Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 21:58
Spoonie
Spoonie is offline
is een nieuw mmorpg en nee niet nog zo'n ene waarvoor je per maand betaald maar gewoon winkelprijs en dan verder is het allemaal gratis.

ja veel kan ik er niet over zeggen de eisen zijn niet al te hoog voor je pc en ziet er echt goed uit.

www.guildwars.com en geef je mening
Oud 10-05-2004, 22:07
ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Laat ik hierbij ook toevoegen dat je de Guild Wars client kan downloaden EN kan spelen wanneer de aankomende E3 beurs van start gaat.

Citaat:
The Guild Wars E3 Experience:

ArenaNet is proud to welcome you to our Guild Wars E3 experience! From May 12 through 14, while Guild Wars is being demonstrated on the E3 show floor, players from around the world will be able to play the same experience over the Internet. This will give you a chance to take part in an E3 demonstration, something that is usually offered only to industry insiders!
This is a opportunity for you to play Guild Wars months before release, months even before beta testing. Our E3 for Everyone event will show our game in its alpha state. There may be glitches, but we're confident that the Guild Wars E3 Experience will make you a passionate fan.

This one-time-only E3 experience will include solo player quests, cooperative missions that begin the Guild Wars story, a competitive arena for multiplayer combat, and a competitive worldwide tournament that will run continuously with multiple levels and a variety of game types.
Als je naar de site gaat staat er een banner helemaal boven aan de site waar als je op klikt meer informatie hiervoor krijgt

Greetz, ZeroLogic

|Official BetaTester|
Oud 11-05-2004, 13:39
Spoonie
Spoonie is offline
hoah morgen ochtend eerste 2 uur vrij dan 1 uur les en daarna weer 2 uur vrij allemaal kostbare gametij ie ik dan kan gaan vullen
Oud 11-05-2004, 13:44
Verwijderd
Hmm, zonet heel even gespeeld als necromancer. Ik kom de game in en wordt meteen gehaxord door allemaal gargoyles.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 14:06
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik als warrior. Maar alles wat je neermaait staat ook weer binnen een paar seconden op.
Dus als je omringt bent door een mob dan win je dus nooit
Oud 13-05-2004, 23:13
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik snap alleen 1 ding niet?

Het is toch een MMORPG? waar zijn de andere mensen dan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:28
Orion2003
Orion2003 is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 14-05-2004 @ 00:13 :
Ik snap alleen 1 ding niet?

Het is toch een MMORPG? waar zijn de andere mensen dan
Dan zit je alleen in het solo gedeelte. Moet je ff naar je map gaan en b.v. naar de town gaan, daar ziet het zwart van de mensen.

ontopic: Ik heb het nu een paar dagen gespeeld en het valt zeker niet tegen. Je kan natuurlijk nog niet heel veel. Het is immers maar een demo, maar het speeld lekker weg. Ik vond zelf alleen de graphics tegen vallen. Ik heb wel eens waar het minimale systeem, maar op de screens die ze lieten zien zat er altijd z'n gloed in. Dat mis ik, maar de gameplay is zeker niet slecht.
Oud 14-05-2004, 12:52
Verwijderd
ik ga het nu effe checken
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 21:34
Paperz
Paperz is offline
Het zal wel aan 't demo niveau liggen, maar je wordt nogal verplicht om in een group te questen hier... en waar zijn de andere groups?

Verder de controls zijn niet super, maar het idee is eigenlijk wel zeer ok
Oud 14-05-2004, 23:28
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik vind dat het voor een Alpha ook zeer goed was

Ga het ook zeker kopen als het uit is, kan al niet wachten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten