Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tja misschien moet je je eens goed voorstellen hoe het zal zijn als hij "je vriend" is. Wat jullie nu hebben wat jullie dan niet meer zullen hebben. En als het dan ooit uit zou gaan is de kans echt groot dat er dan geen vriendschap meer is. Maar het kan ook zijn dat jullie beter bij elkaar passen als koppel dan als gewoon vrienden. Ik vind het echt een moeilijke situatie voor je. succes! [Dit bericht is aangepast door Starrie (22-03-2002).]
|
Jah heb ik gehad bij een goede vriend van me. Hij had het door en hij vond mij ook wel leuk, maar het is dus nix geworden..hij wilde onze vriendschap niet verpesten (wat eigenlijk JUIST gebeurde doordat het nix werd) en viel uiteindelijk dus op jongens
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Niet bekend mee, sorry...
Maar ik zou inderdaad op gaan passen dat de vriendschap niet kapot gaat. Want als het uit zou gaan, als er ooit iets tussen jullie komt, dan is heel vaak de vriendschap wel weg! Maar daartegenover staat wel dat je verliefdheid toch niet kunt wegstoppen en als het wederzijds is... jah... Nouja iig succes! |
![]() |
|
![]() |
toch raar dat iedereen hier zegt dat t zo fout kan gaan...ik heb t ook gehad en eerst was ie een (goeie) vriend van me en nu is e me vriend (in verkering) en we houden nog steeds errug veel van elkaar
![]() anyway het kan dus wel, ookal gaat het in de meeste replies hier mis ![]() voorderest suc6!!! -x-us Ultimecia ![]()
|
![]() |
ja wel ervaring mee...
in de brugklas zat ik bij een jongen in de klas waar ik gewoon goed mee op kon schieten. Na een paar maanden in de brug (we waren echt goede vrienden geworden) vertelde een vriend van hem dat die jongen verliefd op mij was. Maar ik was niet op hem. onze vriendschap liep vast. Na de zomervakantie zaten we niet meer bij elkaar in de klas en hij was inmiddels verliefd geworden op een ander meisje. We werden weer echt goede vrienden. maar, toen ging het uit tussen hem en zijn vriendin en was hij een tijdje erg depri (liefdesverdriet enzo) en ik heb hem veel getroost en met hem gepraat. Toen zei hij een keer dat ie weer verliefd op me was, en ik dacht dat ik ook op hem was. niet dus. Na 2 weken ging het uit tussen ons omdat t gewoon helemaal niet werkte. Daarna hebben we een tijdje heel weinig contact gehad, maar na een tijdje kwam hij op school naar me toen en vroeg of we weer zon goeie vrienden konden worden als eerst... Nou is hij mijn beste vriend. Dus... het hoeft echt niet altijd fout te gaan als je eerst vrienden bent en daarna verliefd wordt!
|
wel, het ligt er maar net aan hoe de vriendschap is. in principe vind ik dat de basis van een relatie moet liggen bij vriendschap. Maar deze moet weer niet ál te hecht wezen. De grens tussen een hechte vriendschap en een normale vriendschap is, tenminste, dat vind ik, moeilijk te onderscheiden. je noemt, als het goed is, niet iedereen 'een vriend(in)' Dit doe je waarschijnlijk alleen bij mensen die je erg dierbaar zijn.
Wel, het vervelende ervan is natuurlijk wanneer jij verliefd bent op die vriend(in), en zij niet op jou. Want ja, dat maakt alles heel anders wanneer je het haar/hem verteld. Zelf zou ik het nooit zo gauw zeggen, maar hopen dat het over gaat...maar ja het ligt er maar net aan hoe goed ik bevriend bent met er. Hoe lang ik er al ken enzo...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Onderzoek]Verdien Bol.com bon van €10 met Project STARS online groepchat!|16-19 jaar ProjectSTARS | 0 | 27-05-2013 15:20 | |
Liefde & Relatie |
iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid Artemist | 9 | 18-07-2008 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Van vriendschap naar liefde Verwijderd | 25 | 17-09-2007 02:51 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwen schaden of vriendschap naar de knoppen? misterwho | 9 | 25-04-2006 16:58 | |
Liefde & Relatie |
signalen: waar houdt vriendschap op en begint verliefdheid? Optima | 18 | 21-12-2004 08:06 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap vs relatie apresskier | 14 | 11-07-2002 20:10 |