Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 22:04
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-05-2004 @ 22:50 :
ho eens even met je overhaaste generalisaties: kunst etc is voorheen altijd een mannen-iets geweest. Ken je het begrip emancipatie? We zijn door die vreemde christenen ("met smart zult gij kinderen en naar uw man zal uw begeerte uitgaan en hij zal over u heersen" - men moet de bijbel niet te letterlijk nemen) de afgelopen millenia nogal onderdrukt. Dan vind ik het niet gek dat de vrouwen nu pas zo'n beetje bewust worden van muziek en dat ze daar nu pas doordringen. Het komt vanzelf, geef het wat tijd.

Overigens zit er ongetwijfeld een kern van waarheid in de stelling, maar ik denk dat de onderliggende reden ervan deels te herleiden is naar diezelfde bijbel en de normen en waarden. Als je als vrouw tot 1956 wettelijk handelingsonbekwaam bent geweest, om maar een voorbeeld te noemen, dan vind ik het niet vreemd dat er momenteel meer mannen dan vrouwen in de muziek zitten.
christendom en onderdrukking zijn geen redenen om niet muzikaal te zijn..
Met citaat reageren
Advertentie
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 16-05-2004 @ 23:03 :
Zolang ze er niet bij praten.
maar hun mond moet wel open kunnen!
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 16-05-2004 @ 23:03 :
Zolang ze er niet bij praten.
Je kan toch ondertussen wat in hun mond doen?
Oud 16-05-2004, 22:05
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
®obin schreef op 16-05-2004 @ 23:04 :
Je kan toch ondertussen wat in hun mond doen?
Oud 16-05-2004, 22:07
Rhinus
Rhinus is offline
Ik denk dat 't ook komt omdat vrouwen makkelijker hun emoties aan andere mensen vertellen enzo (En meestal denk ik dan, waarom val je er mij mee lastig! Aargh! Ik heb teveel vrouwen in mijn klas..). Mannen praten niet zo makkelijk over hun gevoel. Gevolg, man zit vol met emoties die eruit moeten, vrouw niet. En dan zoek je als man een andere uitlaatklep. Muziek, kleien, of mensen onder schoppen bij 't voetbal.

Dat klink logisch vind ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:07
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 16-05-2004 @ 23:07 :
Ik denk dat 't ook komt omdat vrouwen makkelijker hun emoties aan andere mensen vertellen enzo (En meestal denk ik dan, waarom val je er mij mee lastig! Aargh! Ik heb teveel vrouwen in mijn klas..). Mannen praten niet zo makkelijk over hun gevoel. Gevolg, man zit vol met emoties die eruit moeten, vrouw niet. En dan zoek je als man een andere uitlaatklep. Muziek, kleien, of mensen onder schoppen bij 't voetbal.

Dat klink logisch vind ik zelf.
Je hebt NOOIT teveel vrouwen in je klas.
Oud 16-05-2004, 22:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
®obin schreef op 16-05-2004 @ 23:07 :
Je hebt NOOIT teveel vrouwen in je klas.
zeker wel.....een jaar met alleen maar vrouwen in de klas en je wordt gek!

Maandagochtend gaat het over Mientje's nieuwe kapsel dat ze vrijdag had bij de slager....

Nee, met mannen kun je bier drinken
Oud 16-05-2004, 22:23
NERD
NERD is offline
Citaat:
ho eens even met je overhaaste generalisaties: kunst etc is voorheen altijd een mannen-iets geweest. Ken je het begrip emancipatie? We zijn door die vreemde christenen ("met smart zult gij kinderen en naar uw man zal uw begeerte uitgaan en hij zal over u heersen" - men moet de bijbel niet te letterlijk nemen) de afgelopen millenia nogal onderdrukt. Dan vind ik het niet gek dat de vrouwen nu pas zo'n beetje bewust worden van muziek en dat ze daar nu pas doordringen. Het komt vanzelf, geef het wat tijd.

