Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 13:34
boomroosvis
boomroosvis is offline
UHm.. hoe zal ik beginnen?
Gisteren vertelde mijn vriend, waar ik 15,5 maand mee heb dat hij het eigenlijk steeds minder leuk met mij vind. Ik vind dit echt vreselijk. Ik vind hem nog steeds helemaal geweldig, ik wil hem niet kwijt. Ik hou van hem... hij zegt dat hij mij ook niet kwijt wil. Hij zegt dat hij ook nog steeds heel veel van mij houdt. Maar hij weet ook niet hoe het komt.. Ik zou het echt heel erg vinden als ik hem zou kwijt raken. Hij zegt dat hij wil dat het gevoel over gaat, want hij wil mij dus ook niet kwijt.. maar nu vroeg ik mij af wat ik er aan kan doen? Wat ik er aan kan doen om er voor te zorgen dat hij onze relatie weer geweldig gaat vinden. En dan zou ik graag serieuse antwoorden terug krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2004, 13:48
Gothic
Gothic is offline
kijk eens in het topic met ideeen voor dates...

misschien zien jullie elkaar te veel?
Oud 01-04-2004, 14:05
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
je bent zestien

komt wel weer een nieuwe

geniet van het leven
Oud 01-04-2004, 14:21
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 01-04-2004 @ 15:05 :
je bent zestien

komt wel weer een nieuwe

geniet van het leven
ze wil hem (nog) niet kwijt, en tis nog niet uit...
Oud 01-04-2004, 14:25
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 01-04-2004 @ 15:21 :
ze wil hem (nog) niet kwijt, en tis nog niet uit...
is alvast voor als het uitgaat

alles gaat uit in dit leven

logisch tog
Oud 01-04-2004, 14:29
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 01-04-2004 @ 15:25 :
LIEF ZIJN!!!!

Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:34
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 01-04-2004 @ 15:25 :
is alvast voor als het uitgaat

alles gaat uit in dit leven

logisch tog
Jaah, hoor das heel logisch...
Oud 01-04-2004, 14:35
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 01-04-2004 @ 15:29 :
LIEF ZIJN!!!!

dat is fout

het was:

FOOIJDONK

ps. LIEF ZIJNN

maar dat mag niet meer

komt door de corruptie
Oud 01-04-2004, 14:37
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 01-04-2004 @ 15:35 :
dat is fout

het was:

FOOIJDONK

ps. LIEF ZIJNN

maar dat mag niet meer

komt door de corruptie
Ik wist het ook niet meer helemaal zeker.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:42
Pixxa
Pixxa is offline
zoek weer spanning in jullie relatie! ga dingen met ehm doen die hij niet verwacht van je, neem hem mee naar plekken waar hij zich fijn voelt. laat ehm merken dat je van ehm houdt, dat je om ehm geeft (logisch).

Zorg ervoor dat er weer een vonk komt, elkaar teveel zien is schadelijk, dus probeer daar aan te denken...

Verleg je grenzen? Hij moet et gwn weer leuk met je hebbe en niet et gevoel krijgen dat er niet meer dan dit zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 23:57
Ultimate Cookie
Ultimate Cookie is offline
Wat ik denk?
Laat hem een beetje los. Zie elkaar een dag minder in de week zodat jullie wel nog wat te zeggen hebben als jullie elkaar zien.

Daarnaast, wat mij dan helpt, laat hem los. Je kunt wel blijven zeggen: je weet toch dat ik van je hou he? ik wil je echt niet kwijt!! blabla

Daardoor gaat ie er veel meer aan denken.

