Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij het aankunt kun je weer rustig wat meer met haar omgaan, dat moet je helemaal zelf weten. Maar wat is nou je punt, wat wil je met dit topic? Want volgens mij is dit een gevoelskwestie en dat kunnen anderen niet voor jou bepalen..
||
![]() |
Citaat:
Het klinkt rot, maar vergeet haar... |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik met deze topic wil? Ik wil weten hoe ik het beste weer die vriendschap op kan pakken en hoe ik het beste met de situatie om kan gaan. Volgens jullie. |
![]() |
||
Citaat:
Kijk zij verwachten van ons dat wanneer zij een gewone vriendschap proberen aan te gaan, wij meer verwachten. Dat is niet zo natuurlijk. Maar zij zijn bang dat ze een verliefd persoontje achter zich aan hebben hobbelen (excuse my french) en dat wij altijd nog hopen dat het iets meer word dan vriendschap. Dat hopen we ook, maar ik persoonlijk heb op het moment tien keer liever die vriendschap (ook al is die nu vervaagd) dan helemaal géén contact. Ik weet zelf ook niet goed hoe ik dit moet brengen. Ik heb het hem al meerdere malen geprobeerd te zeggen maar het lijkt alsof hij daar dan niet aan durft te beginnen. Heel frustrerend. Maar Mark, ik denk dat je haar het beste uit kunt leggen dat je ook totaal niets meer verwacht van haar dan een vriendschap. En dat je zonder die vriendschap eigenlijk niet kan. Een andere oplossing kan ik me eigenlijk ook niet bedenken. Succes. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 | |
Muziek |
Red het Radio Symphonie Orkest! Woodstock | 28 | 27-06-2004 21:42 | |
Lifestyle |
Het grote Piercing topic.. Verwijderd | 484 | 18-06-2004 17:05 | |
De Kantine |
#Liedjes raden: welk lied is dit en van wie? Denise84 | 43 | 11-11-2002 11:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Satanisme SATANIC | 93 | 15-02-2002 08:04 |