Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
-vul zelf maar in-
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik denk echt niet dat je meetkunde hoeft te leren, anders zouden een aantal leraren dat wel weten. In de herhalingsoefeningen in de examenbundel staat trouwens ook niets over meetkunde en in oude examens ook niet. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 11:43. |
![]() |
|
![]() |
Alsjeblieft lieverd:
Alle stof: http://examenblad.kennisnet.nl/9303000/d/bwiskbv.doc Geschrapte stof: http://examenblad.kennisnet.nl/cgi-b...frames=1#par16 -----Bewijs:----- Domein D(g): Meetkunde Subdomein: Ruimtelijke objecten De kandidaat kan 29 uitspraken doen over een object door het combineren van aanzichten in verschillende kijkrichtingen. 30 aanzichten in verschillende kijkrichtingen van een object tekenen. 31 uitspraken doen over een object op grond van een serie parallelle doorsneden (bv. scannen, echografie). 32 conclusies trekken over de wijze waarop een object uiteenvalt bij een voorgetekende vlakke doorsnede. 33 in eenvoudige gevallen een vlakke doorsnede van een voorgetekend object tekenen. 34 in eenvoudige gevallen de vlakke doorsnede van een object op ware grootte tekenen. 35 hoogtekaarten interpreteren en daarin toppen en zadelpunten aanwijzen. Subdomein: Berekeningen De kandidaat kan 36 met behulp van de goniometrische verhoudingen sinus, cosinus en tangens hoeken en lijnstukken berekenen, bijvoorbeeld bij landmeetkunde. 37 cartesische coördinaten omzetten naar poolcoördinaten en omgekeerd. 38 met behulp van de sinus- en de cosinusregel lijnstukken en hoeken berekenen. 39 de componenten berekenen bij het ontbinden van een vector in twee onderling loodrechte richtingen, onder andere bij krachten en snelheden. 40 de grootte en de richting berekenen van een som- of een verschilvector, onder andere bij krachten en snelheden. 41 oppervlakte en omtrek berekenen van een driehoek, een parallellogram, een cirkel en van een vlakke figuur die met deze vormen samenhangt. Subdomein: Lineair programmeren n.v.t. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet nie of het door de lessen komt maar denk dat de examenopgaven sowieso een makkelijkere manier van denken vragen dan ik meestal heb............ ech heel irritant is dat.....je gaat moeilijk doen terwijl het makkelijk kan....... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hoe werkt die formule dan ? Wat kan je er precies mee ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
y = sqrt (1-x^2) Dit is de formule voor de bovenste helft van een cirkel. De andere helft volgt door alle y waarden te spiegelen in de x-as; y vermenigvuldigen met -1. Voor de onderste helft van de cirkel geldt dan y=-sqrt (1-x^2). De formule x^2 + (y-1)^2 = 1, geeft bij uitwerken y = 1+sqrt (1-x^2). Dit geeft dus de formule weer van de bovenste helft van een cirkel met straal 1 en middelpunt op (0, 0+1) => M(0,1) Hope that answers your question ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar die programmaatjes zijn heeeeeeel makkelijk te maken hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
x^2 + y^2 = 1 dan een versimpeling van de formule die jij zei ? Waarbij ze r = 1 en a = 0 en b = 0 nemen ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als je wilt graag, dan hoef ik ook niet op zoek naar zo 'n kabeltje...
__________________
The day I remember, my heart I will keep, my voice I surrender and I will not speak to lie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maak een nieuw programmaatje door op New te drukken bij Prgm, noem hem ABC ofzo. Input "A=",A Input "B=",B Input "C=",C B^2-4AC->D (-B+wortel(D))/2A->X Disp X (-B-wortel(D))/2A->Y Disp Y Pause Stop Hier kan je elke code vinden: Input : Prgm => rechts => 1 " : druk op Alpha en dan op de + = : druk op 2nd => Math => 1 -> : linksonder, links van de 1 Disp : Prgm => rechts => 3 Pause : Prgm => 8 Stop : Prgm => F Hopelijk snap je het en heb je er wat aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Even zodat mensen het weten: we hoeven GÉÉN onzin over continu/dynamische modellen te leren.
http://www.kennisnet.nl/vo/examen/vw...dx=22&swtch=22 Hier staat niks over modellen. http://www.havovwo.nl/vwo/vwb/bestan...1prog04-07.pdf Hier staat dat modellen uitgesloten zijn van het CSE. Het viel me pas net op dus misschien is het anderen niet opgevallen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
P(X< 3). binompdf als je niet met een cumulatieve doch binomiale verdeling te maken hebt.VB: P(X=3) Uitbovenstaande volgt: P(X<3) = P(X=0) + P(X=1) + P(X=2) + P(X=3) indien we te maken zouden hebben met een situatie waarin enkel discrete waarden van X mogelijk zijn. Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 19:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
stel iemand is ziet: 0,25 niet ziek: 0.75 er word bij 100 gecontroleerd of ze ziek zijn en je wilt de kans berekenen dat dit er 30 zijn, dus dat er 30 mensen ziek zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
p=0,25 n=100 x = 30 P(X=30) = binompdf (100;0,25,30) = 0,0457 Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 19:33. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Wiskunde B1 Verwijderd | 32 | 30-05-2008 14:03 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde B1,2 mosterd | 27 | 18-05-2004 12:10 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde B1 Go | 25 | 08-09-2003 13:47 | |
Algemene schoolzaken |
Wiskunde b1 en of wiskunde B1,2 Robbie0012 | 1 | 17-11-2002 13:09 | |
Algemene schoolzaken |
Zal ik het doen of niet? Leraar wiskunde B1/B1,2 Miess | 20 | 13-05-2002 19:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Moderne Wiskunde B1 deel 3... Verwijderd | 3 | 29-03-2002 17:17 |