Tenminste zo zit 'die van mij' dan in elkaar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 09:05
tandenborstel
tandenborstel is offline
Het saai en gewoontjes worden in een relatie
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:08
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Misschien kun je hem eens verrassen met een dagje uit wat jij helemaal geregeld hebt.... (Bijvoorbeeld de Efteling, of iets anders in die richting). Probeer inderdaad leuke en spannende dingen met elkaar te gaan doen, wie weet komt 'het geweldige gevoel' dan wel weer bij hem terug.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:57
Verwijderd
regel iets leuks, neem hem bijv. in de meivakantie een paar dagen mee naar parijs, ga dingen doen die je anders nooit doet. weetje meis, het kan op een gegeven moment zijn dat de verliefdheid over gaat in liefde, maar bij de meeste stellen gebeurt dat niet bij alle twee tegelijk en veel mensen weten niet wat ze daarmee aan moeten omdat ze het nog nooit zo gevoeld hebben en terug kijken naar de verliefde periode, misschien is dat wel aan de gang bij jou vriend. laat zien dat je van hem houdt, verras hem met dingen, doe leuke dingen samen. zorg er vooral voor dat jullie niet in een bepaald patroon komen zodat je eigenlijk al precies weet hoe jullie komende maand er samen uit zal zien. als je hem niet elke dag ziet, bel hem dan eens op een avond dat je hem normaal niet ziet en zeg dat je een leuke video hebt gehuurd en vraag of je langs mag komen of neem hem mee de stad in (kweenie waar je woont) of ga een romantische wandeling maken ofzo.
ik hoop dat je hier iets aan hebt!
veel succes meis!
kuss
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 18:12
hartje19
hartje19 is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 01-04-2004 @ 19:42 :

elkaar teveel zien is schadelijk, dus probeer daar aan te denken...

Ik vind dit toch een beetje rare gedachte, hoe zou dat moeten zijn als je gaat samenwonen of eens lekker lang met elkaar op vakantie gaat? Zie je elkaar dan ook te veel? (met samenwonen is het soms anders natuurlijk, hoef je elkaar niet aan de lopende band te zien maar toch) Is dat dan schadelijk? Tja misschien bij sommige koppels wel, maar of dat dan zo'n goed teken is...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 20:04
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind het heel goed vna je vriend dat ie dit eerlijk durft te zeggen en aangeeft dat ie de sleur erin vindkomen!
als ie niks zou zeggen zou jij nietsvermoedend misscihen over bv ene halfjaar ineens raar staan te kijken als ie zegt sorry schat tis beter als t uit is!
want zoals ik uit jouw verhaal begrijp vind jij t goed gaan??
meis tis nog niet uit! probeer wat leuke dingen te doen zodat jullie t weer lekker gezellig krijgen
ik heb ook van die periodes met mn vriend... na zon lange tijd gaat verliefdheid meestal om in houden van en dan kun je je best weleens een getrouwd stel voelen! moet je gewoon samen aan werken en lekker over praten zodat je niet voor verassingen komt te staan straks!
succes! enne hij zegt zelf dat ie je niet kwijt wilt dus hij wil graag dat t weer goed komt go for it dus!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 22:51
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
hartje19 schreef op 05-04-2004 @ 19:12 :
Ik vind dit toch een beetje rare gedachte, hoe zou dat moeten zijn als je gaat samenwonen of eens lekker lang met elkaar op vakantie gaat? Zie je elkaar dan ook te veel? (met samenwonen is het soms anders natuurlijk, hoef je elkaar niet aan de lopende band te zien maar toch) Is dat dan schadelijk? Tja misschien bij sommige koppels wel, maar of dat dan zo'n goed teken is...
I agree, je zit nu alleen nog in een stadium dat je elkaar nog 'leert kennen' als je gaat samenwonen ben je erover heen en zou je het aan moeten kunnen om elkaar elke dag en nacht te zien... snap je? vakantie gaat 9 van de 10 keer goed ... et kan zijn dat et mis gaat en dan hang je ... toch?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 09:31
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb nu bijna 2 jaar met mijn vriend, en ik vind het echt verschrikkelijk dat het vorig jaar zo anders was tussen ons.. Ik las laatst allemaal smsjes die nog in mijn telefoon stonden van een jaar geleden. Hij liet nog echt zo goed merken dat ie zo veel om me gaf.. Zoveel lieve smsjes.. En nu weet ik pas dat ie om me geeft als we ruzie hebben en ik boos weg loop en hij me achterna komt... Hij laat t niet meer merken verder.. Als we met elkaar naar bed gaan is dat omdat we zin hebben en niet omdat we van elkaar houden.. We doen bijna nooit meer iets met zijn tweeen, altijd zijn er wel vrienden van ons bij. Ik probeer zo vaak om een avondje met zijn tweeen te zijn maar altijd komt er wel iemand langs of belt er weer iemand.. Zo ook gisteravond, terwijl we eigenlijk lekker samen zouden zijn. Maar hij snapt dat niet want hij wil dan juist wel weggaan met iedereen hoe erg ik ook aangeef dat ik geen zin heb...
Je bent dus niet de enige die relatieproblemen heeft Boomroosvis. Ik snap heel goed dat je er mee zit want ik zit hier ook gewoon te janken om hoe alles gaat.. terwijl ik allemaal van die lieve liedjes aan heb staan...
Ik kan je verder denk ik niet echt helpen maar ik wens je veel succes...

