|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Agjah voor alles een eerste keer e
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
gehaalde punten/totaal punten * 9 + 1 = 'cijfer' Dit is het cijfer dat bij normering 1.0 gebruikt wordt. Bij lagere normeringen gaat er telkens 0.1 af, bij hogere telkens 0.1 bij, dat wordt dus eh... normering-1.0 = 'normeringsgetal' 'cijfer'+'normeringsgetal' = je cijfer! Dus bij elkaar genomen: gehaalde punten/totaal punten * 9 + 1 + (normering-1.0)= 'je cijfer' Iemand zin om het te gaan controleren?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
gehaalde punten / totale punten * 9 + normering = cijfer (je doet namelijk +1 + normering - 1. Dus die +1 en -1 kun je met elkaar opheffen). En die theorie gaat niet op. In het geval van een 0.5 normering zou je namelijk met 0 fout een 9.5 hebben. In het geval van een normering van 1.5 zou je met 0 fout een 10.5 hebben. Terwijl je altijd een 10 moet kunnen halen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
snik.. ben net zo oud als/dan jij hoor, hmm anyweg ik zal niej meer zeuren
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ja dat ook ![]() Maar het maakt mij eigenlijk weinig uit, want ik hoor toch m'n uitslag de 17e en ga daarvoor niet zelf moeilijk doen met die normering. M'n aantal punten weet ik toch ook niet en straks heb ik ergens te streng nagekeken en ga ik lopen stressen omdat de normering daarvoor te laag is. Blijkt dat ik meer punten heb... Nee, ik weet het nou ongeveer na het nakijken op internet en vanaf nu is het gewoon afwachten tot de 17e
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Maar je engels cijfer is geen garantie voor een goed examencijfer ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb trouwens precies hetzelfde gedaan als jij, was ook na twee uur en een kwartier klaar en heb ongeveer een 8, maar dat is ver onder de maat voor mij. Ik moest een 8,3 halen voor een negen, en ik verwachtte echt dat ik dat makkelijk zou halen. Normaal weet ik bij de vragen al snel wat het goede antwoord moet zijn, maar nu zat ik echt heel vaak te twijfelen. Ook vind ik de antwoorden die gegeven worden soms niet voldoende, en vind ik dat een ander antwoord ook goed had kunnen zijn. Maar goed.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En het punt van mijn eerdere betoog was meer dat als mij het al niet lukt om voor mijn doen gemiddeeld te presteren, hoe het dan met mensen moet die helemaal niet goed in Engels zijn.
|
|
||
|
Citaat:
Ze zegt niet dat het een probleem is dat ze geen 9 staat, maar ze zegt dat ze het voor haar doen slecht gemaakt heeft. Dat het examen dus veel moeilijker was als voorgaande jaren, omdat ze normaal veel hoger haalt dan dit. Dus als zij (als goed in Engels zijnde) al een stuk meer moeite had met de teksten dan normaal, hoe zal het dan wel niet zijn met de mensen die ontzettend veel moeite hebben met Engels?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar toch 30 punten maar heb wel 2,5 uur moeten zwoegen door die teksten hoor pfffffffff, was een ware hel hahaha
|
||
|
|
|
|
ENGELS was een MAKKIE mensen, alleen SUPERVEEL
ben er wel door heen gekomen maar klagen jullie maar ! dan gaat de norm omhoog yupi www.eindexamen.nu doen , he! |
|
|
|
||
|
Citaat:
doe k t maar ff zo. Ik snap de klachten na t nakijken van mn examen toch wel. Ik kom op 40 punten uit, terwijl ik het normaal veel beter maak. Dus om ff aan te sluiten op de berichten hier boven, ik vraag me echt af hoe de VWO-ers t gemaakt hebben, als ik slechter presteer dan normaal....
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||