Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Of je vind hem goed, of je vind het de slechtste film ooit. Vandaar ook het gemiddelde waarderingscijfer... En er komt veel muziek van Dylan in voor, aangezien hij een beetje zichzelf speelt. Maar dan anders. Zeg maar. Dus. Hm... |
![]() |
||
Citaat:
es kijken of ik die es ergens een keer kan bekijken
|
![]() |
Het ís waarschijnlijk de slechtste film ooit, en daarom is 'ie ook zo goed. Overigens: alle films waarin hij speelde (waaronder Pat Garret & Billy the Kid en vooral Hearts Of Fire) zijn van een bedroevend niveau. Trouwens: als je Dylan op 't podium ziet, vraag je je ook af wat nu echt is en wat gespeeld. Die man blijft een ongelofelijk mysterie, en dat maakt hem zo fascinerend. Over zijn talent valt naar mijn idee niet te twisten. Eén van de betere songwriters ever, en ik elk geval mijn favoriete ever. En dat zijn stem anno nu niet mooi meer zou zijn: dacht je nu werkelijk dat ze in de jaren 60 wél gecharmeerd waren van zijn stem? Je moet er van houden, da's het hele eieren eten. Maar als je mij een cd vol liefdesverdriet en een man die dat krakend zingt (lees: Time Out Of Mind) voorschotelt, ga ik voor de bijl!
||
![]() |
Citaat:
Overigens: happy birthday to Bob; het is vandaag z'n 63e verjaardag! Zie mijn sig voor m'n favoriete Bob-nummer.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
die ene clip waarin hij steeds blaadjes op de grond gooit met te tekst erop is mooi. Ook de Nederlandse persiflage erop is prachtig... heel geinig gemaakt.
Ik ben nogal slecht in engels dus ik begrijp zijn teksten nooit goed (bijv. dat de Tambourine man over een drugsdealer gaat) maar zijn muziek is erg leuk. Ook om te luisteren in de auto
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Bob Dylan,no direction home duff-mckagan | 25 | 07-01-2006 18:08 | |
Muziek |
Bob Dylan,no direction home duff-mckagan | 3 | 27-12-2005 19:39 | |
Muziek |
Bob Dylan radioshow Gary X | 2 | 14-12-2005 16:53 | |
Muziek |
nummer van bob dylan/ jimi hendrix walter | 7 | 20-01-2004 23:19 | |
Muziek |
[Bob Dylan 10/11 Nov] I don't believe in Zimmerman... mcsun | 22 | 16-11-2003 13:59 | |
Muziek |
Bob Dylan Diesel | 31 | 22-05-2003 07:30 |