![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja je hoort de actualiteit te kennen, maar ik vind dat ze niet kunnen verwachten dat je zo'n detail opgevangen hebt ergens buiten het boek. De grote lijnen oke daar kan ik inkomen, maar dit zijn dingen die naar mijn mening gewoon in het boek moeten staan. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
daar heeft het iedereen 2 puntjes opgeleverd. en ik hoor het graag als je die site hebt gevonden ![]() @Severus: bij mij precies hetzelfde. Ik heb echt zóóó uit m'n nek geluld. De eerste drie vragen wist ik trouwens nog exact door geschiedenis 2. Dat was juist het examenonderwerp van dit jaar! (over de verzuiling enzo)
||
Citaat:
En het was zoooo ontzettend veel, je had gewoon geen tijd om na te denken je moest echt het 1e wat in je opkwam opschrijven. En als ik dus niet meteen iets wist liet ik het maar open en ging ik meteen verder. Dus toen kwam ik bij de laatste vraag, ik had nog 20 min, zag ik dat je een betoog moest schrijven! En ik had nog allemaal dingen op... Maar het betoog was ook maar 4 punten, dus ik dacht 'die 4 punten haal ik makkelijker door dingen die ik nog open heb in te vullen dan door een betoog te schrijven'.. Dus heb eerst alles wat ik open had ingevuld, en toen in 5 min echt een afgeraffeld betoog geschreven met letterlijke zinnen uit die teksten.. En nouja ik weet dat mijn engels niet al te best is.. Maar dit was toch maatschappijleer???? Ik kon die stomme titels van de figuren niet vertalen dus had geen idee waar het over ging, dus kon ze niet toepassen ![]()
||
Citaat:
Ik denk dat bijna iedereen geklaagd heeft over de lengte en over de engelse woorden en daar moet wel rekening mee gehouden worden, vind ik.. Maar ik vrees dat ze nu bij het laks zoiets hebben van: ach, niet belangrijk. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het was wel zoiets van ![]() Ik was juist zo blij dat ik aan het einde was.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wat "moet" ik weten voor mijn vmbo Maatschappijleer 2 examen 1337l33tSwag | 2 | 21-05-2013 14:02 | |
VWO |
Maatschappijleer 2 Nomen Est Omen | 33 | 19-06-2005 08:46 | |
Eindexamens 2005 |
Algemeen klaagtopic tinkebel | 79 | 24-05-2005 18:03 | |
Algemene schoolzaken |
Tweedefasejongeren mariek141 | 35 | 30-04-2005 16:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vraagje Maatschappijleer 2 Nyenna | 3 | 17-05-2004 17:40 |