![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik ben gewoon te lui
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dan kun je meer dan mij verzinnen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
dan ik... ![]() en dat kan ik zeker inderdaad
||
![]() |
Citaat:
Ik ben benieuwd wat jij weet, want zover ik weet, heb ik met beide heren niets te maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar kan ik me namelijk veel meer in vinden dan in het leger. Wat kan het leger nou? Een beetje in de modder kruipen op de hei, geweertjes schoonmaken en het enige sociaal nuttige wat ze doen is zandzakken neerleggen als er een overstroming is. Jezelf nuttig maken in je eigen vakgebied is veel nuttiger, en dán ben ik het wel met je eens dat je bewust wordt en trots kunt worden op de dingen die je dioet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik kan niet kiezen: bij het leger of niet? Carlos-Hathcock | 42 | 05-06-2013 05:55 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in) in het leger Arwyn | 55 | 06-03-2009 20:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
Stomme maatregel van de overheid om het leger in te korten? rockyj | 9 | 23-09-2003 09:17 | |
Psychologie |
Over het Leger des Heils... en de 'jeugdhulpverlening' Rabbi Daniel | 27 | 18-08-2002 08:33 | |
Het leger afschaffen Rabbi Daniel | 73 | 25-04-2002 12:17 |