Kus Kim
Oud 06-04-2004, 10:23
Pixxa
Pixxa is offline
Tja ik ben nog niet zover dat ik zoiets heb meegemaakt ... dat ik of mn vriendin niet meer echt kunnen tonen dat et meer dan alleen bij elkaar zijn is ... hier gaat et gwn nog goed en dat wil ik ook zo houden.

Wat kan je eraan doen? kweenie .. ik zou zelf met alles wat ik heb proberen om weer die vonk te vinden..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:49
Verwijderd
Zie mn reply in het topic dat Tandenborstel aangaf.

Ander vraagje: worden jullie wel eens min of meer per ongeluk verliefd op iemand anders dan op je huidige vriend (in) als je daar al lang mee hebt?
En is dat omdát je al een lange relatie hebt, of is dat omdat er fundamenteel iets mis is met je relatie?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:54
Pixxa
Pixxa is offline
Ik hoop et niet mee te maken, ik wil gelukkig zijn met de vriendin diek nu heb!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:56
Optima
Optima is offline
op een gegeven moment bereik je een punt, dat het je niet kan schelen als de ander een nieuwe vriend/in zou krijgen

DAN ben je dus al te ver gegaan...
Oud 06-04-2004, 11:58
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Optima schreef op 06-04-2004 @ 12:56 :
op een gegeven moment bereik je een punt, dat het je niet kan schelen als de ander een nieuwe vriend/in zou krijgen

DAN ben je dus al te ver gegaan...
bleh, als je zover bent ben je bij et punt om te stoppen denk ik ... dan schiet et echt niet meer op.. nee ik zal me best doen om dat punt nooit te halen!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:03
hartje19
hartje19 is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 05-04-2004 @ 23:51 :
I agree, je zit nu alleen nog in een stadium dat je elkaar nog 'leert kennen' als je gaat samenwonen ben je erover heen en zou je het aan moeten kunnen om elkaar elke dag en nacht te zien... snap je? vakantie gaat 9 van de 10 keer goed ... et kan zijn dat et mis gaat en dan hang je ... toch?
mmja, ik ben het ook wel weer eens met jou, maar wat ik vind, is dat als het bijvoorbeeld niet zo lekker gaat in een relatie, elkaar ''minder gaan zien'' niet de oplossing zou moeten zijn, dat lijkt mij in ieder geval, het komt een beetje over als een soort "oefenen'' op het helemaal niet meer zien van elkaar....ik vind het niet echt ''natuurlijk''...het zou gewoon goed moeten gaan als je elkaar even vaak ziet als normaal, alleen zou de tijd misschien op een andere manier ingevuld moeten worden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten