Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oftewel stfu. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Retro is weer hip he?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga alsjeblieft door met elkaar afzeiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus zoek ik het ergens anders. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ze bij een tent als MFSL erbij vermelden dat ze de tijd nemen om de koppen van de tape speler goed af te stellen (wat tijd kost) dan zullen er vast wel massa's platenboeren zijn die dat niet doen. Ook iets wat al een hele hoop scheelt. Nouja, ik ben dronken dus laat maar..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() zijn lp's trouwens goedkoper of duurder dan cd's? want ik heb een pick-up zoals ik dat noem.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.breem.nl/fldtechniek/pgad...-en%20nadelen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() daar wordt alleen bevestigd wat ik al zei, en bovendien beweer ik niet dat die onhoorbare frequenties zo'n grote waarde voor mij hebben of dat ik het merk wanneer er aliasing optreedt op een cd.. als ik het al zou kunnen horen dan heb ik daar de apparatuur niet eens voor. Wat niet wegneemt dat er wel degelijk nadelen aan digitale audio zitten. Wat ik al eerder zei was dat ik oude platen die volledig analoog zijn opgenomen het liefst op LP omdat ik een hekel heb aan de meeste nieuwe digitaal gemasterde cd-versies vanwege het gebrek aan dynamiek en de (meestal) verotte mix. Voor nieuwe albums geef ik de voorkeur aan een cd hoewel een LP vaak mooier artwork heeft vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
Hij roept soms wel goeie dingen, maar op een aantal punten (en ik zit nu net een beetje te bladeren) weet hij toch niet waar de klepel hangt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ehm, lp's goedkoper dan cd's??? Hoe kom je daarbij???
een album op vinyl is zo'n beetje vanaf 19 euro, terwijl je op cd het al vanaf 9 euro kan krijgen vaak... tenzij je natuurlijk bij de freerecordshop 24 neer wil tellen. Maargoed. Plaat. CD's zijn voor in de auto.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dezelfde muziek op cd is een euro of 12 in dezelfde plaatsen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
in de 'hardcore-scene' is dat dus niet het geval. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil goedkoop mijn plaatjes vinden. Maar de goede oude funk is helaas 2ehands vaak nog een euro of 17 ![]() mgoed. Kvind dance wel aardig, metal en grunge enzo goed, maar dat wil ik allemaal niet op vinyl.. Ga ik toch niet draaien als ik voor een zaal sta ofzo. Mja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ging het me in die link alleen om het tabelletje; LP is domweg inferieur aan een CD. Alle charmes ten spijt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.distortion.nl lekker platenwinkeltje waar je struikelt over de platen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De levensduur van cds ligt namelijk helaas niet zo hoog als die van een lp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BTW, de degradatie van organische materialen in kwaliteitscd's is bijna nihil. PVC mag dan de allerstabielste geluidsdrager zijn, CD's komen mooi op de tweede plaats. Nog steeds is er weinig informatie bekend over de afbraak van CD's, simpelweg omdat ze nog niet zo lang op de markt zijn. Bovendien zijn cd's makkelijk zonder (enig) kwaliteitsverlies te rippen, en de levensduur van data op harde schijven is zo mogelijk oneindig. Door strategisch back-ups te maken kan je over twee millenia nog steeds over exact dezelfde data beschikken. Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 16:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoezen. botulismf | 6 | 11-04-2008 15:10 | |
Muziek |
Luistertopic antigone | 500 | 17-06-2006 11:31 | |