Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 12:45
Verwijderd
fuck films downloaden

(nou ja, zolangiknog geen beamer heb dan )

Ik heb vandaag m'n utp kabel uit het raam gesmeten en met laptop en ghettoblaster in de tuin gezeten. daar zit ik nu nog steeds, wumpscut luisteren en op matras liggen / door tuin heen dansen / Alien lezen
Advertentie
Oud 19-05-2004, 13:32
Verwijderd
Ik loop momenteel stage.
Zometeen ga ik koken voor kleine kindjes & een voorstelling bezoeken.
Daarna ga ik nog even boodschappen doen en vanavond komt mijn vriendje. <3
Oud 19-05-2004, 15:06
Susanne
Susanne is offline
Het voorval van gisteren opgelost op school, hoe moet je me maar niet vragen Vervolgens het vadertje opgebeld en het verteld, en ik mocht toch naar Spanje komen van 'm.. maar ik ga toch liever met een vriendinnetje plus diens ouders mee met hun boot (altijd de laatste trots willen houden he), en dat vond hij ook goed gelukkig, dus ik ben nu m'n tas aan het inpakken voor een paar daagjes varen
Oud 19-05-2004, 15:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben laat uit bed gekomen, m'n haar gewassen, een broodje ei gegeten, muziek gedownload en geluisterd.

Dit maakt mij een hygienische-muziekliefhebbende-slacker-egghead
Oud 19-05-2004, 16:34
Verwijderd
w00t en ik ben lekker bruinie !
Oud 19-05-2004, 16:40
Otis
Otis is offline
Examen frans goed gemaakt en ik had 32 van de 45 haalbare punten
mn cijfer ligt tussen de 6.8 en 8.4 en ik ben vrolijk en ik ga t vieren door me vanavond te gaan bezatten, HOEZEEEEEEE
Oud 19-05-2004, 16:42
Verwijderd
naar de tandarst geweest...
Oud 19-05-2004, 16:44
Verwijderd
Vanochtend om 10 over 6 opgestaan . Om 7 uur van huis vertrokken omdat ik vanaf half 9 2 tentamens had. Die heb ik dus gemaakt, toen ben ik met de trein naar Eindhoven gegaan.
Daar heb ik even onder het genot van een Swirl op mijn vriend gewacht, waarna we samen eerst een shirt van hem wat niet paste hebben geruild, en daarna heb ik nog wat shirtjes ingeslagen bij de H&M.
Daarna zijn we samen n zijn auto naar huis gereden (met mij achter het stuur natuurlijk ), en hebben we de honden uitgelaten.
Vlak voor het eten heb ik even in de zon gelegen, en nu zit ik hier te forummen...

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 16:47.
Oud 19-05-2004, 17:21
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben even naar de uni geweest om een onderzoeks-rapport in te leveren en daarna heb ik de hele dag gezond en geleerd in de tuin.
Ik ben een bruine nerdie
Oud 19-05-2004, 17:24
Verwijderd
uitgeslapen
gechillt in de tuin
btje gesch gedaan
nog meer slapen
drank halen
eten
en vanavond dauwtrappen
Oud 19-05-2004, 17:43
Dith
Dith is offline
Uitgeslapen
Naar school geweest en daar liggend in het gras ijsjes gegeten
Saxofoon gespeeld
Sangria en wijn gekocht en de wijn meteen in de tuin opgedronken samen met mijn vader
Oud 19-05-2004, 18:22
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Dith schreef op 19-05-2004 @ 18:43 :

Naar school geweest en daar liggend in het gras ijsjes gegeten
ik heb het vandaag maar gehouden op staand en zittend ijsjes eten
Oud 19-05-2004, 18:25
justakid
justakid is offline
blll examen m&o gemaakt
Oud 19-05-2004, 19:17
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-05-2004 @ 17:40 :
Examen frans goed gemaakt en ik had 32 van de 45 haalbare punten
mn cijfer ligt tussen de 6.8 en 8.4 en ik ben vrolijk en ik ga t vieren door me vanavond te gaan bezatten, HOEZEEEEEEE
Goedzoooo

