|
|
||
|
Citaat:
maximaal 2.0 voor alles. |
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik gok erop dat Engels dit jaar 0.8 ofzo wordt...tsja dat 2e moet je niet ana mij vragen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dat jíj Engels makkelijk vond, betekent niet dat iedereen het makkelijk vond. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb dat pakket namelijk gekozen omdat ik geen aanleg had voor aardrijkskunde, natuurkunde en scheikunde. Tja, toen bleef er nog maar 1 profiel over. Maar dan heb ik toch niet automatisch aanleg voor talen?
|
|
||
|
Citaat:
Je kunt namelijk ook een pakket kiezen, omdat je het nodig hebt voor je vervolgopleiding, of omdat je het een 'leuk' pakket vindt. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Daar heb je helemaal gelijk in, vergeet wat ik gezegd heb. |
||
|
|
||
|
Citaat:
waarvan je er 1 al had bij je SE.Dat met die onvoldoendes slaat ook nergens op. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zo. Nu jij weer.
Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 23:15. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 00:49. |
||
|
|
||
|
Citaat:
en noem haar maar geen schat Eco op de middelbare school is niet echt vergelijkbaar met dat op de Uni bijv. en dat geldt voor meer dingen..dus je redenering slaat nergens op. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ten eerste is geneeskunde is geen lotingsopleiding omdat je heel erg goed moet zijn in exacte vakken, maar omdat er niet genoeg geld is voor meer studentenplaatsen. Het zou oneerlijk zijn om 'zomaar' in het wilde weg te loten (als mensen echt een 9 gemiddeld hebben dat ze dan geen toegang krijgen), dus hebben ze een cijfer/gemiddelde-systeem ingevoerd. Dat wil niet zeggen dat een lager-dan-8-gemiddelde geen kans geeft op een plaats, wel dat je minder kans hebt naarmate je gemiddelde cijfer lager is. (Gelukkig heb ik hoge cijfers in mijn algemene deel, dus daar kan ik het wel weer mij ophalen - maar dat terzijde.) Daarnaast ken ik veel geneeskundestudenten, die allemaal zeggen dat een erg grote kennis van de exacte vakken niet ontzettend nodig is. Basiskennis is handig - en die krijg je toch wel, of je nou wel of niet goed bent, zolang je maar je best doet - maar zeer uitgebreide kennis is niet nodig. N&G is dus ook niet alleen gericht op geneeskunde als vervolgopleiding, maar op vrijwel alle (exacte en ook niet-exacte) vervolgopleidingen. Daarom krijg je een breed pakket aan exacte vakken, waarbij je een groot deel van je kennis (of wat dat zou moeten zijn) niet hoeft te gebruiken. Oftewel: je overdrijft.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wanneer heb je Wellink gesproken dan? Trouwens de normering wordt toch pas morgen bekend gemaakt? Ps Ik was je buurmeisje bij Latijn Weet je dan wie ik ben ?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat: