Advertentie | |
|
![]() |
|
@ fantome: ahah ik had oko al een nieuwe aangemaakt maar goed!
mijn antwoord op marleentje: @ marleentje86: theorie van malthus, nog een keer dan: hij dacht dat de bevolking TE SNEL zou groeien en de mensen niet genoeg te eten zouden krijgen (om het ff simpel te zeggen) hij had daarom 2 woorden bedacht: positive checks: oorlog, epidiemieen, hongersnood en preventive checks: huwelijk uitstellen leeftijd verhogen door deze 2 begrippen zou de bevolking niet meer ze snel groeien. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had nog een vraag over NL en hun gezagsdragers: Vanaf wanner is de polarisatie in de jaren 60 , 70 omgegaan in consensus vanaf 1982 akkoord van wassenaar of later pas? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik hoorde van iemand dat het verslag over Nederland en gezagsdragers zal zijn en dat je voor Lancashire dus meer vragen krijgt. Kan iemand dit bevestigen?
Het is trouwens niet echt slim om al die jaartallen te gaan leren, als je die oude examens bekijkt zie je dat er ook maar geen 1 keer naar een jaartal gevraagd wordt. Succes allemaal morgen! ![]()
||
Citaat:
Ik heb het niet eens expliciet geleerd, maar na een paar keer doorlezen weet ik dat gewoon. ![]() Jij, en anderen ook succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ iedereen: Jullie ook succes! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ luchtballon: stoppen met leren je kent het wel! @ fantome: jij haalt je 3,7 ook wel |
![]() |
||
Citaat:
|
ik leer helemaal niet! Ik help jullie
![]() Die 3.7 haal jij wel ook hoor, fantome. Ik ga denk ik wel nakijken, gewoon om te zien of ik in de goede richting heb geantwoord. Of dat ik echt niet aan bepaalde dingen gedacht heb.. dat kan je toch wel een beetje beoordelen, en ik ben veel te nieuwsgierig om niet te kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zou je dan achter de volgende jaartallen (+ minister-president) willen zeggen welke partijen in de regering zaten toen? - 1948 - 1958: Drees (PVDA) - 1973 - 1977: Den Uyl (PVDA) - 1977 - 1982: van Agt (CDA) - 1982 - 1994: Lubbers (CDA) - 1994 - 2002: Kok (PvdA toch?) - 2002 - nu: Balkenende (CDA) maar welke partijen zaten hierbij in de regering?
||
Citaat:
http://werkplaats.wolters.nl/nederland.html ![]() Alleen balkenende staat er niet bij want dat doet er niet toe, maar dat zijn CDA, VVD (LPF in 1, D66 in II) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
. nog ff een kort vraagje! weet iemand wat de chartisten geloven/denken en wat hun bewgeging inhoud? |
![]() |
|
![]() |
Ik weet alleen dit over de chartisten
De lagere middenklasse en textielarbeiders verenigden zich in de chartisten-beweging. Charta betekend: officieel schriftelijk document De chartisten boden voortdurend verzoekschriften aan om hun doel te bereiken.. Dit doel was in een gezamelijke bond het intelligente en invloedrijke deel der werkende klasse in stad en land te verenigen, en zo beter voor hun belangen op kunnen komen.
|
hier staat over de chartisten:
deze beweging is vernoemd naar people's Charter uit 1838, waarin een oproep gedaan werd om het algemeen mannenkiesrecht in de voeren, de drempel te verlagen om voor passief kiesrecht in aanmerking te komen en parlementsleden salaris te betalen om voortaan geheime verkiezingen te houden.
|
![]() |
|
Hoe word je cijfer afgerond
SE + CE en dan delen door gemiddelt en dan pas word het afgerond? stel je heb 5,45 [gemiddelt SE + CE] word het dan naar boven of beneden afgerond?
||
![]() |
Citaat:
![]() naar mijn weten ronden ze niet "dubbel" af zeg maar. dus als je een 5,45 staat eerst naar 5,5 en dan naar een 6. volgens mij doen ze dat niet. dus 5,45 wordt een 5. en echt vanaf 5,5 wordt een 6. verbeter me als ik het fout heb...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik hoop trouwens dat het gedeelte over gezagsdragers ongeveer net zoals vorig jaar is. vorig jaar was dat gedeelte niet zo moeilijk. Lancashire zal wel pittig worden! pff... succes in elk geval!
Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 22:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Damn, kben echt zenuwachtig! ![]() Vanacht droomde ik dat er iemand ff leuk kwam zeggen dat ze een fout hadden gemaakt bij mijn ckv2 van 31 maart en dat ik toch een 5 stond op mn eindlijst daarvoor, dan zou ik dus gezakt zijn ![]() ![]() Iedereen suc6666666666666
||
Citaat:
|
![]() |
Hier komen de antwoorden
![]() Ik vond hem goed te doen, wel veel schrijven (7,5 A4-tjes ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 2 vragen rakker126 | 3 | 26-06-2011 19:01 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje mbt Loting Verwijderd | 13 | 05-01-2005 14:56 | |
Algemene schoolzaken |
vraag over profielen MightyMarcel | 18 | 09-12-2004 16:23 | |
De Kantine |
Geschiedenis of geld? Rerisen Phoenix | 48 | 02-05-2003 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoeksopdracht Geschiedenis Tweede Fase Triple B[RIP] | 0 | 26-02-2002 22:28 |