Ik heb m'n tas ingepakt en samen met m'n zus gehuild onder ER, ik weet niet of iemand dat hier volgt maar ik vond het zo zielig Toen hebben we samen senseo gedronken, en zometeen gaat m'n broer & huisgenoot, zus & vriend, ik & m'n ego ferris bueller's day off kijken <333 Daar heb ik me serieus al vanaf zaterdag op verheugd.
Oud 19-05-2004, 21:59
Glory
Glory is offline
Ik heb een examen Frans gemaakt en ik vond het moeilijk. Ik heb 35 van de 45 punten dus dat is wel okay, verder. Ik heb eigenlijk de helft min of meer blindelings ingevuld toen ik erachter kwam dat ik nog maar een uur had om 25 vragen te maken. Toen ik thuis kwam heb ik lekker geruzied met mijn moeder, daarna ben ik naar de Bios geweest (Van Helsing, met vampierbeebs met geile accentjes) en daarna heb ik mijn vaders verjaardag gevierd en nu voel ik me tipsy
Oud 19-05-2004, 22:08
sorry
sorry is offline
Citaat:
sorry schreef op 18-05-2004 @ 23:49 :
bier gedronken, geskate, geleerd en afspraak gemaakt om zaterdag naar emerica cheesjam te gaan in rotterdam.
Oud 19-05-2004, 22:11
Stevill
Stevill is offline
Wederom ubervroeg opgestaan om vervolgens richting werk te fietsen
Naderhand geslapen en last gehad van groeipijn
Gegamed
Muziek gemaakt
Geskate
Gegeten
Getrained
Gegeten
Tv tjekken
Oud 19-05-2004, 22:19
GRRR
GRRR is offline
uitgeslapen
hard geskate met vriendjes
chickies gepimpt
thuis even douchen en opruimen
naar dinnetje gegaan
op het terras bij dudok chillen daarna binnen broodje gegeten
gelezen gepraat geirriteerd
the usual

nu chillen en zo wat lezen. zomerrrr
Oud 19-05-2004, 22:50
Verwijderd
Naar school geweest, en me toevallig eens niet geergerd aan alles en iedereen. Gaan boarden, Gitaar gespeelt. Eten, nog meer gitaar gespeelt, muziek luisteren, forummen en surfen.
Oud 19-05-2004, 23:06
guess what
guess what is offline
Ik heb heel kort geslapen vannacht, toen met een vriendin een ander vriendinnetje opgehaald van school en hebben we de hele middag gepicknickt. Ik ben heel bruin geworden en heb net in een witte bikini door t zwembad gelopen zodat iedereen kon zien hoe bruin ik wel niet was.
Oud 20-05-2004, 03:19
Verwijderd
allereerst vanmorgen pas om half 6 gaan slapen omdat ik zo verdiept aan t gamen was. s middags opgestaan en naar de Hout gegaan met Chiel en Selma waar we een zooi mensen tegen kwamen. Vanavond naar Vincent waar we wat gegamed hebben, wat ludieke lulverhalen met de tv gehouden , veeeel joints gerookt en nu thuis en zo pitten
Oud 20-05-2004, 05:11
Verwijderd
ik ga nu naar de set van O12
Oud 20-05-2004, 05:27
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 20-05-2004 @ 06:11 :
ik ga nu naar de set van O12
en ik ga mee
Oud 20-05-2004, 08:09
merels
merels is offline
vroeg opgestaan om te leren, school (6!uur), in spanning gezeten, naar het ziekenhuis, filmpje gekeken en een heerlijk witbiertje gedronken, gepraat, geslapen en nu moet ik gaan werken
Oud 20-05-2004, 08:24
Fog
Fog is offline
heerlijk geslapen. en keihard muziek luisteren is mijn momentele bezigheid. en zodadelijk ga ik 2 uur in de trein naar vriendjelief die ik al een maand niet gezien heb!!!!!!!!!!!!!!! <333
Oud 20-05-2004, 09:02
Baracuda
Baracuda is offline
Na het maken van mijn examen ben ik doorgesjeesd naar Groningen. Jezus zou die dag komen volgens Zijn boodschapper op skeelers, maar we hebben 'm niet gezien .Daarna heb ik me volgegoten met lekkere wijn. Nu heb ik een kaeter.
Oud 20-05-2004, 10:30
Verwijderd
gisteren gesleuteld om naar school te kunnen rijden om mn studiebegeleider te vertellen dat ik nog nergen ingeschreven sta. Daarna geleerd geleerd geleerd, 'savonds naar nijmegen geweest voor een afstudeerproject van mn zus, veel oude vrienden tegen gekomen en dat was Heel Leuk. Nu ga ik tot 12 uur nog biologie leren en daarna Natuurkunde totdat ik er aan doodga, hellyeah ik heb er zin in.
Oud 20-05-2004, 10:36
Verwijderd
Ik kijk naar Michael Jackson - Bad, en hij heeft een strakke kont en dat wil ik ook.

