Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 15:35
Poesket
Poesket is offline
Ik heb een paar seizoenen bij een strandpaviljoen gewerkt. Tot aan vorig jaar halver wege omdat ik ruzie met de baas had gekregen. Het lijkt me super gezellig om er weer te gaan werken maar ik kan dus niet zo maar ineens gaan komen daar weer.
Wat denken jullie moet ik gewoon bellen om te vragen of het mag oid? Zou dit niet 'stom'staan?

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 15:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 15:43
SuperSanne
SuperSanne is offline
oef, da's een moeilijke... Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je A) er wel graag wilt welken omdat het leuk is, maar B) geen zin hebt om met hangende pootjes bij je baas terug te komen. Waarom hadden jullie eigenlijk ruzie? als het jouw schuld was is het heel simpel: gewoon nederig je exuses maken, zeggen dat het toch wel een beetje lullige situatie was en vragen of er (grap, grap) zand over kan. Als het de schuld van je baas was, zou ik eerst heel goed nadenken of je die baan echt, echt écht wel terug wil
Oud 12-04-2004, 15:48
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 12-04-2004 @ 16:43 :
oef, da's een moeilijke... Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je A) er wel graag wilt welken omdat het leuk is, maar B) geen zin hebt om met hangende pootjes bij je baas terug te komen. Waarom hadden jullie eigenlijk ruzie? als het jouw schuld was is het heel simpel: gewoon nederig je exuses maken, zeggen dat het toch wel een beetje lullige situatie was en vragen of er (grap, grap) zand over kan. Als het de schuld van je baas was, zou ik eerst heel goed nadenken of je die baan echt, echt écht wel terug wil
Het is daar een beetje zooitje ongeregeld.
Maar ik had afgesproken om iedere zondag vast te komen werken. Het was erg warm die dag en hij had meer mensne gebeld om te komen werken. Kom ik daar aan zegt hij " o ik was vergeten dat het jou dag is" nu heb ik je niet emer nodig. En terug maar weer op je fietsje naar huis 10km. Maar goed later hadden we daar een soort van ruzie over gekregen en heb er nooit mee rgewerkt. Af en toe zie ik hem nog en dan zeggen we even gedag en verder niets.
Oud 12-04-2004, 16:50
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
als je dan ruzie hebt lijkt het me dan niet echt een goed id om daar weer te gaan werken, maar je kunt het dan mischien toch wel proberen bij andere strandtente? ( als die er zijn natuurlijk
Oud 12-04-2004, 16:53
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Eerised schreef op 12-04-2004 @ 16:48 :
Het is daar een beetje zooitje ongeregeld.
Maar ik had afgesproken om iedere zondag vast te komen werken. Het was erg warm die dag en hij had meer mensne gebeld om te komen werken. Kom ik daar aan zegt hij " o ik was vergeten dat het jou dag is" nu heb ik je niet emer nodig. En terug maar weer op je fietsje naar huis 10km. Maar goed later hadden we daar een soort van ruzie over gekregen en heb er nooit mee rgewerkt. Af en toe zie ik hem nog en dan zeggen we even gedag en verder niets.
Gewoon uitleggen dat het niet zo fijn is gegaan, je het werk toch wel erg leuk vond en je geld nodig hebt.

Doet hij het niet, dan is het jammer, doet hij het wel, dan is het leuk
Oud 12-04-2004, 16:54
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 12-04-2004 @ 17:50 :
als je dan ruzie hebt lijkt het me dan niet echt een goed id om daar weer te gaan werken, maar je kunt het dan mischien toch wel proberen bij andere strandtente? ( als die er zijn natuurlijk
Ja die zijn er wel. Maar daar weet, ken ik alles en iedereen, tis daar zo gezellig.
Maar als je goed terug leest is het niet knallende ruzie en zeggen we elkaar nog gedag...
Oud 12-04-2004, 16:55
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 17:53 :
Gewoon uitleggen dat het niet zo fijn is gegaan, je het werk toch wel erg leuk vond en je geld nodig hebt.

Doet hij het niet, dan is het jammer, doet hij het wel, dan is het leuk
Ja dat dacht ik zelf ook. Maar ik ken nog veel mensne die dar nog steeds werken en ga ook met een paar nog om. ben bang dat het een áfgang'gaat worden. Om het zo ongeveer even te beschrijven..
Oud 12-04-2004, 16:58
Gimme more beer
Citaat:
Eerised schreef op 12-04-2004 @ 17:55 :
Ja dat dacht ik zelf ook. Maar ik ken nog veel mensne die dar nog steeds werken en ga ook met een paar nog om. ben bang dat het een áfgang'gaat worden. Om het zo ongeveer even te beschrijven..
Och... Of je vraagt aan 1 van die mensen die er werken of ze eens met de baas willen overleggen. Dan is het geen afgang, want dan doet iemand anders het voor je.
Oud 12-04-2004, 17:12
iamcj
iamcj is offline
Ik doe altijd dingen voor een lange periode, maar ik sprak ook is iemand die ieder jaar ergens anders ging werken en zo veel mensen leerden kennen en veel ervaringen opdeed. Het is net wat je ligt. Maar ik zou zeggen er zijn genoeg bedrijven en strandtenten die goede mensen kunnen gebruiken. Je bent nog ruim op tijd, probeer is ergens anders.
Oud 12-04-2004, 17:28
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Als je daar weer wilt gaan werken gewoon weer solliciteren. Ruzie's of conflicten komen heus wel vaker, daar hoeft niemand een probleem van te maken. Ik had vorige zomer ook afgesproken wanneer ik op vakantie ging, en dat ik daarna nog een paar dagen uit zou rusten. Kom ik zondagavond thuis, bellen ze maandagochtend boos op dat ik op het rooster staat. Zij boos (en goed boos ik kreeg zelfs de directie aan de telefoon: als je niet komt dan zitten daar consequenties aan blabla). Ik ben de rest van de week niet gegaan, en vervolgens weer wel. Simpel, nooit meer een woord over gerept. Gewoon weer gaan en zelf er geen probleem van maken, hoog uit nog even zeggen dat je het jammer vindt hoe het vorige keer is verlopen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:30
Poesket
Poesket is offline
ik wil maar ik druf niet te bellen,

tjee ik stel me aan
Oud 12-04-2004, 18:29
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Eerised schreef op 12-04-2004 @ 18:30 :

tjee ik stel me aan
Gewoon bellen, je zal zien dat het reuze meevalt! Suc6!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:29
Gimme more beer
Citaat:
Eerised schreef op 12-04-2004 @ 18:30 :

tjee ik stel me aan
Nogal
Oud 12-04-2004, 18:38
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 19:29 :
Nogal
Ja, die was te verwachten
Oud 12-04-2004, 19:17
Gimme more beer
Citaat:
Eerised schreef op 12-04-2004 @ 19:38 :
Ja, die was te verwachten
Die verdiende je ook

Doe het nou maar gewoon, het gaat allemaal heel erg meevallen!
Oud 12-04-2004, 20:09
Verwijderd
Gewoon een verhaaltje verzinnen: zoiets van: ik hoorde van .... (vul naam vriend/vriendin in) dat jullie dit jaar weer mensen nodig hadden....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 01:17
p-chez
p-chez is offline
Het lijkt me dat jullie er, als volwassen mensen, over kunnen praten. Dus je kunt vast wel met je (ex) baas om de tafel gaan, of hem in ieder geval vragen of dat wat hem betreft mogelijk is.
Reageren

Regels voor berichten