Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmm, ik zou wel stijl haar willen hebben, en niet van dat droge vervelende snel kapotte stomme niks kleur (ECHT een niks kleur, de ene helft zegt dat het heel donker blond is en de andere helft bruin...) MOOI dik en veel haar, GEEN lelijke krullen/golven wat dan ook.....
gewoon alles, als het maar niet het haar is dat ik heb... (grmbl..... in een haaridentiteitscrisis.....)
|
![]() |
|
![]() |
![]() ik wil dit uiteindelijk maar dna in het zwart. Mijn haar is nu in het oude gabbermodel, hoge staart kaal aan de zijkanten, ik wil het nog wta smaller bovenop en dan ga ik er dreads van maken
||
![]() |
Citaat:
Euh,ik wil mijn haartjes weer zoals vroeger,kort aan de achterkant,langer aan de voorkant,weer naar de kapper dus oftewel zo grove krullen,dat vind ik echt ![]()
|
M'n haar is nu eigenlijk niet zo mooi 'gewoon' los (bovenop zeg maar in laagjes geknipt en achter een nepmatje...) Ik kan nou wel een superhoge kuif maken, da's wel kewl... ik wil liever dat 'matje' eraf... dat ga ik denk ik maar zelf doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik heb er net een heeel stuk afgeknipt) ![]() Dit vind ik echt gaaf, ik zou het alleen in m'n eigen kleur willen (donkerbruin) ![]() Dit is ook stoer, heel veel krullen.
Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 20:46. |
![]() |
||
Citaat:
en nu dus dreads. en als die eraf zijn heb ik een errug kort kapsel ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Welk soort haar/kapsel vinden meiden leuk? GuuS0486 | 27 | 10-08-2010 09:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat voor haar val je(Voor de Dames) JbG | 44 | 02-11-2009 18:50 | |
Lifestyle |
Welk fotomodel vind jij erg mooi? Verwijderd | 25 | 05-07-2009 15:30 | |
Games |
Welk spel is dit?! Savegame van 57 uur, geen idee van welk spel. Verwijderd | 13 | 15-02-2006 21:32 | |
Lifestyle |
Haarverf - welk merk is goed? x-spekkie-x | 67 | 13-08-2003 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek gaan wij lezen voor de derde boekbespreking? Vlooienband | 39 | 10-01-2003 14:11 |