Verder weinig gedaan, zometeen aan Nederlands beginnen leren
Oud 20-05-2004, 15:24
Verwijderd
uitgeslapen tot 12:00 toen genikst tot 15:00 en toen gaan skaten tot 16:15.
nu ben ik afgepeigerd want ik heb geen conditie, en dat komt door mijn lifestyle want ik loop elke dag stage en moet heel de dag achter de comp zitten.
Oud 20-05-2004, 15:32
Otis
Otis is offline
om 12 uur wakker geworden, me snel in bikini gehesen en erachter gekomen dat het toch niet zooooo lekker was.
vriendinnetjes uitgenodigd om bij mij thuis te komen leren.
van 1 tot half 4 geleerd/samengevat, kutgeschiedenis.
En nu ga ik lekker voor mn Dushi's koken:
*salade met duitse veldsla, tomaatje, lenteuitjes feta en tonijn.
*zelfgemaakte pizza met heel veel mozzarella
*gegrilde broodjes met kaas en tomaat
*vruchtencocktail uit n blik
en dit allemaal onder het genot van een Club Havana Cdtje

ik ben lief
Oud 20-05-2004, 16:06
Marshall
Marshall is offline
hele dag in de stad om te zoeken naar 3 dingen , een grote beltbuckle van een hippe vogel, een zwart,groen shirt en nieuwe schoenen ...

en ik ben niet verder gekomen dan spa blauw en een broodje gerookte zalm

ik ben een mislukking
Oud 20-05-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 20-05-2004 @ 16:32 :
om 12 uur wakker geworden, me snel in bikini gehesen en erachter gekomen dat het toch niet zooooo lekker was.
vriendinnetjes uitgenodigd om bij mij thuis te komen leren.
van 1 tot half 4 geleerd/samengevat, kutgeschiedenis.
En nu ga ik lekker voor mn Dushi's koken:
*salade met duitse veldsla, tomaatje, lenteuitjes feta en tonijn.
*zelfgemaakte pizza met heel veel mozzarella
*gegrilde broodjes met kaas en tomaat
*vruchtencocktail uit n blik
en dit allemaal onder het genot van een Club Havana Cdtje

ik ben lief
wat zijn dushis in godsnaam?
Oud 20-05-2004, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 20-05-2004 @ 17:06 :
hele dag in de stad om te zoeken naar 3 dingen , een grote beltbuckle van een hippe vogel, een zwart,groen shirt en nieuwe schoenen ...

