![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() gaan gewoon dik slagen voor bio!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geloof het niet echt mja positief denken schijnt te helpen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mah wat moet je dan halen? ikke een4.3... dacht altijd dat dat wel ging lukken... tot ik de proefexamens kreeg.... ![]() ahjoh! wij krijgen gewoon allemaal zulke goede bronnen met net de gedeeltes die wij snappen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze zullen vast wel zo aardig zijn geweest om precies díe dingen te vragen die wij geleerd hebben.(moeten we wel net hetzelfde geleerd hebben) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en...ik wist wel hoe je het moest uitrekenen, die populatie, maar had geen rekenmachine bij me (omdat lerares zei van: 'je krijgt toch geen moeilijke berekeningen') dusja....helaas.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarom vind ik ook echt dat die antwoorden nu online moeten staan, want het is bij mij echt zo'n tussen de 2.0 en de 8.0 examen ![]() Oh feest, ze staan op eindexamens.nl en nu moet ik de opgaven hebben, want volgens mij heb ik heel veel MC-vragen fout ![]() Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 15:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doe staatsexamen, dus ik heb het mondeling pas over 2 maanden, en heb dus geen idee hoe het allemaal gaat enzo ![]() Maar ik weet wel dat ik na een vluchtige check een paar antwoorden heb gezien die ik goed heb (alleen de MC-antwoorden weet ik toch echt niet uit m'n hoofd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik hoefde al die bloedcellenshit ook niet te kennen, gewoon goed gegokt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, dat van die witte bloedcellen vond ik ook raar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vind ik dan.. waarom? omdat een keten en een web ALLEEN een keten/web is als het plant - consument 1 - consument 2 is... en als jij bij kever begint is dat niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() over elk examen je weet maar nooit wie er allemaal gek genoeg zijn om mee te klagen (al is het alleen maar omdat er ergens een punt staat ipv een komma) Ik ben toch een Nederlander of niet? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
plant - consument 1 - consument 2 niks aan de hand dus |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zat wel een half uur te denken ongv of het nou membraan of celwand was, maar dat boeit niet ik heb uiteindelijk ook semi-permeabel membraan geantwoord, volgens mij is dat gewoon goed (ik vind van wel) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hoeft niet perse water te zijn volgens mij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe moet een kevertje anders in leven blijven?! een plant kan zichzelf alleen maar voeden ![]() ![]() maar dan moet je klagen :$ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik herken dat consument van de 1e orde en 2e orde wel maar anyway als het dus alleen telt als je plant - consument 1 - consument 2 hebt dan klopt het dus ook als je hebt gezegd dat die kutvogel die bessen eet, en de vossen die vogel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heeft ook niks met planten te maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop dat de normering wat soepeler is dit jaar... dan heb ik t misschien nét... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat is de vraag? ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
niet-examenstof biologie puto | 8 | 10-05-2005 12:17 | |
Algemene schoolzaken |
Biologie 2 Dolores | 9 | 04-11-2003 18:21 | |
Eindexamens 2003 |
Examenstof biologie vmbo!? lovelyluna | 9 | 05-05-2003 13:03 | |
Eindexamens 2003 |
Deel van Examenstof die je NIET hoeft te kennen silly85 | 23 | 02-05-2003 13:10 |