![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus onder elkaar: auteur, titel, bron en dan daarna begin je met je eigen titel? of geen titel en begin je gelijk met je samenvatting? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(ik heb dit echt nooit (!!) hoeven doen of geleerd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *pakt woordenboek erbij* argument: hetgeen men stelt om op grond daarvan een conclusie te trekken, iets te betogen of te bewijzen redenering: het maken van gevolgtrekkingen.. lang betoog zonder gedegen inhoud.. redeneren: gedachten, een mening over iets ontwikkelen, argument aanvoeren.. dat laatste ligt er denk ik aan hoe groot het zinsdeel is |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook al verander je maar 1 woordje dan is het goed... Maja ik zet alleen maar de titel derboven hoor ![]() mijn leraar heb nog noooit wat van de rest gehad, dus hij moet het niet wagen om fout te rekenen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar da vind ik een beetje bezopen haha ![]() maar ja om nou een zinnetje van 6 woordjes zo te doen is zo stom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet het ook officieel niet, maar ik doe he maar zo min mogelijk en alleen als ik er anders niet uitkom. ik had ook nog een vraag over het samenvatten: mag je dingen puntsgewijs neerzetten?
||
![]() |
Citaat:
Als het er staat wel maar meestal staat er: 'Maak een goedlopende samenvatting van blabla van maximaal 160 woorden.' zoiets geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
Erg belangrijk, je moet er een goedlopend verhaal van maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en kijk naar de puntenverdeling?! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
stond dat in |
![]() |
||
Citaat:
*vraagt zich af of jullie wel een examen in de klas hebben nagekeken* |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Rach-: schreef op 27-05-2004 @ 20:57 :
[B]samenvatting is aan een gesloten maar ze kijken wel puntsgewijs na... wat bedoel je daarmee...samenvatting is aan een gesloten???...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() enne dat andere van die begrippen ik ken die zelf ook nooit dus ik ga zo ff kijken, heb zo'n blz. met allemaal uitleg |
![]() |
||
Citaat:
![]() ff zoeken (A) mijn map is nl. voor de 100000e keer uit elkaar geklapt... en had dit keer geen zin meer om hem in elkaar te doen, dus heb alles der ingegooid en zo (open) in mijn kast gemieterd |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] HELP NEDERLANDS EXAMEN ! larissaaa | 4 | 13-05-2014 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
examen nederlands niveau 5/6 literatuur? X_BlackMoon_X | 13 | 03-03-2012 21:45 | |
HAVO |
Normering Nederlands ***ailá*** | 10 | 16-06-2005 20:54 | |
Eindexamens 2004 |
Geen examen mogen doen verwijderen_aub | 12 | 24-05-2004 17:44 | |
Eindexamens 2003 |
nederlands-letterkunde ??? Alpha #1 | 9 | 09-05-2003 12:46 |