en ik ben niet verder gekomen dan spa blauw en een broodje gerookte zalm

ik ben een mislukking
ik zag laatste een buckle met een hele grote vogel, hmm, moet alleen even denken waar, maar hij was niet zo mooi, veel te bling bling zilver, anders had ik m wel gekocht. Bij dump winkels verkopen ze ze overigens ook.
Oud 20-05-2004, 17:09
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-05-2004 @ 13:27 :
nope ik had m bij de videotheek gehaald, daar hebben ze hem sinds kort maar hij moet vast ook wel op soulseek of kazaa staan
pfff, tis alweer een tijdje terug dat ik hem gezien heb maar ik vond hem echt saaaai
(mssn moet ik hem wel nuchter zien)
Oud 20-05-2004, 17:14
schimmel
schimmel is offline
vandaag met papa en mama mee geweest naar een dagje in geertruidenberg, katholiek kut dorp waar het niet veel bleek te zijn (duh)
daarna naar tilburg gegaan waar het wel weer leuk was. nog een leuk shirtje gezien maar dat vond ik te duur 17 euro voor een hemdje, simpel, katoen daaaag.
zo ff character in elkaar prutsen want vnavaond vampire nieuwe party/story teller ben benieuwd. hehe
Oud 20-05-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 20-05-2004 @ 18:09 :
pfff, tis alweer een tijdje terug dat ik hem gezien heb maar ik vond hem echt saaaai
(mssn moet ik hem wel nuchter zien)
hmmz ik heb em zo stoned als een aap gekeken en ik was de enige van de 3 waarmee we de film keken die hem ook echt leuk vond de rest kon het ook niet echt boeien
Oud 20-05-2004, 17:18
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 20-05-2004 @ 18:15 :
hmmz ik heb em zo stoned als een aap gekeken en ik was de enige van de 3 waarmee we de film keken die hem ook echt leuk vond de rest kon het ook niet echt boeien
hm mjah, maar hij is zo verschrikkelijk alleen maar informatief en dat was het wel, das wel jammer, alleen die stukjes muziek maakten het nog leuk
Oud 20-05-2004, 17:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Laat wakker geworden en achter de comp gaan zitten. Kreeg op msn te horen van een vriendin dat er vandaag 'schefferspop' was in Dordt, dus ben daar heengeweest. Wat gechild, mensen tegen gekomen die ik al lang niet meer had gezien, een yoghurt/fruit ding gegeten bij de mac en een CD'tje met button gekocht van een band (*met zielig kijkend hoofd*:"Heb jij onze CD al gekocht? Hij kost maar 2 euro." En ik kon weer es geen nee zeggen).
En bij de platenkraam 4 platen uit de euro bak gevist (geen idee wat t allemaal is, Ik vond de hoezen gewoon interessant)
En toen weer naar huis gegaan met de trein en naar de ebasties geluisterd op de discman en toen opgehaald door m'n vader die de hele weg alleen maar vertelde over zijn verbouwde motor...
En straks naar de chinees om broodjes kip-kerrie te eten.
Oud 20-05-2004, 22:41
Otis
Otis is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 20-05-2004 @ 17:31 :
wat zijn dushis in godsnaam?
tjaa hoe leg ik dat uit
dushi is antilliaans/CU2slang voor schatje geloof ik...
hele foute en stomme meisjes dus..
En zo noem ik mn vriendinnetjes liefkozend/spottend.
Oud 21-05-2004, 00:30
Verwijderd
Ik heb godverdomme een gat in mijn lievelingspolo Langs een spijkergeschuurd toen ik tegen de muur stond Mijn favoriete polo is nu kapoet
Oud 21-05-2004, 00:31
Verwijderd
bier gedronken
sigaretten gerookt
Oud 21-05-2004, 06:16
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Roxane schreef op 20-05-2004 @ 17:58 :
ik zag laatste een buckle met een hele grote vogel, hmm, moet alleen even denken waar, maar hij was niet zo mooi, veel te bling bling zilver, anders had ik m wel gekocht. Bij dump winkels verkopen ze ze overigens ook.
mja, was langs de Yankee Dump gegaan en daar waren ze ermee gestopt en ik wil eigenlijk wel een hippe v0gel als buckle
Oud 21-05-2004, 12:24
snoodaard
snoodaard is offline
W00nsdag: M'n project op school afgemaakt en ingeleverd. Daarna op een lege maag op de campus lekker in het zonnetje wat biertjes gedronken. Vervolgens daar tot half 7 gehangen en nog meer gedronken. Naar huis, langs m'n moeder want die lag ziek op bed. Haar een beetje opgebeurd met m'n lallende bui. Nog een biertje gedronken. Savonds uit geweest naar iets van een 'feest'.
Schijnbaar met de lokale hangjongeren gevoetbald, een meisje met liefdesverdriet aangesproken en dom geluld en weer een ander met een proces gedreigd omdat ze het woord 'wampie' (?) zei. Dit alles de volgende dag moeten horen omdat ik het niet meer wist.

