|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Citaat:
ja had ik ook. Finland staat toch bekend om de vele meren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
.En nou weer iets bij vraag 17: hebben ze het in de bewering over altijd en in de bron over 25 jaar. En het antwoordmodel stelt dat vrolijk gelijk aan elkaar. Hallo? Heeft Napoleon dan niet bestaan of zo? Ik heb er van gemaakt dat de bewering voor de afgelopen 25 klopt en dat ik over de periode daarvoor geen gegevens had. Vraagstelling van 16 is trouwens een beetje wazig vind ik? Meer mensen daar problemen mee gehad? En bij achttien had ik Noorwegen. Kunnen daar wel meer volgens mij, maar in het antwoordenmodel hebben ze het niet over een "Voorbeeld van een goed antwood", dus ik twijfel nu.
Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 14:05. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Rusland was namelijk een nogal achtergesteld gebied, en in west-europa leerden ze aardgas pas net goed kennen...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Klotezooi! Dacht na afloop dat ik een vette 8 zou hebben, heb het nagekeken en heb 40 punten, met vrij soepel nakijken.
Tussen 5.5 en 7. Best zuur ookal is het voldoende. Die gasten geven echt supervage vragen en vergezochte antwoorden. Hopen dat ze mijn antwoorden toch goed willen rekenen, vanwege de onderbouwing.
|
|
||
|
Citaat:
En vraag 25 vind ik ons antwoord beter dan 't gegeven antwoord, dus... klagen!
|
|
||
|
Citaat:
meteen 2 vragen in 1 |
||
|
|
||
|
Citaat:
..
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Hmm Zal er nog verschil in die kaarten zijn trouwens, tussen de 51e en de 52e druk?
|
|
|
|
ik weet niet wat ik ervan vond, ik ga ook niet nakijken, daar heb ik geen zin in.
morgen lekker vrij, vrijdag tekenen en dan klaar!
|
|
||
|
Citaat:
.Ok, laat mijn opmerking over 17 maar zitten, want ik heb weer eens te snel gelezen...
|
|
|
|
En wtf is Dijon???
En over vraag 20: er staat toch de HAVENGEBONDEN, dus wie zegt dat op die ene kaart (66a-51e), dat die dingen havengebonden zijn?? Vraag 11: ik had kaart 66C, electriciteitsproductie, daar staan toch gewoon 2 stippen nij tsjechie en bij letland maar 1 (die is wel groter, maar zegt verder niks, omdat er niet staat dat hoe groter die is, hoe meer geld ze krijgen ofzo |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ja 51e..kaart met blauwe roze en zwarte stipjes in 2 groottes. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
K l a g e n.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
hmm... wat denken jullie: een normering van 1,2 -> zou dat redelijk zijn?
vorig jaar was het 0,9 en het jaar ervoor 0,8... dan bestaat de mogelijkheid namelijk nog dat ik afgerond een 6 sta een 5 zou problematisch kunnen zijn
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Jezus! Denk je: Whoeh, dat ging best wel redelijk, heb je gewoon NET je fucking 4,8 gehaald voor een 6... maar dan ook maar nét
Stelletje naaiers...Citaat:
En ik had ook Straatsburg bij 23. En vergis ik mij nou heel erg of waren de Filipijnen onder AMERIKAANS bewind, niet Spaans...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Had bij 18 trouwens ook Noorwegen En Lyon is goed. Vind ik. Ik had trouwens die vraag over Litouwen goed, maar het kaartnummer (73C) fout. (terwijl het daar echt op staat). Zou het dan toch goed geteld worden? |
||
|
|
||
|
Maura, ik heb precies hetzelfde gedaan bij 16: krijg een lang verhaal van een kantje en nog maar een paar punten als die al wordt goed gerekend...
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
In de vraag stond echter niet: "Welk van de vijftien oude EU-lidstaten het meest directe belang bij maatregelen VOOR NIEUWE EU-LIDSTATEN betreffende de verontreiniging van zoet oppervlaktewater?" Ik had Nederland geantwoord, en dat antwoord is zeker het goede antwoord op de gestelde vraag. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Nu je het zo zegt vind ik dat je best wel gelijk hebt!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 21:37 | |
| Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 15:32 | |
| Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 18:38 | |
| VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 14:00 | |
| Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 10:46 | |