Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Fladdergeval heeft denk ik gewoon geluk gehad dat die leraar dat voorbeeld pakte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
%$#@^%@^#^%#^#-ak ![]() ben blij dat ik er niet op zak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Na 5 dagen 'rust' eindelijk dat laatste examen.
Oftewel die laatste harde trap in mijn kruis. AK ging eigenlijk precies hetzelfde als mijn andere examens: - Leren ging goed - Proefexamens gingen goed - Hoef maar een 4.7 te halen - What could possibly go wrong? - 30 van de 72 punten ![]() Deze keer was het nog leuker, omdat ik dacht dat ik het goed gedaan had, maar thuis bleek het CV daar niet mee eens te zijn. Hoera. Nu heb ik natuurlijk ook deze keer het LAKS flink platgebeld en hoor ik 'gelukkig' veel geluiden dat 'AK kut was' en 'het CV slaat fucking nergens op', maar toch.. Ik heb nu iets van drie a vier examens waar mijn eindcijfer net boven of onder een 5.5 bengelt. Altijd lekker, dat zekere gevoel na een proefwerk (cq examen). Gelukkig duurt het maar TWEE WEKEN, voordat de definitieve uitslag bekent is. Hoewel de fout natuurlijk vooral bij mij ligt kan ik het niet laten om toch ff mijn creatieve mening over de examens en Cito te uiten.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap m niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
@Yokozuna: valt me op dat als jij je examen goed maakt, dat je dan net doet alsof ie gewoon makkelijk was, omdat je m zelf toevallig goed genoeg hebt gemaakt...dat er makkelijke vragen bij zaten wil niet zeggen dat je die vele moeilijke/vage dan maar niet erbij moet berekenen ofzo. Als je m nu zelf verneukt had of je was niet geslaagd weet ik zeker dat je heel anders zou praten
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Bovendien neemt wat jij zegt niet weg dat ik dit examen kan vergelijken met dat van 2003. I.v.m. dat jaar was dit CE gewoon erg makkelijk. Als je vind van niet, dan heb je het examen van 2003 niet gezien. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je als eerste klaar bent: "ik ben 1337" ![]() ik zat vandaag weer tot het einde, bij elk examen tot het laatst gebleven... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus kennelijk ben ik beter in de 'echte' AK vragen |
![]() |
|
Het is n kwestie van geluk hebben. Ik heb dit jaar voor alle tentamens (over de examenstof) een 7,5 of hoger gehaald.
Vandaag had ik er wederom een supergevoel over, maar dit verdween al snel na het bekijken van de antwoorden. Ik zocht het telkens in een verkeerde richting, en heb veelvuldig gebruikt gemaakt van de foute kaarten in de atlas. Het examen was echt wel te doen, geen enkele vraag was echt supermoeilijk, maw onoplosbaar oid. MAAR je moet maar net op het juiste antwoord zijn gekomen, in de juiste richting te hebben gedacht, en de juiste kaart te hebben gehanteerd. En daar zit het hem nou juist in. Ik zal waarschijnlijk boven de 4.6 zitten wat ik dus n enorme domper vind na altijd hoog te hebben gescoord voor aardrijkskunde. Ze moeten wat concreter zijn met het maken van examenopgaven voor ak, dat had al een hoop gescheeld..!
|
Ben ook de beste in de klas bij aardrijkskunde met mijn 7,7 gemiddeld bij de schoolexamens. Maar dit ging echt zo slecht, heb al die jaren voor niets gedaan bij aardrijkskunde, dit was bijna onmogelijk voor te bereiden.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||||
![]() |
Waarschuwing, hier komt een waslijst
![]() Citaat:
En yup, want Noord-Amerika moet, ondanks de voorraad die ze daar hebben, toch invoeren. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 23:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat ding stroomt toch gewoon door, wat nou direct, indirect, het is gewoon 1 geheel die rivier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat bedoel je precies met dat stukje dat ze niet erin hadden gezet? Sorry, maar heb ik lust meer om alles op te zoeken...
||
![]() |
Citaat:
In de vraag stond echter niet: "Welk van de vijftien oude EU-lidstaten het meest directe belang bij maatregelen VOOR NIEUWE EU-LIDSTATEN betreffende de verontreiniging van zoet oppervlaktewater?" Ik had Nederland geantwoord, en dat antwoord is zeker het goede antwoord op de gestelde vraag. ----------- Was niet echt duidelijk of het met nieuwe lidstaten te maken had. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 20:37 | |
Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 14:32 | |
Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 17:38 | |
VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 13:00 | |
Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 09:46 |