![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan het me allebei niet voorstellen. 1: Waarom zouden die woorden niet meetellen ? Schrijf ze gewoon niet op, het is overbodig. 2: Dat kán gewoon niet, want dat zou betekenen dat je óf bonus punten krijgt voor het exacte aantal woorden, dat lijkt me heel erg sterk, óf dat je alleen bepaalde punten toegekend krijgt als je het exacte aantal woorden gebruikt. Allebei hoogst onwaarschijnlijk. |
![]() |
|
Het is inderdaad soms zo dat als je je aan het aantal woorden houdt dat je dan een punt extra krijgt, maar dan moet je het antwoord wel helemaal goed hebben.
maar je hoeft dus niet het exacte aantal te hebben. Minder mag ook http://havovwo.nl/vwo/vne/bestanden/vne03iant1.pdf dit is de link naar een antwoord model van het examen van vorig jaar. kijk bij vraag 2. "een volledig goed antwoord niet langer dan 30 woorden = 1 punt"
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En je hoeft er zelf niks bij te zetten in de kantlijn. Is voor jezelf misschien handig om te kijken wat je al gehad hebt, maar het moet niet. Mn lerares zei dat we haar alles mochten laten uitzoeken ![]() en in principe krijg je geen aftrek voor te lange zinnen, je maakt het alleen jezelf erg moeilijk waardoor je sneller fouten gaat maken, die dan natuurlijk wel voor puntenaftrek zorgen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ben nog geen tekst tegengekomen die voor mij als C&M'er boeiend was... Ik denk dat ze voor niemand boeiend zijn.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bla, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kan het op dit moment niet beter beschrijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
politiek, cultuur e.d. want zoveel cultuur zit er echt niet in M-profielen, hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je krijgt geen aftrek voor dingen die niet nodig zijn geloof ik? Dus dan kan het alleen maar in je voordeel werken. Mijn lerares zei dat het echt heel stom is om een samenvatting van 60 woorden te hebben. en ik ben doodzenuwachtig voor nederlands, vorig jaar gingen we het oefenen en toen had ik een 1.8 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom geven ze 150 woorden met 10% uitloop, dat je je echt richt op die 150 en eventueel nog enkele woorden meer hebt, maar nooit zoveel als in dat voorbeeld van 167. Dit geldt trouwens alleen voor je samenvatting. Als er ergens wordt gevraagd in 15 woorden de hoofdgedachte te geven, dan mag je er echt maar 15 gebruiken volgens mij.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ook onduidelijk dit. |
![]() |
||
Citaat:
als je examens hebt gemaakt dan weet je volgens mij wel wat je ongeveer te wachten staat.... toch ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik maak me er zelf niet zo druk om, want ik heb nu twee proefexamens gemaakt waarvoor ik een 6.5 en een 6.7 had (terwijl ik maar een 3.2 hoef te halen om een voldoende te staan). Moet lukken dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat een relativering precies inhoudt ? Het liefst met een goed voorbeeld ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] HELP NEDERLANDS EXAMEN ! larissaaa | 4 | 13-05-2014 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
examen nederlands niveau 5/6 literatuur? X_BlackMoon_X | 13 | 03-03-2012 21:45 | |
HAVO |
Normering Nederlands ***ailá*** | 10 | 16-06-2005 20:54 | |
Eindexamens 2004 |
Geen examen mogen doen verwijderen_aub | 12 | 24-05-2004 17:44 | |
Eindexamens 2003 |
nederlands-letterkunde ??? Alpha #1 | 9 | 09-05-2003 12:46 |