Donderdag: Er achter gekomen dat ik de avond ervoor me misdragen heb en over de telefoon ruzie heb gemaakt met m'n vader en daarom bij m'n moeder was gaan logeren. Beetje m'n kater uitgeslapen en wat rond gehangen. Savonds bij een maat Hans teeuwen gezien, het goed gebeld met m'n vader en tot half 4 snachts bij mams thuis tv gekeken.

Vandaag: Naar huis, weekeind alleen thuis omdat de vader naar belgië is. Om verdachte redenen te veel geld gekregen voor eten. Het zal straks opgaan aan een nieuw shirt en Tiberian sun.

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 12:48.
Oud 21-05-2004, 12:26
Solid
Solid is offline
Helemaal niks! Ha, wat denk je daar van
Oud 21-05-2004, 13:08
Verwijderd
woensdag: tot 10 uur geslapen, tot 12 op het balkon gezeten van mijn vriend... naar college gegaan, aan project gewerkt... toen wat gewinkeld omdat ik me gestresst voelde Ik had geen zin om boodschappen te doen, dus een paar broodjes met zalm en paté gegeten toen hij thuis kwam... geblowd, een half uurtje in bed gelegen... naar de soho om een vriend van mijn vriend gedag te zeggen... enorm veel gezopen... en wild vreemde mensen aangesproken... een vieze dikke nicht die met consumptie sprak heeft nog in mijn gezicht staan spetteren... me voor de rest heel hoerig gedragen... nog geblowd toen we thuis kwamen... naar bed... donderdag: ontbeten bij de Kroon! Sate met patat! Dat was echt heerlijk! Toen eindelijk terug naar mijn eigen huis, een beetje in bed liggen slapen, een uurtje ofzo Toen naar pan am op een feest... te veel gedronken... naar rush... en om drie uur naar het huis van mijn vriend gewaggeld... overgegeven en gaan slapen... vrijdag: brak opgestaan en toen met de tram en trein naar huis... strax moet ik nog werken, morgen ook... ik ben nu echt dood en dood op

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 13:13.
Oud 21-05-2004, 13:34
scala
scala is offline
Citaat:
bertbart schreef op 21-05-2004 @ 14:08 :
lang verhaal
ha die bart gaat weer lekker he succes;o

ontopic; ehm... ik werk hard maar ik leer niet maar 't een is makkelijk en 't ander niet... voor de rest lig ik in de zon
Oud 21-05-2004, 13:39
guess what
guess what is offline
Ik ging gister met een paar vriendinnen wijn drinken bij een ander vriendinnetje, ik werd om half 1 wakker en schrok me halfdood want moet eigenlijk leren maar besef nu dat ik dat gewoon niet kan, moet dalijk intervallen leren met paps voor muziekexamen maar kan er niks van, straks moet ik koken en vanavond heb ik een minimeet met teun
Oud 21-05-2004, 14:13
Verwijderd
Gisteren opgestaan, gegamed, weer niet geleerd voor mn examens, mijn kamer helemaal opgeruimd, afwas gedaan, toen kwam Geertje, geertje gemasseerd, eten, dikke ruzie met mn ouders gemaakt, daarna naar Dirk want zn ouders waren niet thuis, daar chillen, o.a. Hans Teeuwen kijken, veel sjoints rauchen, broodjes bakken en op munchen, om half 2 naar huis, naar bed. Vandaag brak wakker worden, wat internetten, straks iemand vinden om mijn kam weer bij te scheren en bier regelen voor vanavond
Oud 21-05-2004, 14:34
sorry
sorry is offline
geleerd.
Oud 21-05-2004, 16:25
Verwijderd
In de zon gechillt met een joint (voor zover de zon er was), kleren checken, fietsen en nog meer chillen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten