Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 14:36
Verwijderd
Dat zou dus echt nooit gebeuren. Maar ik zou dan van de gelegenheid gebruik maken om met hem te praten. Tenminste.. ik weet niet. M'n eerste vriendje van toen ik 16 was zou ik dan nog wel willen spreken. Ik zou willen weten hoe het met hem gaat enzo, wat er in al die tijd allemaal met 'm is gebeurd en nog wat dingen vragen over "toen".

M'n andere ex, van toen ik 17 was, zou ik negeren. Die vind ik toch net iets zieliger. Hij heeft het nooit uitgemaakt en toen ik later nog met 'm wou praten deed hij heel bot en negeerde me gewoon. Toen kwam ik 'm een keer tegen tijdens het uitgaan en maakte ik van die gelegenheid gebruik om wat dingen aan hem te vragen en toen deed hij alsof ik hem ontzettend lastig viel.. Dus nee, hij is onbetrouwbaar en triest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 18:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
van 1 ex weet ik dat hij nog gevoelens voor me heeft, al is dat al anderhalf jaar uit. soms is dat wel lastig aangezien ik hem gewoon als een hele goeie vriend zie.
als mn 'meest recente' ex zoiets tegen me zou zeggen zou ik waarschijnlijk hard lachen. jammer voor hem, maar ik voel me nu heel goed met mn nieuwe vriend
Oud 10-05-2004, 18:58
Verwijderd
het zou me AB - SO - LUUT geen bal interesseren.

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:21
hummelke
hummelke is offline
Ik denk dat je dan idd voor jezelf na moet gaan wat jij nog voor hem/haar voelt.. andersom ook trouwens, als jij je ex nog leuk vind.. je moet 't proberen te zeggen, al is 't moeilijk, heb ik zelf ook... en ik durf 't ook niet te zeggen, gewoon omdat ie te ver weg woont... en hij heeft ondertussen alweer 'n vriendin.. maar ik moet 't hem wel zeggen.. dan merk je 't zelf.. maar goed, even trug naar je vraag.. DENK GOED NA.. dit is waarschijnlijk je laatste kans...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:15
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Een taart bakken om die vervolgens in zijn gezicht te duwen
Oud 11-05-2004, 08:52
All of Me
All of Me is offline
haar verleiden en daarna terug pakken voor wat ze mij heeft aangedaan
heeft ze nog steeds verdient
Oud 11-05-2004, 11:08
Alistar
Alistar is offline
Hem de hand schudden...
Heeft ie pech hoor, ik hoef m sowieso al niet terug, bovendien heb ik de liefste vriend ever, dus jammer voor m...
Oud 11-05-2004, 19:04
Surjirro
Surjirro is offline
Als hij het me een maandje geleden duidelijk had gemaakt was het nog wat geworden. Maar toen hij het me een week geleden vertelde deed het me niet meer zoveel.
Oud 11-05-2004, 19:07
*underworld*
*underworld* is offline
Even voor de situatie:
Ik heb 9,5 maand met hem gehad, ik was volop verliefd tot hij me opeens vertelde dat hij niet meer verliefd was blablabla... hij heeft me bepaalde dingen geflikt, die ik hem nooit zal kunnen vergeven... zijn vrienden, werden ook mijn vrienden! Ik ga nog steeds met die vrienden uit en hij is er ook wel eens bij, de ene keer negeert hij me en kijkt hij me vuil aan, de andere keer (als niemand kijkt) komt hij naast me staan, en danst hij achter me pakt me vast en geeft me een kus op mn wang...
jongens zijn vreemde wezens

maar over het onderwerp:

het zou me diep van binnen een beetje pijn doen... hij heeft bepaalde dingen bij me geflikt. ik zou hem voor geen goud meer terug willen... zijn familie wel, maar hem niet! en trouwens mijn nieuwe vriend is 10 x leuker etc.

dus...
ik zou hem feliciteren met het feit dat hij eindelijk verstandig is geworden, hem een knipoog geven en nog even als laatste groet "je hebt geen idee wat je hebt laten lopen"... en zo weglopen

(dit is trouwens vooral prachtig om te doen, als zijn vrienden erbij staan... dan zal hij me niet snel vergeten)

lol
Oud 11-05-2004, 19:11
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
*underworld* schreef op 11-05-2004 @ 20:07 :

dus...
ik zou hem feliciteren met het feit dat hij eindelijk verstandig is geworden, hem een knipoog geven en nog even als laatste groet "je hebt geen idee wat je hebt laten lopen"... en zo weglopen

(dit is trouwens vooral prachtig om te doen, als zijn vrienden erbij staan... dan zal hij me niet snel vergeten)

lol
Heej das n goeie! Mocht het ooit zover komen dat mijn ex me verteld dat ie nog wat voor me voelt, dan zal ik deze move absoluut overwegen
Oud 11-05-2004, 20:12
saartjeh
saartjeh is offline
het grote antwoord op de grote vraag is natuurlijk 'wat wil jij'
in zo'n geval draait het daar enkel om
neej maar is toch zo
tuurlijk is het dan weer een hele kunst om dr achter te komen wát jij dan precies wil maar das weer een ander verhaal
Oud 11-05-2004, 20:53
Rubke18
Rubke18 is offline
Ik zou haar niet meer terug pakken (zegt m'n verstand)
Ik zou haar meteen terug "pakken" (zegt m'n gevoel)
Oud 11-05-2004, 21:08
Prune
Prune is offline
niet echt erg veel

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 12:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten