Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Stiekem heb ik geen M&O maar het is wel leuk om te lezen wat iedereen ervan vindt |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb mijn eigen antwoorden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel streng nagekeken, en kwam dan op 33 punten uit. opzich zat, heb een 3,4 nodig. Maar ik vond het examen echt niet zo'n eitje, veel van die kleine klotedingen waar je op moet letten ![]() offtopic: waar / hoelaat is examenjournaal op tv ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Opzich was het wel ietsie anders dan vorig jaar volgens mij, maar dat word ook heel veel veroorzaakt denk ik door de complete andere omgeving waar je in ene inzit, en het hoge "officiele" gehalte zegmaar...... niemand die me iets kan vertellen over examenjournaal ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[edit] nou was niks te zien, bedankt ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 21:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vul *hier* je aantal gehaalde scorepunten per vak in... en je ziet wat je ongeveer hebt gehaald. (Uiteindelijke score ligt aan de normering).
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 08:42. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien had ie wel gelijk. Elke dag komt op sbs6 in Hart van Nederland (dat 'nieuws'achtige programma) ook een stukje examenjournaal. En Hart van Nederland komt rond half 11 geloof ik, dus dat zal hij hebben bedoeld. Ik heb zelf geen M&O maar vriendinnen van mij zijn er van overtuigd dat ze een onvoldoende hadden. Veel te weinig tijd en opgaven die zij nog nooit gehad hebben. Het leek totaal niet op toetsen die zij 3 jaar lang kregen en ze vonden het ook veel moeilijker dan de oefenexamens die ze gemaakt hadden. Wel lullig, want ééntje moest een 4.6 halen en volgens de tabel heeft ze een 4... ![]()
||
Citaat:
Toch wel apart, 2 vrienden van me hebben het gekeken maar niks gezien in hart van nederland over examens....... en ze hebben vanaf half 11 gekeken... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() alleen wel beetje jammer dat ze weer contante waarde erin deden, beetje flauw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar toch heb ik iig genoeg punten voor mn 3,4 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voor en nacalculatie en efficiency verschil enzo prijsverschil die sommetjes vind ik altijd leuk om te maken maar die contante waarde fuckt altijd... heb denk ik voor die eerste vraag maar 1 punt had niet genoeg tijd meer dus haastig gemaakt en voor het andere had ik geen tijd meer... maar ja ik heb het gehaald dus... |
![]() |
||
Citaat:
![]() je hoeft dat niet 3x te posten hoor. Ik ben trouwens wel blij dat jullie hem ook allemaal zo lang vonden! Je moest veel te veel doorlezen van de bijlagen!! Ik heb waarschijnlijk wel een voldoende: 50 punten.. maar omdat iedereen hier lager heeft begin ik tog wat te twijfelen over mijn strengheid toen ik de punten heb berekend..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
M&O methode Stoffels! lenin | 0 | 02-04-2004 13:59 |