Overigens zit er ongetwijfeld een kern van waarheid in de stelling, maar ik denk dat de onderliggende reden ervan deels te herleiden is naar diezelfde bijbel en de normen en waarden. Als je als vrouw tot 1956 wettelijk handelingsonbekwaam bent geweest, om maar een voorbeeld te noemen, dan vind ik het niet vreemd dat er momenteel meer mannen dan vrouwen in de muziek zitten.
Volgens mij gaat de discussie nu een kant op die niet door de topicstarter is bedoeld. Het gaat niet zozeer om de beoefenaars van de kunstvorm muziek maar meer om de die-hard liefhebbers hiervan. En ik vind het een beetje een zwak argument om hier bijbelse normen en waarden bij te halen, aangezien onze huidige samenleving al in een grote mate is geseculariseerd. Tevens bestaat popmuziek zoals we dat nu kennen nog maar zo'n halve eeuw terwijl de emancipatie waar je het over hebt bijna 40 jaar geleden flink is doorgezet. Je maakt mij niet wijs dat die "ongeemancipeerde" 10 jaar uit de begintijd van de popmuziek nu nog niet door vrouwen ingehaald zou kunnen zijn.

Ik denk zelf dat het toch een soort van genetisch bepaald karakterverschil is tussen mannen en vrouwen is. Als je kijkt naar de bezoekers van een gemiddelde muziekbeurs dan zijn dat toch echt hoofdzakelijk mannen. Maar volgens mij geldt dat sowieso voor de meeste beurzen waar er sprake is van iets verzamelen, of dat nu autootjes zijn of cd's/elpees of strips of postzegels of noem maar op. Ik schep er zelf een ontzettend groot behagen in om m'n collectie zo breed en diep mogelijk te maken, en het valt me op dat degenen die op een soortgelijke manier bezig zijn met het opbouwen van een gedegen muziekverzameling eigenlijk altijd mannen zijn. Misschien dat de uitzonderingen zich juist op dit deelforum manifesteren waardoor we hier een wat vertekend beeld krijgen, maar ik ken in het dagelijks leven in ieder geval nauwelijks meisjes/vrouwen die op een soortgelijke manier met muziek omgaan.

Maar misschien is er toch ook een aspect dat samenhangt met een specifieke rolverdeling tussen mannen en vrouwen. Je kan bijvoorbeeld als jong meisje Barbies sparen maar als je dat op je 30e nog steeds doet wordt er toch raar tegen je aangekeken. Als volwassen man kan je daarentegen makkelijk nog met treintjes of speelgoedautootjes in de weer zijn. Maar of zoiets een basis heeft in de christelijk-gereformeerde achtergrond van de Nederlandse sameleving lijkt me niet echt waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:24
deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
We zijn door die vreemde christenen ("met smart zult gij kinderen en naar uw man zal uw begeerte uitgaan en hij zal over u heersen" - men moet de bijbel niet te letterlijk nemen) de afgelopen millenia nogal onderdrukt. Dan vind ik het niet gek dat de vrouwen nu pas zo'n beetje bewust worden van muziek en dat ze daar nu pas doordringen. Het komt vanzelf, geef het wat tijd.

ik vind 'onderdrukking' geen goed argument voor het geringe aantal vrouwen in de muziek
- denk aan de zwarte amerikanen - is de blues bijv niet ontstaan juist door onderdrukking ?
- en vrouwen zijn inmiddels al zo veel jaren/decennia volledig geemancipeerd , sorry hoor , daar kan je nou toch echt niet meer mee aankomen als argument
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 16-05-2004 @ 23:23 :
Maar of zoiets een basis heeft in de christelijk-gereformeerde achtergrond van de Nederlandse sameleving lijkt me niet echt waarschijnlijk.
Je zou er verbaasd over staan.
Ik begrijp wat het idee van het topic is, en dat mijn reply niet direct over het onderwerp ging. En toch denk ik dat het er wel degelijk iets mee te maken kan hebben.

Maar goed. (Non)muzikaliteit is inderdaad niet te wijten aan het christendom en onderdrukking, zoals iemand zei. Ik weet niet hoe het zit met de verhouding meisjes - jongens en de mate waarin ze in muziek zijn geïnteresseerd en dat uitdragen. Ik denk wel dat meisjes op de een of andere manier in veel meer dingen tegelijk geïnteresseerd zijn, waardoor er minder energie in muziek luisteren / bespelen wordt gestopt. Meisjes zijn over het algemeen ook iets drukker met school bezig. Jongens hebben óf computers óf muziek, viel mij op. Houden ze zich dan maar met één ding bezig? Ik vermoed van wel.

Maar zoals je al leest, een echt antwoord heb ik niet. En ik ga ook niet vertellen in hoeverre in geïnteresseerd ben in muziek - ten eerste weet ik dat niet precies, en ten tweede, voor mijzelf is het genoeg. Ik hou van muziek.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
joosdt schreef op 16-05-2004 @ 23:24 :
- en vrouwen zijn inmiddels al zo veel jaren/decennia volledig geemancipeerd , sorry hoor , daar kan je nou toch echt niet meer mee aankomen als argument
Zijn ze op alle terreinen al volledig ge-emancipeerd?

Ik begrijp dat ik het niet alleen kan terugvoeren op onderdrukking, maar het heeft er zoals gezegd waarschijnlijk wel wat mee te maken. Want vrouwen worden in de muziek nog steeds gezien als een soort lustobject en dergelijke, mannen niet. Is er dan volledige emancipatie?

Ik heb er eigenlijk niet echt een goede verklaring voor, ik vind het wél jammer... maar ja.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:34
Verwijderd
Als ik zo naar de mensen in mijn omgeving kijk, denk ik dat er wel waarheid zit in wat je zegt. Ik ken meer jongens dan meisjes die serieus met muziek bezig zijn. Of het nu spelen is, of verzamelen. Ook als je kijkt naar bands zijn het veel vaker mannelijke leden dan vrouwelijke.

Maar waar dat verschil aan ligt weet ik niet. Ik denk niet dat het komt omdat mannen beter zijn dan vrouwen. Of het genetisch bepaald is weet ik ook niet, zou kunnen. Ik ga er nog eens over nadenken.

Misschien wel interessant om eens een studie naar te doen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:50
deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-05-2004 @ 23:32 :
Zijn ze op alle terreinen al volledig ge-emancipeerd?

Ik begrijp dat ik het niet alleen kan terugvoeren op onderdrukking, maar het heeft er zoals gezegd waarschijnlijk wel wat mee te maken. Want vrouwen worden in de muziek nog steeds gezien als een soort lustobject en dergelijke, mannen niet. Is er dan volledige emancipatie?

Ik heb er eigenlijk niet echt een goede verklaring voor, ik vind het wél jammer... maar ja.
over wat voor een soort muziek hebben we het hier nu ?
in de top40/tmf-achtige muziek draait het idd vaak om de artiest als lustobject , wat overigens niet echt vreemd is als men zich kleed als een hoer ( of zich helemaal niet kleed ) .. mannen in die sector moeten het volgens mij ook voor een groot deel van hun uiterlijk hebben ..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:24
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Het ging mij puur om het liefhebben van muziek, het maken ervan is een ander verhaal vind ik.
Aangezien ik maar weinig dames ken die net als ik vol zijn van muziek en graag nieuwe dingen ontdek en daarnaast ook van bepaalde artiesten het liefst zoveel mogelijk wil horen en live zien.
Oud 17-05-2004, 01:40
Carn
Carn is offline
Citaat:

Je hebt gelijk, maar er is meer op de wereld dan gristendom..ik doelde op de geschiedenis in het algemeen. het is gewoon een feit dat er over de hele geschiedenis van de mens altijd meer mannen met kunst bezig zijn geweest. Maar goed, de man is de dominante soort bij de mens, dus dan krijg je dat.
Oud 17-05-2004, 04:11
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
ho eens even met je overhaaste generalisaties: kunst etc is voorheen altijd een mannen-iets geweest. Ken je het begrip emancipatie?
betekent dat dat ik vrouwen mag slaan?
Oud 17-05-2004, 08:06
ThePinkFlamingo
Vrouwen mag je niet slaan,dat dan weer NIET... ze emanciperen alleen wanneer het HUN uitkomt

Leuk topic trouwens
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 08:26
funest
funest is offline
vraag me af of er een ban was gevallen als dit topic over negers ging
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:56
chaostar
chaostar is offline
Het valt mij altijd op dat er wienig meisjes zijn die naar dezelfde muziek luisteren als ik, en dan bedoel ik vooral de bands die ik echt helemaal geweldig vind, zoals Savatage en Ayreon. Die bands ben ik echt niet gaan luisteren omdat er lekkere mannen in spelen (dat bij die eerste er later een bij kwam is wel mooi meegenomen hoor ), maar omdat het me raakte. Savatage luister ik nu zo'n 10 jaar, Ayreon 5 ofzo. Ook is het niet zo dat het "gewoon m'n favoriete bands" zijn, ik ben er echt gewoon aan verslaafd en ik kan me zonder die muziek m'n leven ook niet voorstellen. Dit zie ik weinig bij andere meisjes, misschien komt het ook omdat ik meer mannelijke hormonen bezit dan een gemiddelde vrouw (heb een test gedaan, de rest van het gezin had het ook. En nee, ik ben gewoon wel vrouwelijk, m'n lijf is comleet en val op mannen ), misschien dat dat er ook wat mee te maken heeft.

Toevallig ben ik net aan het onderhandelen om weer in een bandje te gaan spelen. Ik heb nu in 3 bandjes gedrumd, waarvan een ook echt serieus was (demo opgenomen enz.). Nu ga ik waarschijnlijk toetsen spelen en misschien ook zingen. Ik ben zelf ook veel met muziek bezig, componeren, zangles, slagwerkles. Als ik dat niet aan het doen ben zit ik meestal op internet....informatie te zoeken over muziek ed.

Ik heb ook wel een soort van sociaal leven hoor..)
Oud 17-05-2004, 09:58
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 16-05-2004 @ 18:50 :
vrouwen zijn niet zo slim als mannen
Slimmer idd.
Vrouwen hebben daarom ook meerdere zaken om zich in te verdiepen, en praten dus niet alléén maar over muziek zodat het misschien lijkt dat vrouwen geen smaak/interesse hebben in muziek.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:01
konflict
konflict is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 17-05-2004 @ 10:58 :
Slimmer idd.
Vrouwen hebben daarom ook meerdere zaken om zich in te verdiepen, en praten dus niet alléén maar over muziek zodat het misschien lijkt dat vrouwen geen smaak/interesse hebben in muziek.
inderdaad, nu komt 't over alsof vrouwen alleen maar soaps kijken, maar dat is dus niet zo?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 17-05-2004 @ 09:06 :
Vrouwen mag je niet slaan,dat dan weer NIET... ze emanciperen alleen wanneer het HUN uitkomt
Als je dan elkaar slaat, mag het weer wel, vind ik dat is pas emancipatie.
Je hebt wel gelijk - emancipatie is niet dat de man ineens alles moet doen, zoals nu veel gebeurd, maar dat je samen de taken verdeeld. Sommige feministes hebben dat nog niet helemaal door, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
NERD schreef op 16-05-2004 @ 20:44 :
Dit toont trouwens ook aan dat de meeste vrouwen moeite hebben om in abstracties en algemeenheden te denken. Maar dat is weer een geheel andere discussie...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-05-2004 @ 11:53 :
je moet het topic niet zo persoonlijk opvatten. Het gaat om het verschil tussen vrouwen en mannen in het algemeen, dat wil niet zeggen dat geen enkele vrouw een serieuze muzieksmaak of muziekinteresse kan hebben
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 11:42
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
chaostar schreef op 17-05-2004 @ 10:56 :
Het valt mij altijd op dat er wienig meisjes zijn die naar dezelfde muziek luisteren als ik

