het lange gras loopt? - Hihihihihi Wat zegt een hond als je hem in de fik steekt? - WOEFFF!! Ach, wel lollig mits je hem voor het eerst hoort en in een extreem melige bui bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
AHWHAHAAHAHAHGHAEGHWEhowarhgoaw ROFLOL ![]()
|
Of deze:
Een blinde vrouw en een man met één been hebben ruzie. Zegt de man: En als je nu niet gaat zwijgen krijg je een schop onder je reet! Zegt de vrouw: O ja? Dat wil ik nog wel eens zien! Een man zegt tegen zijn bovenbuurman: "Heeft u mij vanmorgen om vijf uur niet op het plafond horen bonken?" "Jawel hoor" zegt de bovenbuurman, "Maar dat was niet erg, want ik was toch al op mijn trompet aan het spelen." hoe heet een drol van de koninging.......... antwoord MAJESCHIJT! Waarom kan een deurklink nooit tegen grapjes????? Hij laat zich altijd beetnemen Waarom heeft een muis altijd gele sokken aan. Dan valt hij niet zo op als hij ondersteboven in de vanillevla ligt.Geloof je me niet?? Heb je weleens een muis in de vla zien liggen dan?? NEE!! Zie je dan wel dat het werkt dus pas maar op!!! Some more where this came from...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"En als jij je bek niet houdt krijg je een blauw oog erbij!" *zucht*
|
![]() |
|
|