ben jij even apart

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 11:44
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-05-2004 @ 11:04 :
Als je dan elkaar slaat, mag het weer wel, vind ik dat is pas emancipatie.
Je hebt wel gelijk - emancipatie is niet dat de man ineens alles moet doen, zoals nu veel gebeurd, maar dat je samen de taken verdeeld. Sommige feministes hebben dat nog niet helemaal door, geloof ik.
Zolang mannen vrouwen niet mogen slaan, mogen vrouwen best in de keuken staan.
Oud 17-05-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 17-05-2004 @ 12:42 :
ben jij even apart
Dit soort reacties had ik wel verwacht. Daarom ga ik dus ook niet voor mezelf pleiten dat ik zo'n fantastisch goede muzieksmaak heb en heel erg apart ben.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:03
Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
ik verdiep me toch meer in muziek dan de meeste meiden die ik ken. misschien komt dit doordat ik veel meer mannelijke vrienden heb die ook vaak mijn muziek interesses delen waardoor je je sneller gaat verdiepen.

meiden. tja
Oud 17-05-2004, 12:10
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-05-2004 @ 12:56 :
Dit soort reacties had ik wel verwacht. Daarom ga ik dus ook niet voor mezelf pleiten dat ik zo'n fantastisch goede muzieksmaak heb en heel erg apart ben.
tsja als je het zo brengt vraag je om zo'n opmerking...
Oud 17-05-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 17-05-2004 @ 12:44 :
Zolang mannen vrouwen niet mogen slaan, mogen vrouwen best in de keuken staan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:38
ThePinkFlamingo
Meiden en muziek, het gaat ze gewoon puur om de lekkere gozers. . Als je in een band zit, zit je niet lang zonder vriendin

Naja, behalve in Spetälskahora dan...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 17-05-2004 @ 13:38 :
Meiden en muziek, het gaat ze gewoon puur om de lekkere gozers.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 17-05-2004 @ 13:10 :
tsja als je het zo brengt vraag je om zo'n opmerking...
Ja, maar jij reageerde zonet niet op mij! Ik vond het alleen wel een goed voorbeeld - had het idee dat ik het een paar posts geleden niet erg best had uitgelegd:

Citaat:
Maar zoals je al leest, een echt antwoord heb ik niet. En ik ga ook niet vertellen in hoeverre in geïnteresseerd ben in muziek - ten eerste weet ik dat niet precies, en ten tweede, voor mijzelf is het genoeg. Ik hou van muziek.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:54
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-05-2004 @ 13:52 :
Ja, maar jij reageerde zonet niet op mij! Ik vond het alleen wel een goed voorbeeld - had het idee dat ik het een paar posts geleden niet erg best had uitgelegd:
ik bedoelde ook "je" in het algemeen mop. niet dat jij dat zei, maar was wel een reactie op wat je tegen me zei vandaar...
Oud 17-05-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 17-05-2004 @ 13:54 :
ik bedoelde ook "je" in het algemeen mop. niet dat jij dat zei, maar was wel een reactie op wat je tegen me zei vandaar...
oh, oké.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:01
Myuki
Myuki is offline
Vrouwen zijn over het algemeen meer openminded en staan open voor meer soorten muziek

Hmm ik heb opzich zelf ook wel een brede muzieksmaak... (bijvoorbeeld reggea en melodische metal...) maar het is niet zo dat ik alles mooi vind...

Oh en nog wat dingen om vrouwen te verdedigen (met al die mannen hier ) Ik kijk geen soaps ik drink wel bier ... En ik ben heel veel bezig met muziekmaken nzo
Oud 17-05-2004, 15:07
Myuki
Myuki is offline
Oja en ik vind feminisme niet crap... geroep dat mannen beter zijn (of vrouwen) is echte bullshit... t verschilt gewoon van persoon tot persoon...
Oud 17-05-2004, 15:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is mij idd ook opgevallen dat mannelijke personen vaker bezig zijn met muziek. Maar betekend dat dan dat de meisjes die van 'serieuze' muziek houden meer mannelijke tiepjes zijn?
Voor mij zou 't dan een hoop verklaren.
Mijn liefde voor muziek is door vrouwelijke klasgenootjes vaak als ongezond bestempeld. (ik was er teveel mee bezig, wist er teveel vanaf en de muziek die ik goed vond was stom omdat de muzikanten lelijk waren ), en ik kan ook zeker omschreven worden als 'jongensachtig'. Ik speelde vroeger al met auto's, transformers, ninja turtles, ik vocht met de jongens, klom in bomen en braakte van alles dat meisjesachtig was.

Zou het misschien zo zijn dat alle muziekliefhebbende meisjes teveel testosteron in hun donder hebben en eigenlijk een soort van jongens met tieten zijn?
Oud 17-05-2004, 15:37
NERD
NERD is offline
^ TTT = Trimm Trabb Tommyboy ^
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-05-2004 @ 16:32 :

Zou het misschien zo zijn dat alle muziekliefhebbende meisjes teveel testosteron in hun donder hebben en eigenlijk een soort van jongens met tieten zijn?
gatsie ik voel me nu door jouw vergelijking een jongetje

en het klopt niet natuurlijk, want ik ben tuttifrutti
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
poorleno schreef op 17-05-2004 @ 16:40 :
gatsie ik voel me nu door jouw vergelijking een jongetje

en het klopt niet natuurlijk, want ik ben tuttifrutti
Je hebt gelijk lenootje, voor jou telt het niet. Jij bent een Q(t)∏
Oud 17-05-2004, 15:43
Verwijderd
ohjeetje moet ik weer het buitenbeentje zijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar buitenbeentjes zijn toch hip leno.
heb jij ooit een standaard persoon gezien waarvan je dacht: 'Zo, die is hip!' ?'. Ik iedergeval niet.
Oud 17-05-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-05-2004 @ 16:32 :
Ik speelde vroeger al met auto's, transformers, ninja turtles, ik vocht met de jongens, klom in bomen en braakte van alles dat meisjesachtig was.
Ik speelde vroeger met Barbies.

Mochten we dus ooit een homoseksueel paar vormen ben jij dus de mannelijke helft en ik de vrouwelijke helft.

Maar koken en stofzuigen zul je, godver!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:47
Verwijderd
als ik het ben wel ja
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ufke schreef op 17-05-2004 @ 16:47 :
Ik speelde vroeger met Barbies.

Mochten we dus ooit een homoseksueel paar vormen ben jij dus de mannelijke helft en ik de vrouwelijke helft.

Maar koken en stofzuigen zul je, godver!
Okee, als jij mijn chickie word wil ik best voor je koken, vind ik wel leuk om te doen.
MAAR STOFZUIGEN DOE IK NIET!!!!

huur maar een schoonmaakster in ofzo. Of beter nog: Doe 't zelf. Jij bent tenslotte de chick.

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:53
NERD
NERD is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-05-2004 @ 16:45 :
heb jij ooit een standaard persoon gezien waarvan je dacht: 'Zo, die is hip!' ?'. Ik iedergeval niet.
Ik vind mezelf eigenlijk wel aan dat criterium voldoen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
NERD schreef op 17-05-2004 @ 16:53 :
Ik vind mezelf eigenlijk wel aan dat criterium voldoen
Maar jij bent een NERD. Een nerd is meestal een buitenbeentje en buitenbeentjes zijn hip. Zie je, zo klopt het toch.
Oud 17-05-2004, 15:55
Verwijderd
lekkah hip
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:57
NERD
NERD is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-05-2004 @ 16:54 :
Maar jij bent een NERD. Een nerd is meestal een buitenbeentje en buitenbeentjes zijn hip. Zie je, zo klopt het toch.
Wow, echte logica in plaats van vrouwenlogica. Zou het dan toch aan de testosteron liggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten